Uitgerekend eind mei/begin juni

Hier wederom een slechte nacht. Heb hooguit een uur geslapen. De afgelopen 3 weken slaap ik gemiddeld 3-4 uur per nacht. Heel irritant.
Vandaag 36 weken. Dit weekend het kamertje afmaken, klosssn onder het bed en een beginnetje maken met de vluchttas. Vwb de kleertjes; ik heb 2 setjes maat 56. Gisteren nog een setje van Mats & Myrthe binnen gekregen. Kende dat hele merk niet, echt zo’n New Born pakje.
Vandaag over 3 weken word ik ingeleid, het komt ineens weer zo dichtbij. Ik kijk alweer uit naar het plaatsen van het ballonnetje (NOT). Hopelijk wordt het voor de rest net zo’n droombevalling als de vorige keer.
Ik ga ook nog een slaappoging wagen....

En en en, is die eerste baby er al? :)
Hier nog 4w4d op de teller volgens de app! Spannend! De meeste dingen zijn wel klaar: valiesje, kamer, kaartje,... en wat nog niet (helemaal) klaar is lijkt me ook niet prioritair als hij nu al zou komen. Nu op het werk nog een en ander afwerken. Daar staan nog 3 weken op de teller.

Ik weet niet meer wie het hierboven daarover had... Ook ik slaap slecht en denk dan bij elk pijntje of ambetantigheidje dat het in gang gaat schieten. 's Nachts ben je precies zo 'alleen' (los van die ronkende man naaast je) en slaan je gedachten makkelijker op hol, toch? :)

Hier ook slechte nachten. Ik wordt vaak smorgens wakker met het gevoel alsof ik brak ben en teveel heb gezopen, en dat is toch wel een tijdje geleden? hier ook meer pijntjes de laatste anderhalve week en vanmorgen weer heel veel harde buiken. Ben maar in bad gaan zitten. Dat lijkt vooralsnog wel wat te helpen.
Wij hebben verder alles al klaarstaan, maar dat komt ook wel omdat de kans op een vroeggeboorte wel vrij aanwezig is. Ik heb 1 setje maat 50 mee (voor niks waarschijnlijk?) en 2 setjes 56 ivm dat ik waarschijnlijk 24 uur moet blijven met de baby.
Wij hebben trouwens ook een fotograaf geregeld. Lijkt me super bijzonder om het achteraf terug te kunnen zien.

Oh wat een boel slechte slapers! Hier alleen soms problemen met inslapen, maar als ik eenmaal slaap gaat het gelukkig goed. De pijntjes herken ik wel, maar gelukkig slaap ik na omdraaien wel weer prima door. 
Dit ben ik, wat gaaf een fotograaf. Ik weet niet of ik dat zou durven! Ben benieuwd hoe je het gaat vinden!! 
Ik heb 2 setjes 50, 1 setje 56, 3 mutsjes, sokjes, 2 vestjes.. hele tas vol, slaat nergens op. Baby heeft haast meer spullen mee dan ik haha. 

Wij hebben afgelopen week nog wat foto's laten nemen door een fotograaf... Het plan was om gedurende de zwangerschap wat spontane foto's te hebben, maar dat is er niet van gekomen. Afgelopen week dus met een fotograaf op stap geweest. Ik wilde zo niet de cliché foto's maar gewoon wat toffe foto's van ons 2, waar ik dan toevallig met dikke buik op sta... benieuwd naar het resultaat!

Haha al die kledingstress. Beter teveel dan te weinig toch? Ik neem 2 pakjes mee en misschien nog twee setjes broekje/shirtje (en uiteraard rompertjes) omdat ik niet weet hoe lang ik in het zkh moet blijven straks. Oja en een jasje. Maar heb wel echt een voorkeur van welk pakje hij aanmoet als we naar huis gaan. Heel suf. Alsof de baby dat uitmaakt...
@Witte Chocola en Sanne, jullie berichtjes om 3uur en 4:30uur... oioi. Ik heb met jullie te doen. Echt balen als je slecht slaapt. Hopelijk kunnen jullie dat vandaag overdag alsnog een beetje inhalen.
@Ditbenik, leuk een fotograaf!!

Ik slaap gelukkig niet heel slecht, ben ik wel blij om! Ook niet goed hoor, word veel wakker en soms is het kussen opeens tussen mijn benen vandaan en heb ik opeens weer steken in m'n heupen. Maar buiten dat om kan ik me omdraaien en verder slapen. Ik denk dat ik per nacht nog 7 uur slaap. Dat brakke gevoel ken ik verder wel helaas.. maar goed. 
Witte chocolade als je hoofdpijn hebt en je er veel zorgen over maakt dan kan je natuurlijk gewoon bellen hè. Misschien mag je dan even nog komen en kunnen ze een check doen. Vind het vanaf hier lastig om te bepalen of ik zelf zou bellen. Hier heersen ook veel griepjes enzo dus ik zou daar zelf eerder van uit gaan. 
Fotograaf zou ik niet durven, maar waarom eigenlijk niet hè.. is wel gaaf om terug te kunnen kijken misschien. En als je het niks vindt kan je alle foto's die te veel onthullen vast laten verwijderen. Maar ik wil tijdens de bevalling ook niet bezig zijn met dat er iemand anders in de kamer is dan mijn man en verloskundige. 

Mie hier ook gewoon thuis door vrienden foto's gemaakt. Super leuk geworden! Tijdens de bevalling.... goh nog niet eens aan gedacht. 
Rustig aan voor de slecht slapers. Strekte dat is echt vervelend. 

Terug
Bovenaan