Uitgerekend eind mei/begin juni

Hieperdepiep! Hier is het verlof vandaag ook in gegaan. Super toffe laatste week gehad en nu wennen aan het idee van een hele tijd vrij!

Heerlijk tulipaa! Het is een mooi begin van je verlof! 
Fijne zonnige paasdagen allemaal! 
Hier af en toe harde buiken en krampjes. Best wel irritant.. 

inderdaad, fijne Pasen allemaal. Heerlijk met dat zonnetje... en ehhh niet vergeten in te smeren hè dames!
Oh zwanger yes, dat lijkt me inderdaad irritant ja! Misschien is je lichaam zich toch al een beetje aan het voorbereiden?

Ik hoop het maar, dat het voorbereiding is :O. Maar ik heb niet het idee dat dat het is hoor, gewoon krampen van te veel willen doen/gekke bewegingen maken denk ik. En ik ben zo moe ?? heb het idee dat mijn buik echt geen millimeter meer kan groeien :p. Maar dat zal toch wel moeten? ik moet nog een maand.. 
Hebben jullie al een vluchttas en zo'n zeiltje onder het matras? Ik vind het best wel een stap, komt dan zo dichtbij en ik ben bang dat het me er continu aan herinnert dat ik bijna ga bevallen en dat ik dan niet meer wil wachten of zo ? maar het is ook erg handig om gewoon klaar te hebben staan. Ik denk dat ik het donderdag, dan ben ik 37 weken ga doen. En de maxi cosi vast in de auto dan en zo... Je weet maar nooit.. 

Fijne Pasen allemaal! 
Ik heb vandaag de vluchttas ingepakt, nadat ik het weken voor me uitgeschoven heb.. bijna alles zit erin, op de spullen na die ik nu nog nodig heb. Zal er een briefje bij doen, zodat ik t niet vergeet straks. Zeiltje onder het matras heb ik nog niet, maar kreeg de tip om een beschermhoes te halen bij de action ipv die uit het kraampakket te gebruiken. Die kraakt nogal en je schijnt ervan te gaan zweten. Heb het al warm genoeg :) 

Fijne paasdagen allemaal!! 
Nee nog geen vluchttas gepakt. Ook maar even verdiepen in wat er in moet. De kraamzorg komt van de week wel voor een intake. Ik heb het idee dat we nog zoveel moeten regelen. Kindje zit nog hoog tegen mijn ribben aan en blijft heel actief. Dat ik regelmatig denk mag het ietsje minder ajb.

Oh Jippie dag heb ik ook idd. Ze zit hoog en ik heb het steeds vaker benauwd. Super beweeglijk inderdaad, draait nog lekker met dr gat van links naar rechts haha. Nou goed, ik ben zelf ook niet echt een stilzitter... 
Vluchttas en zeiltje heb ik ook nog niet hoor. Maar ik heb ook nog ruim zeven weken te gaaf is ik heb nog even. De kraamhulp gaf hier idd ook de tip om zo’n hoes bij de action te halen.

Hi dames,
Zo, bijgelezen van van de radar zijn geweest. Sinds donderdag verlof en dus weer enorm verwend! Nog 6 weken en dus echt aftellen en voorbereiden op t eggie. Dit weekend zijn we nog even met zijn tweetjes samen weg geweest. Nog even alles kunnen (op lager tempo?) wanneer en hoe we willen en dus enorm genoten. En wat hebben we het getroffen met het weer! Stiekem kijk je dan veel om je heen en heb je het er samen over ‘zie je ons al zitten met de kleine van ons’ of ‘Aah kijk zo heerlijk hij mee gniet’. Zo gek maar mooi die besef momentjes! Hebben jullie dat ook steeds meer bewuster?
Heerlijk Jippie, jij ook verlof!
Goed idee van de bescherm hoes, zeker met deze temperaturen! Is dat gewoon zo doet molton?
Komende week maken wij alvast de vlucht tassen klaar. Toch wel lastig omdat je sommige dingen nog nodig hebt of voor de kleine wilt wassen vlak van te voren en niet weken. 

Terug
Bovenaan