Uitgerekend eind mei/begin juni

Oei ja 42 weken lijkt me zwaar! Dan kan je volgens mij echt niks meer :p. 41 vind ik lang zat stiekem ?. Leuk, achter de naaimachine een dekentje maken! Zo iets moet je dan inderdaad doen maar ik heb geen naaimachine. Misschien ooit ?
Huis bijhouden doe ik zeker, maar om dat nou een hobby te noemen :p. Het is altijd fijn als het weer toonbaar is of blijft maar echt genieten is het niet. Vandaag de badkamer gedaan en mijn dochter gaat tot 15 uur slapen dus ik ga ook nog eventjes liggen. Even uitrusten totdat de middag begint ;p 

Haha nee een hobby mag het huishouden niet genoemd worden. Eerder een bezigheid voor de hang dagen?. 
Fijn dat je dochter nog even slaapt tussen de middag en je nu gewoon mee kan liggen! 

Hier ook veel aan het poetsen! ?
Vraagje, hebben jullie al nagedacht over een merk flesvoeding? Ik ga eerst gewoon borstvoeding proberen maar wil voor de zekerheid iets in huis hebben mocht het niet lukken. Nu hebben ze allemaal verschillende types van Nutrillon, en dan nog andere merken zoals Hero, Kruidvat etc. 
Heeft iemand zich daarin verdiept?

En trouwens! Zeer waarschijnlijk is mijn slijmprop er al uit! Vanochtend! Toevallig moest ik naar de VK voor controle en ze dacht dat het dat was. Wilt natuurlijk niks zeggen wanneer de bevalling begint, kan nog wel ff duren! 

Ik heb mezelf aan het haken gezet om me een hobby te verschaffen, maar heb er door allerlei andere leuke dingen eigenlijk amper tijd voor ;-) Wil graag de mobiel zelf maken met leuke figuurtjes... maar als me dat niet lukt voor die tijd dan bestel ik er tzt wel eentje. ;-) 
Zometeen voetreflex gepland, ben heel benieuwd of kleintje zich laat 'opjagen'... Verder vanochtend lekker gezwommen en daar op de fiets naartoe geweest. Heerlijk dat verlof, ik kan er wel aan wennen! haha. Al mag het weer wel weer wat meer richting lente/zomer wat mij betreft. 
Jullie trouwens allemaal het geboortekaartje al klaar? Ik heb gisteren drie ontwerpen gemaakt en toen ik ze aan mn vriend liet zien waren we er in no time uit welke het moest worden. Dus net maar een proefdruk aangevraagd. Ik twijfel nog een beetje of we een mintgroene kaart doen voor zowel meisje als jongen (omdat we het niet weten) of dat we toch straks nog voor meer meisjes- of meer jongenskleur gaan. 

Héérlijk dat schoonmaken! Ik heb ook niet echt hobby’s maar kan altijd wel genieten van lekker soppen. Heb vrijdag en t weekend niks in de planning staan, dus denk dat ik dan weer ff ga soppen. 
Ik had van mn masseuse gisteren de tip gekregen om Nestlè kunstvoeding te proberen. Zij doet ook babymassage, en krijgt vooral baby’s met reflux. Van Nestlè schijnen ze dat minder te krijgen, is het proberen waard?
Ons geboortekaartje is ontworpen door een vriendin. Had op Pinterest een bord gemaakt met dingen die we leuk vonden, en adhv dat bord heeft zij een ontwerp gemaakt. We zijn er echt sùper blij mee, kan niet wachten om haar naam erop te zetten?
Ik zag vanmorgen op Facebook een filmpje voorbij komen van een baby’tje dat overstuur was. De vader pakte een t-shirt van de moeder erbij en baby’tje werd rustig. Ik ga nu dus in het vervolg slapen met een tutteldoekje (die we voor haar hebben gemaakt). Komt mijn geur erin, wie weet wordt ze er rustig van als ze gaat slapen. Wellicht een tip voor jullie? Ik lig nu weer even lekker op bed, mn energieniveau is zo laag, vreselijk.. Maar.... Afgelopen nacht iets meer uurtjes gemaakt gelukkig!
@Steefje, dat zou lekker zijn!! Wanneer ben je uitgerekend? Best irritant vind ik dat je m ook kan verliezen zonder het door te hebben. Ik hou t al een tijd in de gaten, maar misschien is t allang ‘s nachts gebeurd??‍♀️

Oh je slijm prop verloren, daar let ik idd ook al eventjes op maar helaas zegt het niks!
wb kunstveiling komt Nutrilon en Hero uit dezelfde fabriek en verschilt het minimaal net als de Kanis en gubnik en DE koffie ??. De ene heeft net een beetje meer energie waardes dacht ik. Verder veel gelezen dat de kruitvat erg zwaar valt bij baby’s. Je hebt zo een site (hormonen...vergeten welke dat was) waarop je verschillende merken kan vergelijken. 

Terug
Bovenaan