Uitgerekend eind mei/begin juni

@HappyH ik hoop ook dat het net zo'n positieve ervaring wordt!
@zwanger yes ja bizar he. Het kan raar lopen. Buik doet niet zo zeer want toen het stuitje niet uit mijn bekken kon hebben ze de poging gestaakt. Keizersnede wordt idd tussen 39-40weken gepland.
@Sanne, hoop dat de kleine zich ook netjes aan de datum van inleiden houdt en dan niet stiekem toch eerder komt. Maar volgens mij kun je ook beter teveel vruchtwater hebben dan te weinig...

Och Vera, wat jammer maar wel heel fijn dat jullie er zelf berusting in hebben kunnen vinden. Het belangrijkste, als de kleine maar gezond in je armen terecht komt!
Sanne, spannend, ook al een data en wetend wanneer je de kleine mag ontmoeten.
Hier komt er vandaag echt niks uit. Geen energie en zin en dus de hele dag bankhangen. Wat kan dat per dag verschillen zeg. Ene dag gaat het huis onder ste boven en de andere dag niks nada noppa ?

Oo wowie. Heb ff niet gekeken en een hoop gemist zo te zien?
Pfoe, om alles en iedereen persoonlijk te beantwoorden is een beetje veel haha. 
Maar iig van Veraa “fijn” dat je nu meer duidelijkheid hebt!
Ik ben vanmiddag weer bij de verloskundige geweest op controle. Had maandagavond heftige pijn onderin en dat schijnen toch wel echt de indalingsweeën/ voorweeën geweest te zijn. Verder waren alle metingen goed en lijk ik al veel voortekenen te hebben. Ze ligt nog steeds vast in mn bekken en is nog steeds ingedaald. Voor mn gevoel ligt ze erg laag, ook omdat ik nauwelijks meer last heb van maagzuur (de vlag hangt uit want heb t zoooooolang gehad!) Sinds vandaag veel pijn in mn rug en ik loop helemaal leeg. Heb al 4/5x ontlasting gehad (sorryyyyy voor de details). Maar dat schijnt ook een voorteken te zijn. Geen diarree, maar wel ontlasting.
Pfoe, ben zo benieuwd wanneer ze eruit wilt komen? Voor mij kan t niet snel genoeg. Ben doodmoe, heb geen energie en slaap heel veel.
IkJijWij, herken je verhaal dus erg goed? 
Zijn hier meerdere trouwens die rond de 21e zijn uitgerekend?

Whaa wittechocola, ik herken echt alles van je verhaal! Ben de 11e uitgerekend maar al een tijdje last van hardwerkende darmen, steken, krampen etc. Ook steeds minder energie dus van ij mag het ook wel komen. 
Toch zeggen de voortekenen niets over wanneer t komt. Ken vriendinnen die dit soort dingen wekenlang gehad hebben. En een vriendin die zonder voortekenen opeens beviel in de nacht. Moeder natuur is onvoorspelbaar haha

Vera jammer dat het niet is gelukt, maar wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Hoeveel weken ben je nu?
Ik moet maandag naar de gynaecoloog.  Ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Mijn beebje ligt echt nog bovenin mijn baarmoeder dus ik vraag me af of die überhaupt in gaat dalen. Verder nog steeds veel pijntjes en vandaag had ik echt behoorlijk moeite met mijn urine ophouden (sorry voor de smakelijke omschrijving). Ik ben die verveling ook echt zat.

Hier ook heel vaak ontlasting, steken (maar nog niet ingedaald) en een rustige baby vandaag. Maar zegt natuurlijk niks :p. Hopen mag! Hier de 16e uitgerekend'

Vandaag extra controle gehad vanwege wat hoofdpijn, blijk ik zwangerschapsvergiftiging te hebben. 36+4 maar ze hebben toch besloten om mij te gaan inleiden. Lig hier nu in het ziekenhuis en eerste tablet voor de verweking van de baarmoedermond gehad. Het komt ineens dichtbij en plots, maar na wat huilen ben ik er toch best rustig onder. Over een paar dagen heb ik mijn kindje in mijn armen.
Vera, jammer maar ook fijn dat jij je rust hebt gevonden. 
Succes ladies! 

Terug
Bovenaan