Uitgerekend eind mei/begin juni

Hoi dit ben ik!
Ook welkom terug. Balen zeg, dat je kindje dwars ligt. Hopelijk lukt jouw versie! Het moet wel heel spannend geweest zijn zeg, met 29 weken. Gelukkig ben je nu al 36 weken zwanger, stuk betere vooruitzichten voor de kleine!

Leuk dat je meeschrijft dit ben ik! En whoo, p.99. Wat wordt t geschatte gewicht? Ik snap zeker dat t van jou wel eerder mag komen, een grote baby lijkt me echt heftig! Hoop dat de versie gaat lukken!

Wat vervelend al die klachten zeg!! P99 is inderdaad erg groot ja. Wij zaten ook wel boven de p97 met 30 en 32 weken maar nu gelukkig niet meer. Ik ben blij dat ik nog niet heel erg mag klagen op een dikke buik en de normale klachten na. Nog lekker aan het sporten en van de week nog 1.5 uur gewandeld met 2 keer een pauze van 5 min. Dat was misschien iets te ver, want dat voelde ik gelijk in mijn bekken. We hebben nog wel even namenstress gehad vorig week, want een goede vriendin is bevallen en onze namen schelen maar 1 letter, al spreek je het wel anders uit. Na overleg, ook met haar, besloten om deze naam toch te houden, want we hebben geen andere naam die hieraan kan tippen en vinden het geen probleem.

@HappyH yeah! Gefeliciteerd! Nu mag de baby komen.. ?
@Vera Spannend die voorweeën zeg.. Succes morgen!
@Dit ben ik.. Zo dat is spannend geweest rond de 29 weken. Fijn dat de baby toch is blijven zitten. Hopelijk draait jullie baby nog ipv dwars liggen. Gaan ze het eventueel eerder halen omdat de baby groter is? Is het erg als je veel vruchtwater hebt? Ik dacht altijd dat teveel niet erg is, alleen te weinig.
@Jippie, daar zou ik ook van in de stress schieten. Fijn dat jullie er samen uit zijn gekomen. Wij hebben ook vrienden in onze omgeving die zwanger zijn, maar als het goed is komt de naam niet overeen. 

Welkom ditbenik! Leuk dat je er bij bent, pittige zwangerschap heb je zo! Ik hoop dat ze het kindje gedraaid krijgen en dat je lekker op tijd bevalt!
Oh Jippie, daar zou ik ook echt wel stress van hebben ja poeh! Goed dat jullie het besproken hebben!
En de eerste dames met voorweeen al. Voor sommigen gaat het echt al opschieten hè! Misschien binnen nu en een week het eerste kleintje al hier in de groep! Bij ons mag het nog wel een paar weken blijven zitten, maar wordt hier toch ook wel nieuwsgierig van haha en tegelijkertijd komt het ineens ook wel heel dichtbij allemaal. Vriendlief had na een dagje shoppen bij Babypark ook ineens last van nesteldrang. Toen we thuis kwamen heeft hij als een speer de box in elkaar gezet ? 
Ik ga morgenochtend aan de slag met het project ‘de was’. En s middags lekker naar de Keukenhof! Oh en mijn auto is door de APK ?

Fijn dat de apk gelukt is tulipaa! Lekker veilig op stap met de baby straks :) en fijn dat de box ook staat, dan wordt het ook meteen echter of zo hè! Komt dichterbij dan
Ben ook wel benieuwd hoe groot je baby dan zal zijn met 99, tsjonge ? word je dan niet eerder ingeleid eventueel? Lijkt me niet geweldig bevallen, of her wordt een keizersnede vanwege de dwarsligger natuurlijk.. 
Jippie dat is niet niks, namenstress! Gelukkig kan je de naam houden. Andere uitspraak maakt wel uit natuurlijk :) ik had laatst twee uur gelopen zonder pauze paasmaandag met die warmte. nog steeds resten van blaren van ?? dat was niet slim. Maar kan me voorstellen dat je daar last van krijgt dus. Mijn bekken vond het ook geen succes toen, de dag erna :p. Gelukkig hier niet zo veel last van mijn bekken normaal en is het ook netjes weer opgehouden met zeuren daarna ?

Ik geloof dat ze wel 4500 verwachten bij 40 weken ? ik moet zeggen dat ik me er nog niet heel druk over maak. Bevalling blijft toch een pijnlijke en heftige aangelegenheid lijkt me, en als t niet op de natuurlijke weg lukt dan moet het maar gehaald worden. So be it. Ik weet biet of ze het eerder gaan halen, op dot moment is het nog gewoon afwachten of het zichzelf aankondigt. Ik hoop idd wel dat de versie lukt, want het lijkt me toch wel het mooiste om gewoon te kunnen bevallen.
Jippie wat fijn dat je zo weinig klachten hebt. Gelukkig zijn jullie toch wel uit de naam gekomen. Wij hadden ook vrij snel een naam toen hier een babyboom kwam haha. Gelukkig allemaal hele andere namen.
Tulipaa gelukkig is je auto goedgekeurd. Toch wel fijn om die bij de deur te hebben.

4500 gram, flinke baby! Maar goed, de extra kilo zit niet op het hoofd hè, dat buikje komt er wel doorheen als het hoofd geboren is ?
Succes zo Veraa!

Terug
Bovenaan