Uitgerekend eind mei/begin juni

Zwanger Yes.. Mijn 2 bevallingen waren beide anders. ? Je verwacht dat hetzelfde gebeurd totdat het niet zo is. Zo begon mijn eerste bevallingen met weeën en werden mijn vliezen in het zkh gebroken. Ik ben toen op de uitgerekende dag bevallen. Bij mijn tweede bevalling duurde het eventjes.. Ik dacht dat ik eerder ging bevallen, maar dat was niet zo. Ik werd uiteindelijk gestript toen ik 40 weken en 5 dagen was. Toen snachts zijn mijn vliezen gebroken. Dat was zo gek, dat ik even na moest denken ohja.. Wat nu? Het kindje was ingedaald, dus ik kon het gewoon afwachten tot de volgende ochtend. Ik ben lekker gaan douchen. We hebben toen wel echt gelachen. Ik was onder de indruk van het vruchtwater. Ik vond het een gekke ervaring als je vliezen vanzelf breken. Na 3 uur kwamen de weeën op gang. 5 uurtjes later was mijn zoontje geboren. Dus ik ben benieuwd hoe deze bevalling gaat verlopen en wanneer het gaat gebeuren.. ?

Happy gefeliciteerd met jullie zoon! Wat fijn dat het nu goed gaat en jullie lekker thuis zijn. Kan het genieten gaan beginnen! Dat stilzitten kan ik ook echt niet Tulipaa. Ondanks mijn beroerde nachtrust de laatste tijd,  gister toch maar even onze slaapkamer aangepakt. Muurtje geschilderd (verf op waterbasis) en wat mooie printen besteld die hopelijk vandaag binnen zijn,  dan kan ik die ook gaan ophangen. Het huis heeft hier in de laatste 2 weken echt nog een metamorfose ondergaan haha. Ben nu 37+1 maar van mij mag ze nog even blijven zitten, lijkt voor mijn gevoel ook nog allemaal een ver van mijn bed show. Iemand nog een goede tip voor een badje? Dat is eigenlijk het enige dat ik nog niet in huis heb.

Oh nee, je tweede later dan je eerste? Dat hoop ik toch niet ?? mijn eerste kwam met 41+1 en ik hoop toch echt dat deze nou eerder komt ?. Maar ja, dat moet hij toch helemaal zelf doen, ik geloof niet in bitter lemon en ananassen.. en strippen als de baby nog niet is ingedaald en voor de 40 weken zie ik ook niet gebeuren ? denk ook niet dat strippen bij een niet ingedaald kindje makkelijk is eigenlijk.. geen idee.. en of er überhaupt al ontsluiting is natuurlijk :p
Ik blijf gewoon rekening houden met over 2 weken is er een baby hoor ? dan ben ik 40+6, moet ik redden toch ?
Vond je je tweede bevalling makkelijker? Daar hoop ik toch ook een beetje op ? 5 uur 'actief' bevallen klinkt in ieder geval heel prima! 
Veraa, jouw baby kan toch wel eerder komen als je weeën krijgt of je vliezen breken of zo? Lijkt me niet dat dat gebeurt hoor voor de 40 weken denk ik.. wanneer horen jullie uiteindelijk de datum ook alweer? Wel lastig inderdaad dat je 4 weken geen hobby hebt ? maar dat komt helemaal goed als de baby er is, dan heb je opeens helemaal nergens meer tijd voor want baby ?? misschien een boekje voor als de baby slaapt of zo, je zal de eerste dagen/week denk ik wel redelijk veel moeten blijven liggen denk ik? 

Oh, ik heb geen speciaal badje of zo gebruiker. Gewoon een babybadje op standaard. Even langs een baby winkel om te kijken of de maat goed staat.. Tummy tub vond ik zelf niks, zeker de eerste weken had ik dat niet gedaan denk ik. Maar dat is allemaal persoonlijk natuurlijk. Wij zijn na de kraamweek met de baby gaan douchen. Badje staat bij heel warm weer nu buiten ?

Badje van marktplaats!! :)
Ja zwanger yes hij kan eerder komen idd als er ineens weeën komen of de vliezen breken. En aangezien hij toch alleen maar zijn eigen keuzes maakt zou het me niets verbazen haha ?.
Maar we duimen dat het gewoon de geplande datum wordt. Hopen dat we die deze week horen.

Marktplaats is ook prima inderdaad! Het is toch allemaal vergelijkbaar volgens mij! 
Ah zo! Ik hoop ook voor jullie dat je niet ook nog eens op een andere datum eerst weeën krijgt en zo.. al lijken die voorweeën van je me ook nogal vermoeiend! Lekker uitrusten vandaag, niet zwemmen, lekker bank hangen :) en dan morgen weer fris naar joga 
Wel spannend dat jullie dan echt een datum hebben dat de baby echt komt. Is toch wel speciaal ook! En jullie houden die datum ook geheim toch? Weten veel mensen al dat je een keizersnede krijgt? En zeuren ze nog steeds over welke datum handig is? Of is dat nou wel klaar ?

Ook een offday. Lig nog lekker op bed. Heb de laatste dagen heel veel last van mijn vingers. Zijn stijf en doen zeer vooral s nachts en s ochtends, maar ik houd geen vocht vast voor zover ik zie. 
Ik heb opzich wel hobby's, maar ik heb er geen geduld voor. Ik ben dan alleen maar bezig met dit moet ik nog doen en dat. Gelukkig genoeg afspraken staan, waardoor ik lekker buiten de deur ben.

CLB en happy leuk van jullie te horen! Lekker rustig samen genieten en bijkomen en we horen vanzelf wel van jullie ?
haha een hobby, hier is het huis bijhouden, aankleden m en zomers stylen en voor het eerst achter de naaimachine gaan een hobby geworden. De dekentjes etc met moeders samen gemaakt.
Een badje hebben wij gewoon een standaard van Bebe jou (kan extra hoog want wij zijn beide lang) met een prenatal badje. 
Haha iemand zei ‘kan je toch niet voorstellen dat er vrouwen tot 42 weken lopen’. Die gedachten heb ik ook wel eens! Hopend dat ik er niet een van ben ?. Al weer ik zeker dat ik de kleine in mijn buik ga missen. Voor degene voor wie het de laatste is, lekker nog van genieten dus!

Terug
Bovenaan