Uitgerekend eind mei/begin juni

Dag meiden!
Vanaf dag 1 van dit forum lees ik met jullie mee. Zo gezellig! Met de laatste loodjes ga ik toch ook maar eens meekletsen.
Ik ben 29 jaar en verwacht ons 4e kindje! Naast mij nog 1 moeder toch, die haar 4e verwacht?
Ik ben ook uitgerekend op 28 mei.
Ik heb geen verlof of juist altijd, net hoe je t noemen wilt, want ik ben blije huismama!
Gisteren de liggingsecho gehad, alles zag er goed uit. Het kindje word op uitgerekende datum op 4100 geschat. Ik heb enorm veel vruchtwater, daarnaast is mn buik uitgerekt door de 3 eerdere zwangerschappen en ik waggel door bekkenklachten dus de dagelijkse vraag is al een maand lang; de laatste loodjes? Of is het een tweeling?
tBeste allemaal!!

Wat fijn dat de metingen weer meer richting gemiddelde gaan jippie! Dat scheelt!
Welkom ikky, lekker jong ben je nog met 4 kinderen, lijkt me fantastisch! Gefeliciteerd! Lange laatste loodjes. Maar met 3 thuis kan je ook weinig rust nemen natuurlijk. Hoe oud zijn je oudste 3?
Leuk tulipaa de fotoshoot! En die adressenlijst lijkt me inderdaad heel wat.. ik moet daar ook eens aan beginnen. Misschien in word en dan printen en tegen die tijd knippen en op de envelop plakken :p. Maar we hebben nog steeds geen kaartje dus dat moet eerst :eek:
Vandaag 37 weken?

Zwanger Yes, als je het in excell zet dan kun je er etiketten van printen las ik. Ik wil de enveloppen zelf schrijven, maar stel dat het anders loopt dan verwacht dan hebben we die optie iig achter de hand dacht ik haha.

Ja ik maak mij ook geen zorgen en weet dat ze er inderdaad vaak naast zitten. Plus dat mijn vriend wel echt lang is dus ik sta er niet gek van te kijken dat hij wat groter is. 
Zwangeryes vandaag jouw vluchtkofferpakdag toch?! 
Dat is een handige tip Tulipa! Ik weet namelijk nog niet of ik zin heb om alle enveloppen te schrijven, maar wist niet hoe ik etiketten moest maken. Weet jij of iemand anders toevallig ook of je speciaal papier kunt kopen zodat het met printen een sticker is? Wil niet alles met lijm plakken.

@jippie, er zijn vellen met etiketten te koop! Voor adreslabels enzo. Ik denk dat je die wel bij de Hema kan halen. 
En nog een tip van flip: ik heb een aantal mensen om me heen gevraagd naar alle adressen. Een nicht van mn vriend, een vriendin en mijn moeder hadden allemaal nog een recente lijst (voor kerstkaarten etc). Die hebben ze me toegestuurd en ik had op die manier ongeveer 90% van de benodigde adressen in 1x binnen. Dus als je zoiets kan doen, scheelt echt heel veel tijd!

Ah, Excel dus.. ga ik dat proberen als ik eens te lui ben om van de bank te komen :p. Alle adressen die ik nodig heb staan in principe geschreven in mijn agenda en het zijn er maar een stuk of 20, maar je weet maar nooit natuurlijk..
Vluchttasdag inderdaad! Het moet maar eens geregeld zijn :p. Mijn dochter slaapt bijna. Daar wacht ik even op en dan ga ik aan de slag. Ik bedacht me dat ik ook een logeerkoffer moet maken voor m'n dochter als dat nodig is :p. Dus dat moet dan weer als ze wakker is. Maar ik heb gewoon een luiertas klaar liggen voor als ik eens weg wil die daar zit het meeste wel in, alleen geen tandenborstel, pyjama en dat soort dingetjes. 

Terug
Bovenaan