Ik ben niet in verwachting van een tweeling maar heb er wel een in de familie. Je moet wel in het ziekenhuis bevallen, maar dat dat per see met een ruggenprik moet lijkt me toch niet.. en in principe zou je zelf aan moeten kunnen geven of je bij je bevalling stagiares hebt, maar ik kan me voorstellen dat bij een tweeling er wel meer mensen aanwezig zijn dan bij een kindje. Is er een andere gynaecoloog in het ziekenhuis waar je een gesprek mee aan kan vragen? Dan zou ik dat namelijk wel doen om aan te geven dat dit niet jullie manier is.
De tweeling in mijn familie is op een natuurlijke manier zonder pijnstilling geboren dus het lijkt me gewoon mogelijk. Maar een gesprek met een andere gyneacoloog of met deze om uit te spreken dat ze in eerste instantie geen ruggenprik wil lijkt me wel belangrijk
De tweeling in mijn familie is op een natuurlijke manier zonder pijnstilling geboren dus het lijkt me gewoon mogelijk. Maar een gesprek met een andere gyneacoloog of met deze om uit te spreken dat ze in eerste instantie geen ruggenprik wil lijkt me wel belangrijk