Uitgerekend eind mei/begin juni

Leuk Happy! Gefeliciteerd met jullie kleintje! Goed herstel en een mooie kraamweek gewenst ❤️ 
En fijn dat het gied gaat CLB!
Ik herken de harde buiken of andere voortekenen echt totaal niet... heb 1x harde buik gehad een paar weken geleden.. verder hele zwangerschap niet. Dus t voelt knap rustig, niet t idee dat daarbinnen zich iemand zit klaar te maken voor een eerste grote reis? Vk zei dat ie wel al vast lag in Mn bekken dus er zal wel iets gaande zijn.. Kleintje is super druk deze dagen ook, die bouwt nog feestjes zolang t kan.. 
benieuwd naar de volgende baby... spannend zo!

Bedankt dames! Wat een lieve berichtjes van jullie allemaal! We gaan er lekker van genieten, ik post wel weer wat als ik eraan toe ben. Heb wel wat gelezen maar blijft niet veel hangen hihi. Lig nu even te wachten tot t mannetje wil drinken :) en herkenbaar wat CLB zegt, t wachten op de bevalling lijkt alweer heel lang geleden! Tis er ook maar zo 

Leuk dat je wat laat horen clb! Wat goed dat het goed gaat en dat de borstvoeding op gang komt! 
Witte chocola, leuk samen nog uit eten geweest! Kan me voorstellen dat je daarna op bent, maar toch leuk om gedaan te hebben, dat zal de komende tijd niet zo snel meer gebeuren waarschijnlijk :p. 38 weken, netjes! ?
Zonnetje, nee al die voortekenen hier ook niet echt.. ik wacht een beetje op de slijmprop, daar begonnen mijn voortekenen de vorige keer, een week van te voren ongeveer. Op de een of andere manier verwacht ik een zelfde soort verloop. Zul je net zien dat m'n vliezen nu breken of zo ? maar ik ben morgen 39 weken, dus ik denk dat de baby er over 2 weken wel is ? (hoop ik) 
Ik denk dat de meeste verloskundigen dat wel zeggen als de baby nog niet is ingedaald Sanne! Maar inderdaad een goede reminder, je kan het beter te vaak dan te weinig horen hoor! Hopelijk gebeurt het gewoon thuis dan, ligt niet zo fijn in de supermarkt oid. Mijn verloskundige zei wel dat als je vliezen in bed breken en alles nat is, je nog wel eventjes je kraammatje onder je mag leggen zodat je niet ijskoud wordt. Niet je hele bed opnieuw opmaken, maar zodat je niet totdat ze komen in een kletsnatte plek hoeft te liggen. Maar ik denk als dat gebeurt in bed dat ik lekker op schuif naar mijn man zijn plekje ? ik wil toch geen handjes of navelstreng eerst hebben zakken. Ik merk het wel!
Wel een gek idee hè Sanne, laatste weken met een baby in je buik.. bij de eerste had ik dat gevoel nog niet omdat we er sowieso twee wilden en ik ook het idee had dat dat wel moest lukken (en gelukkig ging dat ook :D) maar een derde weet ik niet echt.. ik zou wel graag willen maar mijn man niet en dan moeten ze een kamer delen.. dus of dat nog gaat komen is een hele grote vraag nog. Maar het zou dus goed ook mijn laatste kunnen zijn. Nog maar even goed van genieten dus nu de baby er nog in zit ?

Zonnetje, die harde buiken heb ik ook nog nooit gehad. Ik dacht er met twintig weken last van te hebben, maar dat was gewoon het kontje/ hoofdje van onze dochter dat voorbij kwam schuiven ☺️
Mij heb van zondag tot en met gisteren wel off days gehad. Mijn benen, armen en buikspieren verzuren al wanneer ik in de rij sta bij de supermarkt of de vaatwasser uitruimde. In mijn hoofd wilde ik van alles doen, maar het ging echt even niet. Gevolg: ik verveelde me stierlijk en daar werd ik dan weer huilerig en chagrijnig van... Vannacht voor de derde nacht op rij ieder uur wakker geweest en tussen vier en vijf er uit geweest, maar toch voel ik me wel weer wat energieker. Ik hoop dat dit zo blijft, zodat ik nog wat kan ondernemen. Ik ben zo slecht in dat stilzitten he.... ?

Oh dat is rot tulipaa, heb ik ook sommige dagen. Dan kan je echt niks en je wil van alles.. dan ga ik de was doen op de bank of zo.. en dan denk ik: had ik maar een hobby ? maar goed, daar heb ik toch weer geen tijd en geduld voor ?
Hopelijk heb je vandaag een betere dag ?

Haha "had ik maar een hobby", superherkenbaar! Mijn man waarschuwde voor mijn verlof met de opmerking: jij gaat je stierlijk vervelen, jij hebt geen hobby's, het zou goed zijn als je eens iets om handen hebt. Maar ik denk dan ja ik kan wel iets oppakken maar over 4 weken (toen dan) is er een baby. Tadaa! Nieuwe hobby :) Maargoed hij is een enorm bezig bijtje.
Vandaag ook een off-day, dus super herkenbaar Tulipaa. Zit ook echt te twijfelen of ik nog zal zwemmen. Gisteren al gesport, wilde vandaag zwemmen en dan morgen yoga maar heb gewoon geen zin. En ik word echt gek van die voorweeën waar ik niks mee kan. En die kleine heeft zo weinig ruimte inmiddels dat iedere beweging mega gevoelig is. En dan wetende dat we moeten wachten op een specifieke datum is ook niet ideaal. Hij mag wel komen van mij, maar ja met 37+5 nu op de teller verwacht ik het nog niet. Kun je je voorstellen dat er vrouwen zijn die hun kindje tot 42 weken dragen :O !? 

Terug
Bovenaan