Uitgerekend eind mei/begin juni

Zoo ik heb een hoop berichten gemist zie ik.
Hier ook een redelijk lage bloeddruk en dat merk ik wel. Ben snel buiten adem en voel me regelmatig licht in mijn hoofd.
Babypark is inderdaad leuk en zit ook lekker dichtbij. Ze hebben daar wel laagste prijsgarantie tot de geboorte net als bij de babydump als het goed is. Ik heb al heel wat mailtkes naar babydump gestuurd de laatste weken omdat een product wat ik bij hen gekocht heb dan nu ineens veel goedkoper is of dat er een gratis product bij zit. Scheelt toch heel wat euro's en een kleine moeite om de factuur en nieuwe aanbieding even te mailen.
In het bedje hebben wij ook geen muziekmobiel, maar wel in de box. Ook een babygym hebben we al gekregen. Daar schijn je al heel snel veel plezier van te hebben begrijp ik van mijn vriendinnen. Totdat ze 5/6 maanden zijn en alles er af trekken haha.

Jullie zijn goed bezig geweest ;-). Had heel wat berichten terug te lezen.
Balen Vera dat de kleine in een stuit ligt. En wat betreft je emoties; geef er lekker aan toe, je hebt nu een goed excuus.
Ik heb heel mijn zwangerschap last van maagzuur, maar sinds een week gebruik ik dagelijks Omeprazol. En gewoon geen last meer gehad. Heerlijk! Gewoon te koop bij de Kruitvat.
Vrijdag 36 weken. Enerzijds mag de kleine nog 3 maanden zitten (bij wijze van), maar hij/zij mag anderszijds over 2-3 weken ook wel komen. Krijg steeds meer last  van mijn bekken en ik slaap al weken slecht ‘s nachts. Ik probeer ‘s middags als mijn zoontje slaapt wel 2 uurtjes op bed te gaan liggen.
De laatste loodjes.... 

Dat je slecht slaapt zie ik aan de tijd van je berichtje Sanne ? Bedankt voor de tip van de omezaprol! Ik ga daar eens voor kijken. Ik heb er ook al de hele zwangerschap last van en het wordt alleen maar erger. Slik wel Rennies, maar dan moet je weer oppassen dat je niet te veel kalk binnen krijgt...

Goede tip van die laagste prijsgarantie tot de geboorte. Wij hebben tijdens de aanschaf wel veel vergeleken, maar daarna niet meer eigenlijk. Ik check tijdens het shoppen wel op mijn telefoon of het ergens anders goedkoper is, heb nu toch tijd zat om het overal en nergens te bestellen. We hebben o.a. echter ook nog voor 150 euro aan waardebonnen over gehouden aan de onderhandelingen tijdens de aankoop van het kamertje dus die mogen wel op ?
Zometeen iets anders spannends, mijn auto moet voor de APK ?

Succes bij de apk! Wij hadden hem twee weken geleden, gelukkig alles goed! Toch wel fijn om de auto weer terug te hebben dan...
Magnesium dus? Ga eens kijken. 
3 maanden zal het niet worden, maar ik snap je gevoel wel. Soms gaat alles zo lekker dat het nog wel even mag duren, soms wil ik gewoon dat de baby nu komt :p

Heel verhaal getypt net, druk ik per ongeluk op zo'n stomme advertentie en is alles weg haha. Ik had veel bij te lezen. Maagzuur lijkt bij mij steeds erger te worden, eerder had ik hier alleen 's-nachts last van maar tegenwoordig ook vaker overdag. In principe gebruik ik hier eigenlijk niets voor, heel af en toe een Rennie als het echt te gek wordt. Misschien toch maar even naar het Kruitvat als dat middeltje goed schijnt te helpen. Vervelend jouw bekkenklachten witte chocolade, lijkt me echt een beperking in je dagelijks leven. Zelf heb ik daar gelukkig geen last van en probeer ik zo lang het kan nog lekker actief te zijn, heb mezelf al aangewend elke dag een uur te fietsen of wandelen. Dat sneller buiten adem zijn herken ik wel, doe het dan gewoon wat rustiger aan. Nog geen tekenen van een naderende bevalling, ben nu 36 weken dus kan ook nog wel even duren. Deze week ook maar eens even ons bed klaar zetten en alvast de benodigde dingen hiervoor in huis halen. Wat me tot nu toe echt nog niet lukt is rusten in de middag. Wil dit wel gaan doen want slaap niet altijd heel lekker. Succes met de APK, hopelijk geen gekke dingen en kun je je auto direct weer meenemen. En heel veel plezier bij baby dump! Nog nooit geweest maar misschien gaan wij er toch ook maar eens kijken. 

Welkom witte chocolade! Hier ook een met bekkenklachten. Ik zit vanaf januari volledig in de ziektewet. Hierdoor duurt de tijd wel erg lang he.. Ik snap wat je bedoelt met dat je er wel klaar mee bent. Nog even volhouden, dan kun je straks aan je herstel werken.
Ik gebruik magnesium tabletten voor de nacht voor de onrust in mijn benen. Dat werkt echt goed. En ik eet vanille vla als ik veel last heb van maagzuur. Ook probeer ik in etappes te eten en daar heb ik nu ook meer baat bij. Was een tip die ik op internet had gelezen.
Dat buiten adem zijn herken ik helemaal.. Pfff! Zo fijn die laatste loodjes.. ?

Ik had vooral ‘s nachts last van maagzuur. Ben er zo blij mee dat DAT kwaaltje nu in ieder geval weg is. Ik probeer zoveel mogelijk van deze zwangerschap nog te genieten omdat dit de laatste zal zijn. Die bewegingen en het idee dat er een mini-me in je buik zit, blijft toch wel super bijzonder.
Van de week was ik nog bij Babypark, maar aangezien wij niet willen weten wat het wordt, is shoppen knap lastig. Ik heb met een kinderzaakje bij ons in het dorp afgesproken dat ze 2 setjes apart houdt en ik haar app als ik bevallen ben. Dan kan mijn vriend het ophalen ;-). Ik heb het dan over aankleedkussenhoes, ledikantdeken, luiermand en misschien wiegdeken.
Mijn zoontje slaapt en ik ga proberen om ook nog een uurtje te pakken. 

Dank jullie wel allemaal!?
Is idd erg pittig, ben blij als het erop zit. Gisteravond ineens heftige steken onderin mn buik, dacht dat het het begin wel eens kon zijn. Maar verder geen pijn meer gehad.. Vals alarm vrees ik. 
Zo leuk, dat shoppen? Babypark is idd 1 van onze favorieten! Zo leuk om de hele kamer samen te stellen. Is bij ons helaas een tijd geleden al gedaan omdat we niet wisten hoe mn bekken zich zouden ontwikkelen. 
Daiskuh, een lotgenoot? Wanneer ben jij uitgerekend? Pittig hè, ik dus al sinds oktober. Wat hebben ze bij jou gezegd over herstel? Zou je moeten revalideren ofzo? Mijn bekkenfysio zegt dat wel, maar ik vind haar persoonlijk alfijd erg negatief en gaat uit van het ergste. Mn buuf heeft chronische bekkenklachten, dus hoor niet veel goede verhalen om me heen. Zou zo graag mn leven weer terug willen, kunnen werken, lang kunnen zitten etc. Heb jij dat ook zo sterk?

Terug
Bovenaan