Uitgerekend eind mei/begin juni

Pff geen pretje Vera!! Hoop dat het snel wegtrekt. Wel goed dat je toch je dag omgedraaid heb en uiteindelijk nog wat spulletjes hebt kunnen kopen. 

Neem je rust en tijd Vera! Allemaal dingen om over na te denken, maar wel goed om je alvast in te lezen dan kun je volgende week al je vragen stellen.
Wij gebruiken gewoon een wieg Hoeslaken van katoen voor in de kinderwagen. En afhankelijk van het weer gebruiken we een deken of alleen een lakentje. Een deken in de kinderwagen heb je waarschijnlijk sowieso nodig, omdat de baby ongeveer 6 maanden in de kinderwagen ligt.
Leuk om iedereens verhalen en ervaringen te lezen al worden het steeds meer berichtjes om bij te houden. ?
Ik heb sinds een paar dagen last van rusteloze benen in de avond.. Herkent iemand dit? 

Rusteloze benen, check. Al een tijdje. Echt super vervelend, denk je even te kunnen bank hangen of naar bed gaan, begint het aan alle kanten te jeuken en niet lekker te liggen en zo. Nee, ik vind dat niks! Heb nog niet echt iets gevonden wat voor mij werkt (massage van m'n man natuurlijk wel ?)
Ja de deken voor de kinderwagen is wel handig inderdaad maar misschien niet meteen noodzakelijk dan. Maar bij m'n eerste liepen we (top ritme) ook wel 's avonds lekker rond en dan is het in de zomer ook wat frisser natuurlijk. 

Zo...geen rusteloze benen maar rusteloze nachten ?. Zo zit ik dus al sinds daglicht straal 1 beneden. Kan al een aantal nachten mijn slaap niet pakken of ik val ochtends rond 7 pas in slaap. Daarnaast helpt het maagzuur wat precies begint als je wilt slapen ook niet mee. Tja, dan maar op tenen lopen, vriendlief laten slapen en nog een wasje draaien, beneden stoffen en schoonmaken ?. Ach hoort er maar bij zullen we zeggen!
@vera, Ai! Hopelijk gaat het vandaag al iets beter!
Voor de kinderwagen kreeg ik als tip de aankleedkussenhoes van prenatal, zou mooi aansluiten. Althans om de Bugaboo. Weet niet of dat per merk verschilt wb afmetingen. Een dekentje is hier in de maak ?.
Verder heel veel om te lezen hier, super leuk en gezellig! Houd het alleen niet altijd bij haha.

Ikjijwij, da's ook lekker.. wel lekker schoon, scheelt overdag weer werken :p. Verkapte vorm van nesteldrang? :p. Krijg je genoeg rust? Dat je af en toe overdag kunt liggen? Of ben je ook niet zo moe :p dat kan natuurlijk ook gewoon ?
Ik word 's nachts redelijk vaak wakker maar val ook wel weer snel in slaap. Meestal de benen of omdat ik wil/moet draaien en last krijg in mijn heup. Of ik moet plassen ?

Hier zijn de nachten inmiddels aardig verbeterd. Had een periode ook dat ik heel slecht sliep. Oplossing: apart slapen van mn partner. Het is echt niet romantisch maar het helpt wel. Ik slaap dus blijkbaar heel licht en hij snurkt af en toe. Maar hij werd ook gek van mijn gedraai. Dus slaapt hij nu in t logeerbed. Ik vind t prima, als ik mn rust maar krijg. 
De rommelende darmen gaan hier gewoon door... dag 3 inmiddels. Baby mag er nog niet uit, moet 1 mei tekenen voor de verkoop van mn vorige woning hihi

Die nachten indd... kijk er 's-avonds al tegenop. Doe ook haast geen oog meer dicht en kan moeilijk mijn draai vinden. Ook de snurkende partner helpt niet echt, dus misschien ook maar apart gaan slapen. Het lukt mij eigenlijk bijna nooit om overdag te slapen,  hoe zit dat bij jullie? Ik ga vandaag toch nog een muurtje in de baby kamer behangen.  Was eigenlijk echt niet het plan maar zag gister zo'n leuk behang, dat kon ik niet laten liggen. En wat moet je anders met dit weer op Koningsdag? Jullie nog leuke plannen? Wehkamp heeft trouwens ook een uitgebreid assortiment lakens, hoezen e.d. ook in 'afwijkende' maten. 

Terug
Bovenaan