Uitgerekend eind mei/begin juni

Hier ook helemaal niet aan een dekentje voor in de wagen gedacht, morgen nog maar even gaan shoppen. Dacht eigenlijk dat ik bijna alles wel had, maar er komt toch stiekem steeds meer bij. Mijn schoonzusje heeft vorig jaar een geplande keizersnede gehad ivm zwangerschapsvergiftiging,  zij was echt vrij snel hersteld en vond het erg meevallen. Maar je rust heb je sowieso de eerste tijd wel nodig.
Veel plezier alvast tulipaa!

Nee lijkt mij ook niks, maar als je er wel tegen kan en het mooi vindt dan is het wel fijn als het kan natuurlijk. Ik val ook zowat flauw van bloed prikken.. 
Lekker toch, is die verjaardagskalender ook eens klaar ?

Brrr dat lijkt mij ook niets. Ik wil het bloedprikken al niet eens zien. Laten we maar gewoon hopen dat jullie kindje nog gedraaid kan worden Vera. En anders maar goed voorbereiden. Krijg je niet meer kraamhulp na een keizersnee?
Haha ja er komt elke keer weer wat bij op t lijstje.. Maar bedankt voor de tips dan ga ik eens voor wiegdekentje/lakentjes/hoes kijken.

Leuk de Keukenhof haha! Van die dingetjes waar we nu allemaal ineens tijd voor hebben.

Werd vanmorgen wakker met het gevoel alsof mijn lichaam was overreden door een vrachtwagen. Holy shit.
Maar zelf het kindje aanpakken... wow. Mooi, maar dat vind ik wel intens en ik vraag me af of dat in elk ziekenhuis gebeurt. Ze voeren bij geplande keizersnedes wel vaak een 'gentle sectio' uit las ik. Dan kun je meekijken als het kindje eruit wordt gehaald en leggen ze hem daarna snel bij je.
@Jippie, je krijgt helaas niet meer kraamhulp bij een keizersnee, juist minder. De dagen dat je in het ziekenhuis ligt gaan ervan af. Dus ik hoop oprecht dat ik nog wel wat kraamzorg krijg want hoe moet ik alles anders leren :O
@Zwangeryes, ik hoop dat jullie kleintje dan goed blijft liggen! Beentjes omhoog lijkt mij een positief signaal, zolang dat hoofdje maar omlaag blijft.

Volgens mij blijf je na een keizersnede 2 of 3 dagen in het ziekenhuis en kan je daar na verlenging van de kraamzorg aanvragen tot 10 dagen na de bevalling in plaats van 8 toch? Dus dan kan je alles nog leren en in het ziekenhuis helpen ze je vast ook :)
Haha, als het je niks lijkt moet je het niet doen hoor, alleen even dat je kon informeren mocht je het fijn lijken :p. Maar zoals je leest willen de meesten hier dat toch ook niet :p. Meekijken door een doek lijkt me eng genoeg ?. En ik hoor ook wel dat bijvoorbeeld de kinderarts die erbij is soms foto's wil maken voordat de baby er uit is en zo . Kan ook wel waardevol zijn misschien

Wat rot trouwens dat je je voelt alsof je bent overreden veraa, daar had ik overheen gelezen. Heb wel vaker gehoord dat je vrij blauw aan kan gaan voelen door een versie .hopelijk nu een rustige dag gepland!

Ik had een dag gepland vol tissues en zelfmedelijden en filmpjes van keizersnedes.... maar heb het uiteindelijk gedraaid naar een redelijk normale dag. En heb me te goed gedaan aan babyspulletjes bij de Zeeman en Hema. Dat helpt ook haha.
Buik doet verschrikkelijk zeer dus wel alles op een kalm tempo en in yoga broek. Zo'n strakke band eromheen is nu even niet te doen. Hopen dat het na dit weekend wegzakt.
Ik ga me eens inlezen in evt extra kraamzorg!

Terug
Bovenaan