Uitgerekend eind mei/begin juni

Hi allemaal,
Dit topic volg ik al een tijdje, maar tot nu toe geen reactie geplaatst. Ik klets graag met jullie mee. Ben vandaag 35 weken, 28 is de uitgerekende datum, eerste zwangerschap. Ben ook lekker met verlof, een weekje cadeau gekregen ivm de mei vakantie dus extra genieten. Ik lees dat iedereen al ver is in de voorbereidingen. Heb bijna alles al wel in huis, maar moet echt eea nog wel doen hoor. Ben ik de enige? Haha

Hoi allemaal!
Tijdje afwezig geweest hier! Heftige tijd achter de rug, 2 oma’s verloren, alles afronden voor me verlof (dat ik sinds vandaag officieel heb). Dus ik had even tijd nodig om het een en ander te verwerken en deze forum is me helemaal ontschoten.
Verder gaat het goed! Laatste dingen in huis halen en lekker van me verlof genieten. Wel gek aan de ene kant. Vandaag ben ik 35+1. 
Leuk zo’n shoot, ik zit te kijken voor een new born shoot. 
Succes met de laatste voorbereidingen allemaal en ben ook erg benieuwd wanneer de eerste baby zich aanmeld.

Daiskuh, oh handige tip, daar eens kijken. Fijn dat jij nu ook officieel verlof hebt.
gebruiker, welkom!
steefje, gecondoleerd! Wat een nare zware tijd zeg. Nu rustig aan en genieten van jou moment.

Gecondoleerd Steefje! Fijn dat je nu verlof hebt en je in ieder geval niet bezig hoeft te houden met je werk.
Wij hebben zojuist weer een groei echo gehad. Buik zat nu nog net ietsje boven de maximale lijn maar niet zo ver als de vorige keren meer en al bijna 2800 gram. De rest zat nu onder de maximale lijn en zelfs richting de gemiddelde lijn. Dus nu moeten we weer uitkijken dat hij niet stopt met groeien, omdat hij nu dus 2 keer gezakt is op de lijn. Maar verder geen zorgen gelukkig.

Gecondoleerd steefje! En geniet van je verlof :) 
@jippie, mooi dat de metingen weer wat meer richting gemiddeld gaan. Idd even in de gaten houden. Hou er wel rekening mee dat er ook een foutmarge kan zijn, metingen zeggen veel maar niet alles. 

Gecondoleerd Steefje! Wat naar, fijn dat je nu met verlof bent en er meer rust komt!
Jippie, op zich wel goed nieuws denk ik. Het is toch altijd lastig dat meten, ik heb ook wel eens het idee dat ze er naast zitten zoals HappyH zegt.
Vera, ik ben ook wel benieuwd naar jullie ‘dwarsligger’. 
Wij hebben vandaag de tuin afgemaakt en net nog een fotoshoot gehad. Was echt super leuk. Ik dacht dat ik me opgelaten zou voelen in dat bos (er kwamen regelmatig mensen voorbij), maar dat viel alles mee. Nu heel benieuwd naar het resultaat! Verder ben ik gisteren begonnen aan de adreslijst voor de geboortekaartjes. Dat is ook nog wel een klusje, want er zijn nogal wat mensen verhuisd de afgelopen tijd...

Terug
Bovenaan