Uitgerekend eind mei/begin juni

Leuk om alles weer even  bij te lezen. Grappig die mannen met nesteldrang haha. Die van mij heeft van allerlei apparaten voor de baby aangeschaft, stoom/hak/snij apparaat voor de hapjes straks, noem maar op. Zo lang er maar een stekker aan zit haha. Spannend wanneer de eerste baby zich meldt, begint nu toch wel op te schieten. Ik ga vandaag nog even wat dingetjes ophangen in de babykamer en heb ook besloten om onze slaapkamer een make-over te geven, dus daar ben ik wel weer een dagje zoet mee. Veel plezier Tulipaa,  hoop op mooi weer vandaag. En Veraa natuurlijk heel veel succes en sterkte vandaag, ik hoop dat het gaat lukken. 

veraa succes vandaag. Hopelijk lukt het nu wel?
daiskuh veel vruchtwater kan een teken zijn van afwijkingen. Met name aan slokdarm maag of blaas. Gelukkig lijkt ons kindje verder helemaal gezond. Gewoon dik met een groot zwembad?
Zwanger yes de grote maat zit vooral rond de buik ja, dus moet goedkomen. En zo'n michelinpoppetje is ook wel schattig 
gebruiker jou man is dus al helemaal voorbereid haha

Zo, vier pagina`s vol om terug te lezen! Leuke activiteit hier. 
wat spannend alle voortekenen van dames zeg! Wacht stiekem af op het eerste geboorte berichtje. Nieuwsgierig naar hoe ieder zijn bevalling loopt, ervaart, de baby is en heet.

Vera succes vandaag! Zal duimen dat het lukt en voor jou minder heftig is als de vorige keer.
Jippie, Ooh spannend nog even maar fijn dat jullie eruit gekomen zijn en ook bij je eigen naam kan blijven.
happy h, gegeliciteerd! Nu kan het komen haha
Dit ben ik, heftig zeg! Spannende tijd geweest. Hopelijk gaan de laatste weken goed en kun je als de kleine goed gaat liggen gewoon bevallen. 
Fijn van de Apk tulipaa. En wasse vandaag ?
Hier is de kleine nog lekker beweeglijk. Gisteren controle gehad met ligging echo en nog steeds goed ingedaald op de plek. Even gevraagd naar de haartjes en het worden geen lange lokken maar spriethaartjes op het bolletje ? haha. Vanille vla is trouwens echt een wonder middel voor de maagzuur! Enkele hapjes en het is weg??Wel de laatste dagen enorm last van weer lichtjes en weeeig gevoel te hebben in me hoofd en lichaam. Laatste loodjes denk ik?!

Ik ben ook weer steeds duizelig, bloeddruk is weer lager geworden. Zo blijven we bezig. Vooral vervelend als ik wil fietsen of lopen met mijn dochter. Ik heb altijd de buggy mee zodat als het niet gaat ik haar daar even in kan doen maar fietsen durf ik niet echt meer voor het geval dat ik duizelig word. Straks val ik een keer wel om of zo..
En dikke baby's zijn inderdaad ook super schattig!

Hee zo te lezen gaat iedereen nog lekker (afgezien van moeheid, nesteldrang, bekkenklachten, hoge/lage bloeddruk, voorweeen, etc :') ...)
Het is helaas niet gelukt de baby te draaien. Hij was inmiddels ingedaald en lag lekker vast in mn bekken. Dus voor ze uberhaupt een versie hebben geprobeerd hebben ze eerst geprobeerd de stuit uit mijn bekken te liften. Dat ging al niet en meneer lag heerlijk vast. Dus het is klaar zo.
Dat betekent dat we naar huis zijn gegaan met een flink aantal afspraken en zelfs al 3 mogelijke data voor onze keizersnede ? hoe bizar! Vanaf nu is het dus alle voorlichtingen krijgen (ook bij de anesthesioloog voor de ruggenprik enzo) en voorbereiden op de komst! En eigenlijk hebben we er allebei wel berusting in gevonden. Het is goed zo. Hij ligt zo met een reden en dan liever een ks dan een stuitbevalling (die mogelijkerwijs, in 50% vd gevallen alsnog een spoed ks wordt...)
Dus ja raar vooral (want dit gebeurt altijd bij anderen) maar wel oke. Ik kan me nog herinneren @zwanger yes dat ik het zoo erg vond dat je een dwarsligger had. Die misschien wel niet natuurlijk zou komen... En look at me now ?.

He jammer maar ook op zich fijn dat het nu duidelijk is en dat je berusting hebt gevonden in het idee vera! Een vriendin van me is net met een spoed ks bevallen. Ze vond het minder heftig dan verwacht en is achteraf nog steeds heel blij dat alles gegaan is zoals het gegaan is. Ik hoop dat je straks ook zo'n ervaring hebt!! 

Oei veraa, hopelijk morgen minder last van je buik dan na de eerste poging, nu ze eigenlijk al niet konden draaien! Wanneer zou de keizersnede gepland worden? Tussen 39 en 40 weken in? Fijn dat je er berusting in hebt gevonden. Inderdaad, die van mij draaide nog netjes zelf, ik helemaal van de wereld. En nu heb jij het :(

Vanmorgen gesprek met gynaecoloog gehad en datum van inleiden staat gepland met 39 weken. Kon met 38 weken al, maar vond ik net te vroeg. Zo komt het wel erg dichtbij. 
Vwb veel vruchtwater; de echoscopiste zei vorige week dat grote kinderen vaak veel vruchtwater hebben. Ze had er geen verklaring voor, maar dat was haar ervaring.
Balen Vera dat het draaien niet gelukt is. In jouw geval zou ik ook voor een keizersnede gaan en geen risico nemen. Je hebt nog even om aan het idee te webben.

Terug
Bovenaan