Uitgerekend eind mei/begin juni

Fijn HappyH! Dat is ook zo iets wat je moet regelen inderdaad! Wij zijn getrouwd, dus dat scheelt :p. Erg hè, al je energie weg. Vraag me echt af hoe ik dat moet gaan doen straks.. ik hoop echt dat mijn dochter gewoon nog een jaar middagslaapjes gaat doen hoor ? ik vind het wel snel gaan nu, nog 3 weken en dan ben ik uitgerekend. Heb ook veel meer dan bij de eerste het gevoel er nog niet klaar voor te zijn, maar misschien hangt dat samen met de moeheid. Misschien hing ik bij de eerste in mijn verlof wel veel meer op de bank of zo ?

Aah Vera,  wat rot zeg! Hopelijk gaat het volgende week wel goed en ligt je kindje in de juiste positie. Lijkt me inderdaad ook geen  pretje zo'n versie. 
Hier ook een drukke dame... geloof niet dat zij 50% van de tijd in slaap is. Gelukkig kan ik lichamelijk nog wel veel doen, vandaag de hele dag door de Keukenhof gelopen en voel me nog prima. Ben gister ook maar eens begonnen met de wasjes. Gebruiken jullie hiervoor speciaal wasmiddel? 

Geen speciaal wasmiddel hier. Wel zonder wasverzachter wassen :)
Heerlijk, de Keukenhof is mooi hè! 
Als ik eenmaal aan het wandelen ben gaat het ook wel, totdat ik dan weer thuis ben ;) haha. Heerlijk hè. 

Ach Vera wat jammer!! Zeker even balen en snap dat je verdrietig bent! Hopelijk gaat het volgende week wel lukken! Kan de baby niet in stuit bevallen ipv een keizersnede? In sommige gevallen is dat mogelijk las ik.
gebruiker, nee hier gewoon ons eigen wasmiddel en geen wasverzachter! Toch wel vind ik gek hoor dat ons was rek en hangertjes ineens gevuld is met mini kleding.
Fijn Happy H. Hebben wij idd ook moeten doen, scheelt straks weer een ritje mee naar het gemeente tehuis.

Is zeker mooi de Keukenhof... lekker degelijk ook haha. Ja ik las overal dat ik Neutral wasmiddel moest gaan gebruiken maar vond dat al een beetje onzin. Wel heel schattig al die kleine kleertjes aan de waslijn. Iemand nog tips voor kledinghangers?

Heftig Vera, snap dat je emoties nu hoog zitten. Lijkt al rot hoe t allemaal gegaan is en dan ook nog niet geslaagd.. We duimen idd allemaal voor jou en de kleine!
Wasjes is toch echt het lekkerst met Robijn Zwitsal!! Mmm, ben helemaal verliefd op dat geurtje. Als ik.de babykamer in kom ruik ik direct Zwitsal en voel ik steeds meer kriebels naar de baby!
Onze oudste zoon is 6, vervolgens komen er 2 meiden van 4 en 2. Dus leuk rijtje zometeen.
Ik ben bij alledrie thuis bevallen en heb alleen bij de eerste een ziekenhuistas klaargemaakt, erg hè..
Hoop nu ook weer thuis te bevallen en weer borstvoeding te geven.
Goeie tip van Excell, haha ik ben al die jaren in Word aan het prutsen geweest maar ga ns kijken of Excell makkelijker gaat. Geboortekaartjes...ik kan me er gewoon niet toe zetten om eraan te beginnen. Mja komt ook wel weer goed.
Ben ook erg benieuwd wie de eerste zal zijn zeg! Mooi dat sommigen al voortekenen voelen, dat scheelt weer mooi voor straks!

Haha hopelijk nu weer een thuisbevalling ikky! Ik heb mijn dochter 2 jaar borstvoeding gegeven, hopelijk deze baby ook. Mooi rijtje heb je, 2 jaar overal tussen :p 
Kledinghangers hebben wij houten van de IKEA, maar ik denk dat alle kleine hangers wel voldoen toch. 

Terug
Bovenaan