Uitgerekend eind mei/begin juni

Ja zeker gebruiker, maar wij hebben ze in februari al geverfd dus al een tijdje geleden. Haha leuk al die spullen kopen he. Ik ben nu echt even aan het ordenen en kasten inruimen, wassen enzo, zodat ik weet wat ik nog nodig heb en dus de komende weken echt even moet regelen.
Vera je mag je zeker wel verdrietig voelen. Het is toch een teleurstelling voor je!! Ik.hoop ook dat je snel opknapt en er donderdag weer tegenaan kan. Je stelt je het allemaal wel even anders voor.

Ladies, ik ben 11 mei uitgerekend. Duurt nog maar eventjes. Idd wel een gek idee, het kan maar zo beginnen! Vandaag nog geen voorweeen gehad, wel veel steken. Darmen zijn weer rustiger. Woensdag heb ik weer controle, ben benieuwd wat de gynaecoloog ervan zegt! 
@veraa, ik snap t helemaal.. je stelt je ergens op in en hebt een bepaald beeld bij de bevalling. Nu is dat even helemaal anders. Hoop voor je dat de 2e poging gaat lukken! 

Spannend voor iedereen! Je weet nooit hoe het gaat lopen wat er gaat gebeuren en vooral wanneer. Ik merk dat ik me totaal niet druk kan maken om dingen, zoals bijv de 'feestdagen' totaal niet mee bezig haha. Succes vd week voor een aantal meiden ik duim en lees mee...

Spannende tijden dan HappyH! Ben echt heel erg benieuwd of die voorweeen uiteindelijk zorgen dat je als eerste je kindje mag omarmen!
Thanks voor alle lieve reacties weer! Ik merk dat het niet alleen de stuit (met alle gevolgen) is maar dat ik gewoon echt sinds mn verlof mega emotioneel ben. Combinatie van loslaten werk, alle zorgen rondom de stuit en de bevalling, lichte paniek want straks is er een kind en O My kunnen we dat wel, en fysiek dat alles zwaarder wordt. Wat een klaagzang haha als ik het zelf lees denk ik mens zeik niet zo. Dus dat ga ik proberen vanaf nu! Maar ben wel benieuwd of er meerdere meiden zo in 'onbalans' zijn? Leuk hormonen!

Haha veraa, logisch hoor. Het is niet niks, een baby erbij. Maar 1 geruststelling. Ja, je kan het. Je kind houdt onvoorwaardelijk van jou en je zal het niet tekort doen. En een keizersnede is voor het kindje minder risicovol dan een stuitbevalling dus ook dat doe je gewoon heel goed hoor, als je daarvoor kiest. Heel dapper. Je kan je kindje ook wel op de 'natuurlijke' manier baren misschien maar is dat de risico's waard, nu heb je een gezond kind. Maar ik snap het hoor, toen die van ons in stuit lag was ik ook meteen helemaal van de kaart daarover. Het klopt dan gewoon niet in je hoofd. 
En verder ben ik ook emotioneler hoor, ook sterkere emoties. Is fijn straks voor de hechting :) 

Alweer even geleden dat ik heb meegeschreven, maar heb de berichten afgelopen tijd goed bijgehouden. Zelf nu 36 weken, het begint behoorlijk spannend te worden. 
Ik herken het emotionele heel goed, lijk soms net een lopende jank-bal. Volgens mij hoort er dat wel een beetje bij, al begin ik wel medelijden met mijn man te krijgen. De emoties komen samen met angst voor de bevalling en alles daarna. Kan ik dit wel? En wanneer gaat het gebeuren? En kan ik de pijn wel aan? Daarnaast ben ik angstig voor zo'n beetje alles wat met het ziekenhuis te maken heeft, waardoor de 'wat-als' vragen ook door mijn hoofd spoken. 
Kamertje is verder af en ik geloof wel dat ik alle spullen in huis heb. Ook mijn vluchtkoffer lijkt inmiddels aardig compleet. Voor a.s. vrijdag heb ik een zwangerschapsmassage geboekt. Even ontspannen! 
@ Vera, zoals ik het lees vind ik je onwijs sterk overkomen en vind ik het knap hoe je hiermee omgaat. Succes donderdag! 

Vera, ik neem ook mijn pet voor je af hoor! Het is toch best heftig allemaal en dan nog al die spanning en die hormomen pffff.
Ik heb vandaag mijn 'boodschappenlijsten' gemaakt voor de babypark, drogist en de supermarkt (naast beschuit en muisjes bedacht ik nog wel wat meer dingen die ik in huis moest hebben voor die tijd).
Vanavond ben ik begonnen aan een online verlanglijstje voor het kraambezoek. Ik heb al het één en ander, maar ben benieuws of jullie nog goede tips hebben?
Deze krijgen jullie alvast van mij:
https://www.bol.com/nl/p/de-gele-ballon/9200000002307419/?Referrer=ADVNLPPcefce1005d585ab2000a599b69000006502&utm_source=6502&utm_medium=Affiliates&utm_campaign=CPS&utm_content=txl
Een prachtig prentenboek met dikke kartonnen blz waar je in kunt blijven kijken!

Ik moet zeggen dat ik nog niet erg veel last heb van mijn hormonen. Vond het in de tijd van het hormonen slikken veel heftiger. Ik merk wel dat ik lichamelijke ongemakken ga krijgen, zoals zuur en een hele dikke buik en regelmatig een beetje duizelig. We gaan van de week nog lekker even samen weg.
Daarna eens rustig beginnen met een Vluchttas en allerlei spullen  moet ik nog kopen. Na het wassen blijk ik toch niet zoveel kleding in de kleinste maten te hebben en nog lakentjes en aankleedhoezen en dus lakentjes en dekentje etc voor in de kinderwagen. Genoeg te doen dus!
Ik ben ook begonnen met een online lijstje op lijstje.nl echt ideaal vind ik dat. Bij mij staan er o.a. een babyfloat op en ik had er een kraamboek en baby's 1e jaar boek op staan, maar die heb ik inmiddels al gehad. Verder rompertjes in een vervolgmaat etc erop gezet.

Terug
Bovenaan