Uitgerekend eind mei/begin juni

Ik ben niet in verwachting van een tweeling maar heb er wel een in de familie. Je moet wel in het ziekenhuis bevallen, maar dat dat per see met een ruggenprik moet lijkt me toch niet.. en in principe zou je zelf aan moeten kunnen geven of je bij je bevalling stagiares hebt, maar ik kan me voorstellen dat bij een tweeling er wel meer mensen aanwezig zijn dan bij een kindje. Is er een andere gynaecoloog in het ziekenhuis waar je een gesprek mee aan kan vragen? Dan zou ik dat namelijk wel doen om aan te geven dat dit niet jullie manier is. 
De tweeling in mijn familie is op een natuurlijke manier zonder pijnstilling geboren dus het lijkt me gewoon mogelijk. Maar een gesprek met een andere gyneacoloog of met deze om uit te spreken dat ze in eerste instantie geen ruggenprik wil lijkt me wel belangrijk

@Zwanger yes, inderdaad het overschaduwt inderdaad een beetje alles tot op heden. Maar ik moet ook niet zeuren want het was een modelzwangerschap so far... dus er moest ook wel iets komen natuurlijk. Althans dat houd ik mezelf maar voor.
De TENS, ja jeetje, wel ook van gehoord maar niet in verdiept. Hoop dat het voor jou effect gaat hebben!

@HappyH even een tandje minder dus de komende dagen en wat rustiger aan doen. Als de vk nog geen zorgen erover heeft zou ik dat ook niet hebben als ik jou was... maar het kan zeker geen kwaad om in dit stadium kalmer aan te doen. Dat gaat ongetwijfeld helpen in het verlagen van de bloeddruk. Je was al met verlof toch? Mogelijkheid om meer te slapen overdag?

@Lammers-Manuela altijd welkom in deze groep. Volgens mij haken er de laatste tijd wel vaker nieuwe mensen aan. Gezellig juist!
Wat ontzettend naar om zo te woord te worden gestaan in een ziekenhuis. Het wordt dan allemaal zo plastisch terwijl het juist heel mooi is dat jullie 2 kindjes krijgen!
Ik zou ook zeker, wat Zwanger yes ook zegt, een gesprek aanvragen met een andere gynaecoloog. Of, nog een gesprek met deze om aan te geven dat jullie compleet overdonderd werden door deze manier. Wellicht dat hij/zij het niet zo bedoelde, er een druk was vanuit andere cases (mag geen excuus zijn maar toch), of wat dan ook... Het blijft een mens natuurlijk. Maar het is júllie bevalling! die gaan jullie met z'n viertjes in. En die moet wel echt goed worden besproken. Dus ik zou in eerste instantie die beste man/vrouw nog een keer proberen te spreken en jullie wensen aangeven (geen stagiaires = geen stagiaires klaar.) en als hij/zij hier niet ontvankelijk voor is een andere gynaecoloog vragen. Zullen ze niet leuk vinden maar nogmaals het is jullie bevalling.
Dus hop pak die telefoon en aan de slag!

Zoo even een dagje niet gekeken en het forum staat weer vol. Wel gezellig!! 
Tulipa ik snap dat je gaat twijfelen aan de naam, maar waarschijnlijk past hij dus heel goed bij jullie! Dus ik denk dat ik hem ook zou houden. 
Wel vervelend Vera, maar gelukkig heeft ie nog tijd en word je goed begeleid. Ik snap dat je ook zorgen maakt.
Happy ik snap dat je wel zorgen maakt, maar zolang zij zich nog niet ongerust maken... goed in de gaten houden dus en spannend vrijdag.. Maar het komt vast goed!!
Zwangeryes ik heb ooit het woord tens wel eens gehoord, maar ik heb geen idee wat het is... ik zal eens even googelen haha. Maar ik kan je dus ook niet helpen met je vraag. 
Lammers-manuela welkom op het forum. Ik sluit mij aan bij de reacties van de meiden hierboven. Raar dat het allemaal medegedeeld wordt en jullie weinig in te brengen hebben. Volgens mij hoort dat niet helemaal. 

Thanks dames, ja ik ga het zeker rustig aan doen. De middagdutjes of alleen al even liggen sla ik niet meer over! Heb inderdaad al verlof, dus het mag ook :) 
@lammers-manuela, vervelend dat jullie je niet gehoord voelen bij deze gynaecoloog. Zo hoort het ook zeker niet, in mijn ervaring kan je gewoon aangeven wat je wensen zijn. En de baby's liggen nu in een stuit lees ik, misschien kan daar nog iets aan gedaan worden? Verder sluit ik me aan bij de rest, mocht je er met deze gyn niet uitkomen, dan maar een gesprek met een andere! En blijf je wensen op papier zetten hoor, dat dient ook voor de rest van het personeel bij de geboorte. Misschien heeft de desbetreffende arts niet eens dienst. Succes! 

Doe je goed happyH. Gewoon even gaan liggen/bankhangen 's middags en wat vaker zitten en een boekje lezen of zo. Dan komt het met je bloeddruk vast goed :) 
Nou toch vervelend hoor Veraa. Ik heb ook twee weken in de stress gezeten toen de baby in stuit lag en dat is niet leuk. Hopelijk draait hij snel weer, en is het voor jullie ook maar 2 weken stressen. 
Fijn dat iedereen het zo met elkaar eens is over die gyneacoloog van Lammers. Het is gewoon een gekke gang van zaken en duidelijk dat het gewoon opnieuw besproken moet worden. Lijkt haast alsof ze de assistent wat willen leren met juist hun bevalling. Niet oké 
Hier nu heel veel last van veel afscheiding, echt niet lekker. Gaan wel 10 inlegkruisjes per dag doorheen of zo. Vet smerig. Moest ik even over klagen 

@Zwangerfit: Libresse extra protection. Ik ben fan. Nadat ik een paar keer met niezen dacht "oeps!" ook op zoek gegaan naar betere inlegkruisjes zodat ik niet 10x per dag hoefde te vervangen. 
https://www.libresse.nl/producten/inlegkruisjes/inlegkruisjes/libresse-long-extra-protection/ 

Terug
Bovenaan