Uitgerekend eind mei/begin juni

Welkom ikky, leuk zo groot gezin! Altijd gezelligheid.
Jippie, fijn van de metingen!!
haha iedereen is er maar druk mee met alle voorbereidingen. Heerlijk om te lezen.
Hier vandaag 35 weken. De enveloppen toevallig van de week al geschreven en vandaag gaat het eerste wasje aan. Ik heb zo zwangerschap app die elke dag (elke week wat uitgebreider) informatie geeft. De baby zou 90% van de tijd slapen....Uhm deze is meer 90% van de tijd wakker... overdag geen 10 min stil en de afgelopen nachten word het ook steeds harder. Hoe ervaren jullie dat? Uiteraard ook wel weer leuk om de kleine te voelen en contact te maken.

Haha ja Ikjijwij, die 90% vond ik ook niet zo geloofwaardig. Ik denk dat t hier meer 50/50 is. Afhankelijk van wat ik doe wordt er bewogen. T wordt wel minder nu ik dichter bij t einde kom merk ik

Hier ook een heel erg druk kind hoor, slaapt waarschijnlijk alleen als ik druk bezig ben :p, en dat is niet zo heel veel meer omdat ik heel groot ben geworden en dat gaat gewoon niet meer echt :p. Ik krijg mijn veters niet eens meer normaal dicht.. maar voor mijn gevoel is de baby ook wel 50% van de tijd gewoon wakker. Maar dat zal in werkelijkheid vast meevallen :p

Ja ervaar je dat zo happy? Ik heb gewoon een te grote baarmoeder van mijn dochter overgehouden, die van mij trapt me nog helemaal in elkaar soms :p. Maar er is natuurlijk steeds minder bewegingsvrijheid in je buik :)

Ja, vind de bewegingen sowieso anders en en minder hevig. En bij mij is het kindje al ingedaald dus heb iets meer vrijheid aan de bovenkant, dat scheelt ook een stuk. Verder is het de laatste dagen erg aan t rommelen in de buik en veel steken aan de onderkant. Ben benieuwd!

Hahaha heel herkenbaar ikjijwij!!! Bij mij is het ook eerder 90% actief en 10% rust. Moet zeggen dat mijn darmen ook wel onrustig zijn en ik ook wat pijntjes onderin ga voelen. Volgens de verloskundige is hij nog niet ingedaald, maar wel onderweg. 
Die adressen verzamelen had ik ook al geprobeerd ja. Maar dan hebben ze ook al allemaal familie en vrienden van andere kant erin staan dus dat schiet niet op. Maarja even typen is ook maar een uurtje werk. Zal van de week eens kijken bij de hema. Eerst maar eens een lijstje maken wie we een kaart gaan sturen. Bij mij zit de 1e was ook in de wasmachine op dit moment. 

Grappig dat het bij jullie ook herkenbaar is en anders dan ‘het boekje’.
zwanger Yes, och dat word lastig, dan maar slippers met dit weer?. Hier worden sokken aan doen ook steeds lastiger. Kleine komt dan in de knel en trapt gewoon terug.
Happy H Ooh spannend, zouden dat voortekenen zijn? Of alvast ‘oefeningen/voorbereidingen’ van het lichaam? 

Terug
Bovenaan