Uitgerekend eind mei/begin juni

Leuk dat iedereen zou druk is met de voorbereidingen. Ik ben benieuwd wanneer in dit topic de geboorte van het eerste kleintje gemeld gaat worden!

Wij hebben morgen trouwens nog een zwangerschaps shoot gepland staan. Was ik helemaal vergeten te melden hier haha. Cadeautje voor mijn verjaardag. Ik heb nog nooit een fotoshoot gedaan dus ben wel benieuwd haha.

Oh wat leuk, een zwangerschapsshoot! Veel plezier!
Ik ben benieuwd of je al door wordt verwezen voor een versie veraa!
En of de groei echo al beter is jippie!
Ik ben ook erg benieuwd naar de eerste baby! HappyH was als eerste uitgerekend toch? Ik 16 mei natuurlijk pas.. maar ook een van de eerdere geloof ik :p

Ah leuk een zwangerschapsshoot! Heb  ik ook gedaan en ben heel blij met de mooie herinnering :) 
Jep, ik ben denk ik de eerste! 11 mei uitgerekend. We gaan t zien, of hij/zij zich een beetje aan de datum houdt 

Leuk een zwangerschapfotoshoot! Moet zeggen dat ik elke 2 weken even een foto van opzij gemaakt heb voor het 9 maanden boek, maar ik sta nog geen enkele keer met mijn vriend op de foto. Misschien toch ook nog eens een paar foto's maken samen.
Ja de uitgerekende data zijn volgens mij heel verschillend... mei schiet al lekker op in ieder geval!! Ben wel benieuwd naar alle namen straks ook en of t goed gaat met al die spruitjes straks.

Sanne en Vera, bijna verlof, geniet ervan! Ik merk dat het even omschakelen is en bezigheid zoek in alles wat ik nog wil doen. Nadeel, ik sta op en ben alweer vergeten wat het nou was?.
Vera, benieuwd of ze al een versie willen gaan doen!
Spannend Jippie de groei echo weer!
Leuk een shoot. Hier iedere week een foto van opzij gemaakt voor de witte muur. Straks alles uit printen en in een boekje plakken, dan krijg je zo filmboekje als je de pagina`s los laat.
iedereen is lekker druk met de voorbereidingen zo te lezen, ook ik ben benieuwd wie zich als eerste meld, hoe de verhalen verschillen of overeen komen en we het straks hebben met de kleintjes.
O ja...ik kreeg nog een goede tip door wb het wassen/strijken. De hydrofiele doeken nemen minder goed vocht op wanneer je deze strijkt. Weer een klusje minder!!?

Ja wie zou de eerste zijn... Ik ben ook benieuwd!
Leuk een zwangerschapsshoot Tulipaa! Heb ik nog gepland staan op 5 mei :).

Zo even alles bijgelezen. Vanaf vandag heb ik ook officieel verlof. Ik zat natuurlijk al thuis, maar toch een fijn gevoel om echt verlof te hebben. Al begint het nu toch wel spannend te worden.
Wat spannend voor iedereen die in mei is uitgerekend! En spannend Vera. 
Ik was de kleding met eigen wasmiddel en dit heb ik bij allemaal gedaan. Als je merkt dat je kindje er niet tegen kan, dan kun je altijd iets anders halen. Strijken doe ik ook niet.. Alleen wassen en opvouwen. Verder qua kleding.. Dit is mijn 3de bevalling en het gebeurd waneer het gebeurd. En ik moet zeggen dat ik dan niet heb bedacht om andere kleding aan te doen. ;-) Ik heb geen wijde shirts, maar gewoon strakke hemdjes en shirts en die had ik ook gewoon bij. Dat was prima. Lekker je eigen kleding meenemen, dat zit het fijnste. Maar dit is natuurlijk wel ieder voor zich. 
Tip voor een bedzeiltje: bij ikea heb je super fijne. Waterdichte hoeslakens. 2 per pak en zijn niet duur.
Wij hebben zelf een geboortekaartje ontworpen, omdat ik het leuk vind om iets anders te hebben. Ik heb namelijk wel eens dezelfde geboortekaartjes gekregen en ik houd wel van iets unieks. 

Terug
Bovenaan