Uitgerekend eind mei/begin juni

Ja gezellig!! Leuk om van iedereen alles te lezen! 
Ik heb houten kledinghangers van de Hema, staat heel schattig in de kast :) 
Leuk, al die trotse broers en zussen straks!! Lijkt me ook heel bijzonder. Maar laten we beginnen bij 1 

Als je even een paar uurtjes niet kijkt dan staat het forum alweer vol. Maar moet zeggen nu ik verlof heb kijk ik ook veel vaker en heb ik meer energie en tijd om te reageren. 
Ik heb ook gewoon gewassen met mijn eigen wasmiddel maar zonder wasverzachter. Eigenlijk wat iedereen hier mij aangeraden had. En kledinghangers heb ik veel te weinig nog, maar heb houten en plastic hangers van de babydump.
Bedacht ineens dat ik ook een hoeslaken en dekentje in de kinderwagen moet hebben. Wat hebben jullie om het matras in de kinderwagen gedaan? Een waskussenhoes of een wieghoeslaken? En van welk materiaal?

Om het matrasje had/heb ik een wieghoeslaken en een hydrofiel luier bij het hoofdje. Net zoals in bed :p. En een wiegdekentje. Gewoon van katoen. Had het toen bij Prénatal gekocht 

Wow wat een hoop reacties en wat lief allemaal! Echt iedereen wat een steun!! Helpt me enorm. (al kan ik het forum bijna niet meer bijbenen zo veel berichtjes op een dag haha)
@zwanger yes, kindje kwam idd niet voorbij het kantelpunt. Erg balen.
Ik verwacht niet dat de tweede poging gaat lukken dus ben nu internet aan het afstruinen voor info over keizersnedes. Stuitbevalling zie ik niet zo zitten. Maar we laten ons goed informeren bij de gyn volgende week. Ik houd de optie wel open. Houd jullie op de hoogte!
Logisch dat die vermoeidheid inkickt he ladies. De laatste loodjes wegen het zwaarst. En een boze baby bij schoenen vastmaken. Jep. Check. Haha.
Wiegdeken in de kinderwagen... Was ik ook vergeten. Nog maar even regelen vd week. Wij laten het kindje wel op de hoeslaken van de kinderwagen zelf liggen. Dat heeft zo'n aerosleep structuur. 

Overigens hoop ik echt voor jullie dat de kindjes goed blijven liggen. Versie vond ik best heftig. En hebben er ook goed over moeten nadenken of we dit nog een keer gaan doen... 

Nee snap ik veraa, een stuitbevalling is wel wat meer risicovol natuurlijk. Maar je zal het bij de gynaecoloog horen inderdaad! En ik zal toch voor je blijven hopen dat de volgende poging lukt! Hoe gaat het nu met jou en je buik?
Ja ik weet niet zo goed wat voor weer het wordt, als het heel warm is dan is een wiegdekentje Misschien overbodig.. 
Ik hoop ook dat baby nu goed blijft liggen! Zal het maandag horen, maar voor nu liggen de benen nog boven geloof ik. 
Ja goed inlezen over een keizersnede. Je kan tegenwoordig mogelijk ook je eigen kind 'uit je buik pakken' bij een geplande keizersnede soms. Mocht je dat willen natuurlijk. En bij een geplande keizersnede kan de baby ook gewoon eerst bij jou liggen. Dat zijn wel positieve punten natuurlijk. Het is ook voor de baby misschien wat beter dan een stuitbevalling, alleen voor jou heftiger. Ik zou dan al de vriezer volgooien met eten wat je man makkelijk kan opwarmen voor jullie de eerste weken (of hem sowieso laten koken) want lang staan met een buiikwond lijkt me niet fijn. En hopen/kijken dat iemand een paar keer even het huishouden doet. Jezelf wat ontzien daarin zodat je veel tijd met je kind kan doorbrengen. En fysiek goed kan herstellen :) komt vast helemaal goed!

Haha je kunt wel merken dat een groot deel nu met verlof is. Ik kijk ook veel vaker nu! 
Dekentje voor in de wieg... goeie... daar moet ik nog naar kijken idd. 
Ik heb toevallig vandaag neutral gekocht. Het wasmiddel was toch op en aangezien ik zelf snel reageer op geurstofjes toch maar voor Neutral gekozen, hoewel de Zwitsal ook klaar staat... 
ik ga trouwens donderdag ook naar de Keuekenhof ☺️?
Verder vandaag kleine klusjes gedaan die ik nu opeens heel belangrijk vind (zoals een verjaardagskalender invullen en ophangen ?)

Zwanger Yes wij waren tegelijk aan het typen haha. Je kind uit je eigen buik pakken, sjemig... ik durf al niet te kijken bij het bloedprikken ?? Het idee vind ik mooi, maar zou toch de voorkeur geven aan een groot scherm er tussen! Ik wil er iig nog wel even wat over lezen. Dat is sowieso wel slim denk ik, je weer nooit hoe het uiteindelijk loopt.

Terug
Bovenaan