Uitgerekend eind mei/begin juni

Oww dan ben ik gelukkig niet de enige die nog niet zover is? we hebben natuurlijk ook nog 6.5 week als hij niet te vroeg komt. Waar we toch wel een beetje vanuit gaan. Maarja nu alle tijd. Voel me nog wel een beetje een groentje hoor die alles moet opzoeken enzo. 
Ja heerlijk verlof ikjijwij! Lekker dat jullie gelijk een weekend weggegaan zijn. Wij gaan volgende week als het goed is. 

Ojaa ik wil ook van de week maar beginnen met alles een keertje wassen. Moet dit met speciaal wasmiddel? En moet je nog ergens rekening mee houden?

@jippie ik heb wasmiddel gehaald van Neutral, omdat t huidje van de baby eerst niet tegen al die stofjes/parfums kan. Ook moet je nieuwe kleding bij voorkeur erna strijken om de fabrieksstoffen er goed uit te krijgen. Ik zou zeggen, neem de tijd ervoor. Ik heb er in totaal 3 dagen over gedaan haha.

Deze vraag heb ik de kraamzorg gesteld tijdens de intake en zij vertelde dat je eigen wasmiddel ook prima is maar absoluut geen wasverzachter te gebruiken. Strijken kan, ga ikzelf ook doen voor het prettige idee, maar ook dit is van vroeger achterhaald en niet perse nodig. Deze info ook even na gezocht en dat klopte. Zelf ga ik wassen op een voorzichtig programma, voor de zekerheid, dat het niet krimpt etc. 

Dankjulliewel! Poehh 3 dagen.. strijken is mijn hobby niet. Dat doe ik eigenlijk nooit haha. Ergens ver weg heb ik wel een strijkplank staan. Kraamzorg komt dinsdag al dus dan zal ik nog even vragen wat zij aanraadt. Als strijken inderdaad niet noodzakelijk is... dan 'vergeet' ik dat maar even denk ik haha.

Dankjulliewel! Poehh 3 dagen.. strijken is mijn hobby niet. Dat doe ik eigenlijk nooit haha. Ergens ver weg heb ik wel een strijkplank staan. Kraamzorg komt dinsdag al dus dan zal ik nog even vragen wat zij aanraadt. Als strijken inderdaad niet noodzakelijk is... dan 'vergeet' ik dat maar even denk ik haha.

Even een ander vraagje nog... Hebben jullie zelf een kaartje ontworpen of bestellen jullie een kant en klaar ontwerp? Ik neig naar het laatste, mijn vriend naar het eerste haha.

Ik heb alles op 30 graden met m'n eigen wasmiddel gewassen. Geen wasverzachter, lekker in de droger, niet gestreken :)
Geboortekaartje zijn we nog steeds niet mee bezig maar de vorige keer hadden we hem helemaal zelf ontworpen, nu waarschijnlijk weer als dat lukt. Maar meer omdat we niet iets konden vinden wat we echt leuk vonden..
Vluchttas inpakken staat voor donderdag op de planning, dan ben ik 37 weken en moet het echt. Blijf toch uitstellen anders dus heb de dag vrij gehouden :p 

Terug
Bovenaan