Zeker een beetje een onwerkelijk gevoel. Maar dat komt ook omdat je aan de buitenkant nog niks ziet, ik heb natuurlijk nog geen echo gehad en ik voel uiteraard de baby nog niet. Als ik straks de termijn echo heb gehad dan ga ik het weer geloven 😛. Ik ben nu ook nog bang dat het niet goed zit, niet goed is. Ondanks dat ik dus wel kwaaltjes heb weer. Het helpt bij mij ook niet dat ik niet weet hoe ver ik ben. Dat maakt het ook een beetje gek. Ik dacht nu 5,5 week te zijn minstens maar bij de eerste ging ik met 6,5/7 weken overgeven dus dat zou zo ook nog kunnen dat ik verder ben.
Binnenkort een 9 maanden dagboek kopen! Even de kringloop in de buurt binnen wandelen en kijken of ze er een hebben. Vind het wel leuk om bij te houden.
Gefeliciteerd L.!
Heeft echt iedereen hier nou een vroege echo of zijn er meer waarbij de termijnecho de eerste is? Voor een vroege echo moet ik 50 euro betalen, zelfs nu ik dus niet weet hoe ver ik ben. Dus ik dacht, laat maar zitten. Of betalen meer mensen dat gewoon zelf? Hoe zou dat zitten?