Uitgerekend eind mei/begin juni

Zoo wij hebben vanmiddag rondje babydump, babyentiener en babypark gedaan! 2 setjes eerste kleding gekocht. Iets in 50 en iets in 56. Hoop dat hij bij de geboorte 50 aan kan, maar voor de zekerheid dus ook wat leuks in 56 gekocht. Verder dus maar eens lakentjes en dekentje voor de kinderwagen gekocht, want dat was ik vergeten en lekker rondgekeken.

Leuk en gezellig jippie! Fijn dat je dat nu ook in huis hebt, kan je weer wassen ?
Ik ben benieuwd hoe het bij jou is clb! Hopelijk gaat het voorspoedig allemaal 

Ik ben ook benieuwd! Vandaag wel 4x op het forum gekeken of er al nieuws is ? maar wij zijn natuurlijk niet de eersten die iets horen helaas.... Hoop gewoon dat alles goed gaat ?. 

Hahahaha ja he, ik zit ook al te kijken de hele tijd of er al nieuws is over CLB. 
Super leuk dat shoppen, baal ervan dat wij alles al in huis hebben. Was vond ik wel leuk om alles samen te stellen?

Haha witte chocolade, ze groeien zo snel dat je het eerste jaar heel wat kleren mag shoppen hoor! Maar inderdaad, leuk om te doen hè!
Mijn hele gezin is ziek, ik niet, maar ben wel een beetje bang dat ik ziek wordt.. dat is niet lekker, want dat stelt de bevalling uit :p. Ik hoop wel dat de baby er over twee weken is ? (over 2 weken ben ik dan 40+1, dus het is mogelijk ?) 
Hoe is het met de voorweeen HappyH en witte chocolade?

Haha oh die zijn er nog steeds. Vaak in de avond een paar als ik in bed lig. T gerommel van de darmen is weer voorbij.. 
Ben ook zo benieuwd naar CLB! Spannend hoor

Lekker tijdstipje weer? Had weer zo’n realistische droom. Dan moet ik ff mn gedachtes verzetten, anders kom ik er weer in terug. Dus dan maar weer even hier?
De voortekenen zijn er nog steeds. Het blijft onrustig.... Kindje was gisteren extreem druk (is ze altijd wel, maar nu was t anders). Alsof ze even wilde laten merken dat ze klaar is voor de echte wereld. 
Ben aan t proberen het allemaal een beetje los te laten, wanneer ze komt. Ben echt wel een redelijke controlefreak.. 
Oo zwanger yes, dat hoop ik ook voor je? 

Oh bah witte chocolade! (Die zin klopt niet in mijn hoofd, witte chocolade is niet vies) die dromen herken ik wel! 
Ik ben benieuwd of dat zo is, klaar voor de wereld. Hier was het juist wat rustiger de afgelopen dagen. Mijn dochter was ook niet druk voor de bevalling dus daar Let ik dan weer niet zo op :p. Maar elk kindje en elke bevalling is anders. Ik blijf steeds hopen als de baby zo druk doet dat hij dan de vliezen open krabt of zo ? tot nu toe niet dus helaas

Terug
Bovenaan