Uitgerekend eind mei/begin juni

Nee helaas, overdag slapen is (nog) niet helemaal aan mij besteed. Soms val ik ochtend vroeg toch nog in slaap en probeer dan uit te slapen tot 13:00, scheelt toch weet een deel. En dat terwijl ik mijn hele leven al een geweldige slaper ben. ‘Last’ van mijn partner heb ik gelukkig niet dus apart slapen zal niet helpen ben ik bang. Gewoon maar afwachten tot het beter gaat en tot die tijd genieten van de vervroegde gekke nesteldrang?.
Leuk gebruiker! En inderdaad, iets beters koning achtig met dit weer zit er toch niet in. 

Is het behangen gelukt gebruiker? Wel leuk! Bij ons zijn alle muren gewoon wit ;p
Hoe gaat het met het gerommel HappyH? Wel stom zo'n deadline :p 1 mei mag er geen baby zijn. Of je zit lekker gehavend te tekenen :p

Haha ja ik zie nu al voor me dat ik daar bij de notaris zet midden in de weeën ofzo haha. We gaan t zien of ik het ga halen. Rommelen is er nog steeds! En flinke voorweeen gehad gisteravond..kon er niet van slapen. Spannend wel :) 

Oei happy dat is zeker spannend zeg! Probeer wel te rusten overdag als je in de nacht niet kan slapen! Anders ben je misschien tijdens je bevalling moe.. 

Wij hebben alle muren lichtblauw geverfd. Verder heel druk met wassen en spulletjes uitzoeken, maar laatste dagen ook wel regelmatig buikpijn gehad. Er gebeurt van alles in mijn buik voel ik wel... misschien indalen.. ik.heb geen idee..
Vera hoe is het nu met jou? En ik.ben benieuwd happy! In principe nog een paar weekjes te gaan toch?!

Het gaat Jippie. Lichamelijk oke, beurse plekken beginnen rustig aan weg te trekken. Hopelijk voor donderdag genezen voor de 2e poging.
Geestelijk ups en downs. Momenten dat ik er heel goed mee kan dealen maar meeste wat wel overheerst is zorgen en verdriet. Totaal niet nodig want de baby is gezond. Dus ik mag rationeel gezien niet klagen... Maar emotioneel gezien is het gewoon een klap dat ik ons eerste kindje straks niet zelf op de wereld kan gaan zetten. 
@HappyH wat was jouw uitgerekende datum ook alweer? Lijkt erop dat het ieder moment kan gaan gebeuren! Ik hoop dat de baby nog even wacht tot na 1 mei.

@vera, je mag zeker er verdrietig over zijn en er ook over klagen. Ook al is je kindje gezond wat natuurlijk heel belangrijk is, dat neemt niet weg dat je niet mag balen of verdrietig mag zijn van de dingen die niet gaan zoals je graag zou willen. Ik zou er vooral de tijd voor nemen, zodat je ook al je emoties een plekje kunt geven.
@HappyH het begint wel spannend te worden als het zo rommelt zeg! Je lichaam is goed aan het voorbereiden. Succes voor als de voorweeën door gaan zetten! 
Ik gebruik nu sinds 2 dagen magnesium voor in de nacht. Dit was het advies van de verloskundige, omdat ik zo'n rusteloze benen had. Ik slaap wel rustiger. Wel met regelmatig wakker snachts, maar mijn lichaam is rustiger waardoor het beter lukt om weer in slaap te komen. 

Zwangeryes het behangen was even een klusje, heb natuurlijk weer iets met een flamingo patroon gezien wat er perse op moest haha. Maar het ziet er super tof uit al zeg ik het zelf en ben echt heel blij mee. Vandaag nog wat leuke accessoires gekocht maar nu moet ik echt stoppen van mezelf. Het vakantie geld is nog niet eens binnen en heb het alweer uitgegeven haha.
Jippie, jouw muren ook mooi geworden?
Spannend HappyH, lijkt me zo onwerkelijk nog.... Vooral omdat je niet weet hoe het gaat verlopen.
Veraa, logisch dat je je zo rot voelt. Je had je dit allemaal vast anders bedacht. Ik zou er op een of andere manier ook echt van balen als het niet op de natuurlijke manier kan. Ik hoop echt dat je je snel minder beurs voelt en het donderdag gaat lukken!

Terug
Bovenaan