Uitgerekend eind mei/begin juni

Witte chocolade en happy, hoop voor jullie dat de voortekenen genoeg zeggen ?.
CLB, jeetje even omschakelen en schrikken. Snap dat dat even verdriet geeft. Maar ook wat mooi en spannend dat je straks je kleintje al vast heb! Heel veel succes met de bevalling!?

Wauw wat een hoop berichten! Ik moet vaker kijken als ik op de hoogte wil blijven. Ik herken veel van jullie verhalen. Alleen geen bekkenklachten, maar wel in de onderrug. Komende zaterdag 37 weken en ik bedacht me ineens.. misschien is het handig om het telefoonnummer van de verloskundige in mijn telefoon te zetten. Ik ben niet zo goed in plannen. Denk altijd ach dat komt wel.. tot vandaag ineens. Het is al Mei! Zo onzeker over alles. Heb ik wel genoeg dekens? Moet ik ook maat 56 inpakken? Doe ik pakjes of beter broekje met shirt? Lange mouw romper of kort?
Nou Ja morgen maar verder met een frisse blik en dan komt het vast goed. Hormonen :)

CLB succes!! Denk dat je de eerste wordt dan! Idd even omschakelen maar een gezonde baby is heel wat waard. Dan maar ietsje eerder.. ben benieuwd hoe t verder gaat! 
@Annemieke, herkenbaar, ik heb denk ik 4 setjes kleding ingepakt haha. Geen flauw idee joh hoe groot t kindje is en hoeveel laagjes t nodig heeft. Komt vast goed!

@CLB jeetje wat heftig. Maar jij kunt dit! Echt waar! 36+4 weken is prima, kleine kans dat de baby nog even in de couveuse moet maar volgens mij is dat allemaal heel goed te doen. En ik snap de emoties hoor! Dit is compleet niet hoe je het voor je had gezien. Maar je kindje is er bijna! En het lijkt erop dat je dan toch nog de eerste gaat zijn met een geboorteaankondiging :)

@Daiskuh ik ben 37 weken morgen en ze gaan de baby met 39 nog wat weken halen (afhankelijk van de planning en of de baby zich niet eerder aandient natuurlijk).
Succes alle dames met darmklachten - lijkt me niet fijn.... Spannende dagen/weken voor ons allemaal.

Wow CLB, dat is ineens een omschakeling. Sterkte en succes. Straks heb je je kleine baby in je armen. Dat moet toch een mooi vooruitzicht zijn?

Pff ik kan het forum af en toe niet meer bijhouden, terwijl ik s ochtends en s avonds toch kijk, maar goed. 
Het lijkt erop dat jij de 1e gaat zijn clb. Wel even schrikken zo ineens. 
En voor jou ook Vera. Maar wel goed dat je je er nu op voorbereidt en zelf berusting hebt gevonden. 
Ik merk zelf dat ik s nachts vooral onzeker ben bij krampjes etc. Dan denk ik echt oow gaat het beginnen?! Terwijl het hopelijk nog even duurt.

Oei clb zwangerschapsvergiftiging! Gelukkig ben je al 36+4! Succes met de inleiding en bevalling, je bent inderdaad vast de eerste dan! Hopelijk loopt alles voorspoedig!

Qua kleren, ik heb gewoon een pakje 50 en eentje 56 mee, twee rompers maat 50/56, twee mutsjes en een jasje 56. Maar hee, als je 4 verschillende pakjes mee neemt is dat ook geen probleem. Tip: zakjes met 'maat en eerste of tweede keuze' erop voor eerste pakjes ?

Terug
Bovenaan