Uitgerekend eind mei/begin juni

Ik ben echt super brak. Mijn zoontje was ook al om 6.30 uur wakker en is weer lekker ondernemend. Ik kijk uit naar 12.30 uur... dan kan ik lekker een paar uurtjes slapen.
Wel mooi om je bevalling zo vast te laten leggen. Ik heb van deze zwangerschap bijna geen foto’s. Van het weekend echt maar gaan maken, voordat het straks niet meer kan.

Wij hebben gisteren in de bossen foto's gemaakt. Gewoon met een telefoon, maar zitten hele leuke foto's tussen. We hadden namelijk ook nog geen enkele foto samen.
Verder slaap ik wel prima, zelfs in een hotel afgelopen week. Wel af en toe wakker als ik wil draaien maar daarna slaap ik wel door. Hoef Gelukkig ook maar zelden een keer te plassen 's nachts. Verder neem ik een iets in maat 50 en 56 mee. Al heb ik nog niets in maat 50. 

Dat slechte slapen ja... irritant! Ik zorg altijd dat ik pas naar bed ga als ik echt moe ben, vaak gaat het inslapen dan goed, maar gedurende de nacht toch echt een paar keer wakker. Vanmorgen controle gehad bij de VK en alles was goed gelukkig. Ik krijg waarschijnlijk geen dikkertje, zo rond de 3100 gram werd ze geschat, maar misschien is dat alleen maar chill tijdens de bevalling haha. Kindje is ingedaald dus nu de laatste weekjes uitzitten. Ik merk wel dat ik het soms wel saai vind thuis, dus houd mezelf de hele dag wel bezig met van alles en nog wat. Hebben jullie trouwens een slaapzakje om de baby straks in te laten slapen? Ik twijfel hier nog een beetje over, ook de maat enzo. CBL super spannend... veel succes toegewenst!

Geniet nog maar van je rust. Een eventuele 2e zwangerschap is echt anders met een dreumes erbij ;-).
De eerste weken slaapt ons kindje gewoon in de kleertjes. Daarna heb ik de slaapzakken van Puckababy. Ze zijn best prijzig, maar ze zijn echt super. Mijn zoontje van 22 maanden slaapt er super in. Die voor de baby heb ik destijds via Marktplaats gekocht of het is een mooi kraamcadeau.

Haha ja een zwangerschap van een tweede is echt anders. Gelukkig slaapt mijn dochter ook nog smiddags, net als bij Sanne! Dan kan je net even een uurtje liggen. Maar echt, je verveelt je nooit!
Wij hebben nooit slaapzakken gebruikt bij de kleine. Inderdaad de eerste weken gewoon in de kleertjes e(dan is omkleden nog niet leuk) en daarna hadden wij een pyjama. 

Slaapzakken zijn in het begin nog niet nodig, dus ik zou wachten met dit aanschaffen. Je kunt dan later kijken of je het wil en of het nodig is en welke je wil hebben.
Wij hebben een slaapzakje aangeschaft toen onze kinderen de dekens weg begonnen te trappen en het 's nachts koud was. Maar dan zijn ze wel een paar maanden. 

Kan me goed voorstellen dat een volgende zwangerschap er minder rustig uit ziet, vooral het verlof. Daarom geniet ik er extra van haha. Dank jullie wel voor de tips, dat slaapzakje komt er dus voorlopig nog niet. Heb al wel een puckababy gekregen dus dat komt goed uit. 

Terug
Bovenaan