Uitgerekend eind mei/begin juni

Wat een hoop lieve berichten! Voorlopig voel ik alleen wat rommelen, maar verder nog geen tekenen. Zo een goede nachtrust en morgen tweede tablet en controle. Vertrouwen hebben in mijn lichaam, wat opzich best goed lukt. Mijn lichaam roept goed en ik handel erna, tenminste dat heb ik vandaag zeker laten zien. Dankjullie wel. De berichten doen mij echt goed. 

Wat is er weer veel gepost vandaag!
Vera, dat is niet zoals je het gewild had, maar idd wel duidelijkheid en dat is voor nu misschien nog wel het belangrijkste! 
CLB, Sjemig dat is ook even omschakelen! Onverwacht is het dan ineens al (bijna) zo ver! Je bent daar iig in goede handen en vertrouw idd op je eigen lijf en gevoel, dan komt het vast goed. Spannend joh, veel succes!

Cbl wat goed dat je zo goed naar je lichaam hebt geluisterd. Even schrikken dat het ineens zo loopt wat je niet had gepland, maar vaak verloopt een bevalling toch altijd anders dan gepland. Heel veel succes en sterkte de komende dagen! We denken aan je!
Balen Vera dat het niet is gelukt, maar je bent er zelf gerust onder en dat is het belangrijkste! Zo weet je niet wanneer de bevalling gaat beginnen en zo heb je ineens een datum.
Zo wat een voortekenen allemaal al. Dat maakt het extra spannend zeg! Hier is het allemaal verder nog rustig, maar ik heb ook nog even. Dinsdag heb ik de liggingsecho.
Ik heb 2 setjes kleding bij.. Maat 50/56, 1 jasje, sokken, 1 romper met lange mouwen en 1 met korte mouwen. Wij weten nog niet wat het is, dus ik heb ook nog niet zoveel kleertjes. ?

Ik weet ook niet wat het is! Lekker grijze en groene kleren mee ? ik ga er vanuit dat we na de bevalling weer naar huis mogen en dat er niet 5 verschillende pakjes mee hoeven, en anders is het vast te koop of te vraag aan onze ouders die waarschijnlijk de dag van de geboorte wel even willen komen ? maar heb jij van je eersten geen kleren meer Daisy?

Ik heb nu een pakje mee voor een meisje en een jongen. En 1 neutraal pakje. Bij de andere bevallingen mocht ik gelijk naar huis en idd alles is zo bijgehaald en anders stuur ik mijn moeder wel op pad. ? Bij de eerste wisten  we ook niet wat het was, maar alles was zo bijgehaald. Nee ik heb geen kleding meer van mijn andere kinderen.. Een derde stond in eerste instantie ook niet op de planning en er zit ook wat leeftijdsverschil tussen. Maar het leek ons zo leuk om alles toch nog een keer mee te mogen maken, dus zijn we voor een derde gegaan. Ik heb een meisje van bijna 6 en een jongen van bijna 4 jaar. 

Pfoe CLB, wat een omschakeling idd. Heftig zeg. Maar wel fijn dat het kindje “af genoeg is” om te halen!
Hahaha, kleertjesstress. Zo herkenbaar. Mn vriend hecht er niet zoveel waarde aan met wat dr eerste kleertjes worden. Ben benieuwd of ie dr ook zo over denkt als hij de eerste foto’s ziet. 
Nou, ik heb een lekkere verrotte nacht. Heb denk ik ruim n half uur geslapen. Heb vervelende hoofdpijn en voel me niet helemaal lekker. Heb nu maar paracetamol genomen, in de hoop dat t weg zakt. Moet ik anders de verloskundige bellen morgen denken jullie? T meisje ligt ook erg wakker, voel dr héél erg onderin, echt in mn schaamstreek. Gek gevoel, hopelijk is ze daar het eea al aan t voorbereiden? Vriendjelief ligt ondertussen lekker te ronken, bofkont.... 
Ik ga maar weer eens proberen te slapen. Heb gelukkig morgen weinig plannen, dus kan wel overdag slapen. (Fijn trouwens om hier je verhaal ff kwijt te kunnen zonder iemand wakker te maken?)
????

Terug
Bovenaan