Uitgerekend eind mei/begin juni

Dank je wel zwanger yes? Hahaha ja he, was een lange tijd een craving?
Ik ben mn slijmprop nog niet verloren (zolang ik weet). Wel is ze al een stuk ingedaald en ligt dr hoofdje vast in mn bekken. Dat is wel een goed teken toch?? Hoop voor jou dat het kindje ook gaat indalen!
Ja klopt, op een gegeven moment had ik het redelijk onder controle, maar toen werd ik zwanger? Maar gaat met ups en downs. Werk onregelmatig, en een redelijk groot contract waardoor ik vooral avonddiensten draai. Ben daar persoonlijk heel blij mee, want de meeste energie heb ik ‘s avonds. Ben heel benieuwd hoe dat zal gaan.. Zal toch redelijk lang moeten reïntegreren ivm mijn bekken, dus voor mn vermoeidheid zal dat ook niet heel verkeerd zijn denk ik!

Welkom witte chocolade! Wat balen zeg dat je al zo lang thuis bent, dan zou ik er ook helemaal klaar mee zijn denk ik! Ik heb ook nog geen kwaaltjes waarbij ik denk dat het al gaat rommelen. Ben morgen 34 weken dus dat zou wel wat vroeg zijn ook. Kindje is volgens mij nog niet ingedaald en beweegt nog volop. Wel merk ik sinds een paar dagen  dat ik echt wel sneller moe ben, vooral traplopen gaat moeizaam. Mijn kuiten verzuren meteen, ik raak buiten adem en mn hart slaat meteen op hol. Zo gek is dat!

Thanks Tulipaa!
Ja heel rot, maargoed, kan dr helaas niet veel aan doen? 
Hou die kleine nog maar lekker even binnen dan?
Hahaha, heel herkenbaar! Dan voel je je echt zo’n oud wijf. Soms heb ik ook dat ik na 1 trap even moet zitten, “gelukkig” ben ik vaak alleen en ziet niemand dat ik erbij loop als een oud wijf en zo sta te hijgen. Op een gegeven moment werd dat bij mij minder omdat ze ingedaald is. Dan drukt ze niet zo tegen je longen aan. 

Oh dat heb ik ook echt tulipaa, traplopen wordt zwaar, meteen buiten adem en duizelig.. bah! Nou had ik dat in mijn hoofd aan mijn redelijk lage bloeddruk gekoppeld maar misschien is het wel wat anders..
Vannacht de eerste nacht op m'n klossen en zeiltje met baddoek erop. Dat zeiltje valt me alles mee, kraakt zo niet en voelt niet anders dan mijn bed, gelukkig maar :) 
Met 34 weken zou ik ook nog niet zo kijken naar dat soort signalen nee, ga er maar vanuit dat het nog wel een paar weekjes gaat duren ?

Oh ik had je bericht gemist witte chocolade!
Tsja, avonddiensten met een baby kan vast ook, maar zal afwachten zijn inderdaad wat je dan redt! 
Als je je slijmprop verliest dan heb je dat waarschijnlijk wel door denk ik, voelt raar, vaag slijm. Indalen zegt niks over wanneer je gaat bevallen helaas, maar het is sowieso goed! En het scheelt met traplopen :p. Traplopen met bekkenklachten lijkt me sowieso al heel zwaar. Je conditie verminderd dan ook snel denk ik omdat je minder doet.. of valt dat nog mee? 

Zwanger Yes, ik heb ook een lage bloeddruk idd dus daar zou het best aan kunnen liggen hoor. Dat indalen kijk ik wel naar uit, ik heb zo weinig lucht als ik op de bank zit ( met name s avonds) en dat maagzuur... dat is inmiddels al 30 weken present, bah!
Vandaag mijn zeiltje gewassen zodat ik die binnenkort op de matras kan leggen. Ook nog drie kasten uitgeruimd en grote inkopen gedaan bij Kruidvat, daar was van alles ik de aanbieding dat ik nog nodig had. 
Morgen ga ik met vriendlief naar Babypark om de laatste kleine dingen te halen. Daar heb ik echt wel zin in, het is vooral aankleding zoals dekentje, lakentjes etc.
Slijmprop merkt niet iedereen dacht ik. Soms gaat het in kleine deeltjes en dan hoeft het niet zo op te vallen.
Die bekkenklachten lijken me echt naar. Je bent er na de bevalling ook niet meteen van af natuurlijk, dat is eigenlijk heel logisch, maar ik had daar eigenlijk niet bij stil gestaan. 

Ach ja, en die slijmprop zegt verder ook helemaal niks natuurlijk :)
Ik kijk ook wel uit naar het indalen zeg.. pff :p
Veel plezier bij Babypark morgen! Leuk om nog even de laatste dingen te halen 

Hee wat leuk, welkom wittechocola! Jammer te lezen dat je zo'n pittige zwangerschap hebt gehad tot nu toe, heel begrijpelijk dat je aan de bevalling toe bent! 
Leuk Tulipaa, neuzen bij de babypark! Ik vind t een best prijzige winkel maar ze hebben wel echt de leukere merken :) 
Hier is t nog rustig. Wel pijnklachten in de onderste regio. en een baby die t leuk vindt om t hoofdje te draaien in t bekken...dat voelt allemaal niet zo fijn. Morgen weer controle bij de gyn, altijd even fijn die check

Terug
Bovenaan