Uitgerekend eind mei/begin juni

Hier zijn we 24 en 25, als de baby komt allebei een jaartje ouder. Onze dochter kwam toen we 23 waren. We zijn getrouwd! En nu ruim 7 jaar samen. 

Goedemorgen!
het blijft spannend en onzeker tot de eerste echo, vooral als je een nare ervaring achter de rug hebt. Begrijp die onzekerheid helemaal. Ik probeer het zelf een beetje los te laten maar het is toch wel moeilijk. Blijft door je hoofd spoken; wat als....
ik heb het mijn 2 beste vriendinnen verteld, heerlijk om tegen ze aan te praten. De ene heeft net een dochtertje van 2 weken en de ander is 13 weken zwanger. Dus we kunnen heerlijk praten over baby's en zwanger zijn.
ik ben 26 jaar, mijn man is 25. Straks in juni allebei een jaartje ouder. Ik ben pedagogisch medewerker op een kdv en BSO. Afgelopen zondag, 30 september waren we 2 jaar getrouwd. Op die dag ook de eerste heeeeeele lichte positieve test. Yeeey!!! 

Heb al wel wat kwaaltjes, al vrij snel na de eisprong begon het al bij mij. Wat zeurend gevoel in mijn buik, het voelt alsof ik mijn buikspieren de hele tijd aanspan maar loslaten lukt niet. Gespannen borsten begint nu een beetje te komen en bij vlagen wat misselijk. 
Oja en volgens mijn man ben ik niet te genieten!! Hahaha
klopt wel, kan om de kleinste dingen chagrijnig worden of huilen. 

Spannend allemaal!
ja wij wachten ook tot na de echo. Maar geen dag langer?
moeilijk zeg je mond houden.
ik wil voor die tijd miss rompertje laten bedrukken met: ik ben onderweg juni 2019 zoiets erop
zag ook iets leuks op hout met de echo foto maar dat is twee weken levertijd dat trek ik niet haha?

Hi dames,

Ook ik kwam er met 3,5 week achter dat ik zwanger ben.
Volgens de berekeningen ben ik 27 mei uitgerekend.
15 okt is mijn eerste echo! 
Hebben jullie ook nog zo’n onwerkelijk gevoel? 
X.L

Zeker een beetje een onwerkelijk gevoel. Maar dat komt ook omdat je aan de buitenkant nog niks ziet, ik heb natuurlijk nog geen echo gehad en ik voel uiteraard de baby nog niet. Als ik straks de termijn echo heb gehad dan ga ik het weer geloven :p. Ik ben nu ook nog bang dat het niet goed zit, niet goed is. Ondanks dat ik dus wel kwaaltjes heb weer. Het helpt bij mij ook niet dat ik niet weet hoe ver ik ben. Dat maakt het ook een beetje gek. Ik dacht nu 5,5 week te zijn minstens maar bij de eerste ging ik met 6,5/7 weken overgeven dus dat zou zo ook nog kunnen dat ik verder ben.
Binnenkort een 9 maanden dagboek kopen! Even de kringloop in de buurt binnen wandelen en kijken of ze er een hebben. Vind het wel leuk om bij te houden. 
Gefeliciteerd L.!
Heeft echt iedereen hier nou een vroege echo of zijn er meer waarbij de termijnecho de eerste is? Voor een vroege echo moet ik 50 euro betalen, zelfs nu ik dus niet weet hoe ver ik ben. Dus ik dacht, laat maar zitten. Of betalen meer mensen dat gewoon zelf? Hoe zou dat zitten?

@zwanger yes; een zwangerschapsdagboek lijkt me ook leuk inderdaad, die wil ik bestellen na de eerste echo.
Volgens mij ligt het aan je verloskundigepraktijk wanneer je de eerste echo krijgt, de meesten doen geloof ik rond 8 weken de eerste, maar ik heb ook vriendinnen gehoord die bij 10 weken de eerste echo kregen, dat vind ik dan wel weer erg laat hoor.. Hoe houd je dat vol!

Terug
Bovenaan