Uitgerekend eind mei/begin juni

@ witte chocolade jaa hier een lotgenoot! Ik ben ondertussen wel aardig bekend met bekkenklachten.. Dit is namelijk mijn derde zwangerschap en vanaf de tweede zwangerschap al last van bekkenklachten. Maar het is wel onder controle geweest. Je kunt zeker herstellen en het is echt per persoon wisselend. Na de zwangerschap moet je je spieren weer aansterken door middel van sporten, fysio en oefeningen en dan kan het zeker beter gaan. Vooral belangrijk om naar je lichaam te luisteren. Ik hoor ook goede verhalen over een osteopaat en dat wil ik straks proberen na de zwangerschap en bevalling.
Ik ben 4 juni uitgerekend, dus ben nu 35 weken. En jij? Wanneer ben jij uitgerekend? Is dit je eerste zwangerschap? 

@Daiskuh oo serieus? Is het nu bij deze zwangerschap eerder gekomen? En heb je dezelfde klachten?
Thanks voor je tip, ik ga me dr in verdiepen! Was jij snel weer op de been na fysio etc?
Dit is idd mijn eerste, ben 21 mei uitgerekend dus nu 37 weken en 1 dag? Kan nu eindelijk zeggen dat ze deze maand komt?

@wittechocolade.. Bij mij hebben mijn hormonen heel veel invloed. En laat ik nou net een vrouw zijn met veel hormonen.. ? Ook ben ik behoorlijk eigenwijs waardoor ik bij de vorige zwangerschap te lang ben doorgelopen. Met het gevolg dat ik nooit van mijn bekkenklachten af ben gekomen. Het blijft een zwakke plek. Met name rond mijn menstruatie had ik last, maar niet zo erg als nu. Ik heb een hele tijd ook gesport bij de fysio wat mij toen enorm heeft geholpen waardoor ik daarna sterk genoeg was om elders te gaan sporten. Dus het belangrijkste... Luister naar je lichaam. Ook als je bent bevallen en je kleine meisje bij je hebt! Je wil er alles voor doen, maar uiteindelijk is voor jezelf zorgen ook belangrijk. 

Jeetje wat naar dat jullie er al zo lang mee kampen, met die bekkenklachten..en dat t dus ook aan kan blijven na de bevalling. Bahhh. 
Vandaag weer controle gehad, aantal weken geleden steeg mn bloeddruk maar vandaag zitten we weer op de waarden van t begin van de zwangerschap! 110/70, bizar! En mn ijzergehalte was ook weer terug op het oude niveau. Was best wel een beetje trots op mezelf :) 
En mn huis is verkocht! Baby kan dus komen! Haha

Hee HappyH wat lekker dat je bloed en ijzerwaarden weer goed zijn! En fijn dat de kleine geen roet in het eten heeft gegooid bij de notaris haha!
@wittechocola welkom! Flinke bijdrage aan berichtjes geleverd in 2 dagen zie ik. Nice! :)
@zwanger yes bedoelde inderdaad boven de box een mobiel maar allemaal pas later. Die kleine frummel krijgt in het begin al mega veel prikkels. Die gaan we zeker niet overstimuleren :)
Sinda gisteravond voorweeen... Continue gevoel alsof ik ongesteld moet worden...
Morgen weer zkh. Denk dat ik thuiskom met een datum voor een keizersnede. We'll see. 

Jeeej HappyH! 1 mei gehaald! En prima bloeddruk, fijn!
Steken in je onderbuik betekent helaas niet meteen een bevalling helaas :p zelf ook last van ? weeën beginnen bovenin je buik en trekken naar beneden toch? Of is dat ook verschillend :p? Zo herinner ik het me tenminste. 
Hier komt de baby ook sowieso in mei! Grappig idee wel! Ben 16 mei uitgerekend dus als ik uit ga van 42 weken, zou dat 30 mei zijn! Maar ik hoop natuurlijk dat het wel even wat eerder wordt. 
Ik heb soms echt een laatste loodjes en hoogzwanger gevoel en soms echt niet. Heel raar! Net weer even bezig geweest met het geboortekaartje. De voorkanten zijn nu af! Op de datum na uiteraard, die kan nog veranderen :p

Oh veraa jouw bericht gemist! Vervelend dat je last hebt van voorweeen zeg! Morgen nog een draaipoging? Of je kind komt opeens al.. spannend! 

Dag dames, 
In het begin hier ook niet meegekletst maar daarna eigenlijk niet meer hier gekeken. Ik zie dat er nu lekker veel gekletst wordt. Gezellig, aangezien ik ook al een aantal weken thuis zit en me inmiddels de klaplazerus verveel?
Een aantal van jullie hebben bekkenklachten, dat lijkt me echt super vervelend zeg. Helemaal als je daardoor ook je dagelijkse dingen niet kan doen. 
Veraa wat balen dat je kleine in stuit ligt. Hopelijk draait ie uiteindelijk toch nog.
Hier helaas ook geen zwangerschap zonder "complicaties". Sinds 26 weken overgedragen aan de gynaecoloog ivm grote baby (p99?) en teveel vruchtwater. Ook heb ik een afwijkende vorm van mijn baarmoeder en met alledrie deze dingen kunnen aanleiding zijn voor een vroeggeboorte. Met 29 weken regelmatige harde buiken gehad waarvoor ik ben opgenomen en aan de weeën remmers en  longrijping moest. Sindsdien zit ik in de ziektewet. Uiteindelijk zit ons beebje nog steeds op de plek. Vandaag 36 weken en de kleine ligt nog dwars en wil nog niet indalen.  Waarschijnlijk gaan ze bij mij ook een versie poging doen volgende week, maar ook hier kan mijn afwijkende baarmoeder roet in het eten gooien. We wachten het maar af zullen we zeggen.
Ik heb verder vrij weinig klachten behalve dat het lichamelijk nu echt heel zwaar wordt. Ik ben zelf niet zo groot en heb een enorme buik. Ik krijg al vanaf 24 weken succes wensen voor de laatste loodjes? maar goed. Ik ben het inmiddels wel een beetje zat aan het worden, dat gesjouw. Wat mij betreft mag die met 38 weken komen?

Terug
Bovenaan