Uitgerekend eind mei/begin juni

Ja het boekje is sowieso niet vaak van toepassing hier haha.
Maar ja, ik heb t idee dat t voorbereidingswerk is van m'n lichaam. Alsof alles even geleegd moet worden om klaar te zijn voor de bevalling. Sorry voor de info. We gaan t zien, voor t zelfde geld is het vals alarm en zitten we nog 3 weken..

Zo, daar zijn we dan. Twee intensieve dagen achter de rug.
Allereerst Steefje nog gecondoleerd met je dubbele verlies. Heel verdrietig.
Gisteren bij vk geconstateerd dat meneer nog in stuit lag. Helaas. In overleg gelijk een afspraak gemaakt in het ziekenhuis vandaag voor een versie. 
Vanmorgen waren we om 10:30 aan de beurt. Ik vond het heftig. Eerst een half uur een hart filmpje van de kleine, toen een injectie om de baarmoeder ontspannen te krijgen (omdat het onze eerste baby is). Weer een echo om te zien of het echt een stuit was en toen de versie gestart. Van die medicatie kreeg ik onwijze hartkloppingen en een gejaagd gevoel. Maar ik moest me toch ontspannen. Versie 3x geprobeerd maar meneer wilde niet. Er leek wat weinig vruchtwater te zijn dus ze zijn ermee gestopt. Weer opnieuw een echo en weer een hart filmpje en ondertussen lag ik te puffen van de hitte en de hartkloppingen. De versie zelf was ook niet pijnloos trouwens, maarwel te doen.
De baby maakt het goed en we hebben volgende week donderdag een afspraak voor een 2e poging. De kans dat die lukt is heel klein maar we gaan het maar proberen. Daarna hebben we meteen een afspraak bij de gyn om het vervolgtraject te bespreken. Een keizersnede komt ineens wel heel dichtbij :( :( 
Vind dat toch wel heel heftig en ben er best verdrietig van... 
Maar dan zijn jullie weer up to date. Dank voor alle berichtjes al van hiervoor :)

Oh veraa wat rot, en niet waar we op hoopten zeg. Kwam de baby wel van zijn plek maar nietniet  voorbij het kantelpunt? Ik snap dat jullie voor een tweede poging gaan, had ik ook gedaan. Hopelijk herstelt je buik snel, zal morgen wel beurs voelen. Stuitbevalling gaat hem ook niet worden? Was hij al ingedaald? Hoe ver ben je nu?

Lastig hè HappyH. Kan me van de eerste herinneren dat ik continu dacht dat het wel eens voorbereiding kon zijn en toen liep ik door tot 41+1, dus moet nu maar wat minder hopen :p. Baby moet eerst maar eens indalen, maandag weer controle en bespreking van het bevalplan. Vluchttas is ongeveer klaar, maar moet nog wel in de tas :p is een grote stapel nu dus :p
En inderdaad, sokken en schoenen aan is gegarandeerd een boos schoppende baby ? fijn.. 
Ik moet ook zeggen dat ik totaal geen energie meer heb, voel me minder lekker in mijn vel, kan niet meer draaien en opstaan van de bank wordt lastiger en heb ik dus ook geen zin meer in :p gelukkig moet mijn dochter er ook uit en doe ik daar nog veel mee. En dan in de avond al die pijnlijke steken

Ah wat balen Vera! Ik hoop inderdaad dat je er morgen niet te veel last van hebt! Knap dat jullie nog een keer gaan proberen, ik weet niet of ik zo dapper zou zijn!

Veraa, wat een verhaal, wat rot dat het niet gelukt is. Duimen voor de volgende keer!! Heftig lijkt mij het, zo'n versie. 
@zwangeryes, ja t kan echt vanalles zijn. Op een gegeven moment ga je echt op alles letten he!! Maar als ik jouw verhaal zo lees, ben ik stiekem blij dat ik niet nog een kindje rond heb lopen. Ik ben al bekaf van de dag zoals hij is haha. 
Vanmorgen heeft mijn vriend trouwens het kind erkend! Dus de beebs heeft nu ook een papa hahaha

Ooh wat balen Vera! Wat een tegenvaller. Begrijpelijk dat je er verdrietig om bent. We gaan met zijn alle duimen, dat het de volgende keer wel lukt of dat de baby zich zelf draait.
Bij mij is de baby ook meer aanwezig, dan dat hij slaapt. Ze zeggen dat je een ritme kan ontdekken, maar als dit het ritme is.. Dan belooft dat nog wat! ?
Hier zijn de voorbereidingen ook in volle gang. Het bed staat nu op klossen. Over 2 weken de vluchttas klaar zetten en de wieg in elkaar zetten. Dan zijn we toch al een eindje. Het begint zo bij iedereen wel tekorten zeg!
Ja al die steken en pijntjes.. Er gebeurd vanalles in je buik. De baby wordt ook steeds groter. Ik ben ook zo benieuwd.. 

Terug
Bovenaan