Héérlijk dat schoonmaken! Ik heb ook niet echt hobby’s maar kan altijd wel genieten van lekker soppen. Heb vrijdag en t weekend niks in de planning staan, dus denk dat ik dan weer ff ga soppen.
Ik had van mn masseuse gisteren de tip gekregen om Nestlè kunstvoeding te proberen. Zij doet ook babymassage, en krijgt vooral baby’s met reflux. Van Nestlè schijnen ze dat minder te krijgen, is het proberen waard?
Ons geboortekaartje is ontworpen door een vriendin. Had op Pinterest een bord gemaakt met dingen die we leuk vonden, en adhv dat bord heeft zij een ontwerp gemaakt. We zijn er echt sùper blij mee, kan niet wachten om haar naam erop te zetten?
Ik zag vanmorgen op Facebook een filmpje voorbij komen van een baby’tje dat overstuur was. De vader pakte een t-shirt van de moeder erbij en baby’tje werd rustig. Ik ga nu dus in het vervolg slapen met een tutteldoekje (die we voor haar hebben gemaakt). Komt mijn geur erin, wie weet wordt ze er rustig van als ze gaat slapen. Wellicht een tip voor jullie? Ik lig nu weer even lekker op bed, mn energieniveau is zo laag, vreselijk.. Maar.... Afgelopen nacht iets meer uurtjes gemaakt gelukkig!
@Steefje, dat zou lekker zijn!! Wanneer ben je uitgerekend? Best irritant vind ik dat je m ook kan verliezen zonder het door te hebben. Ik hou t al een tijd in de gaten, maar misschien is t allang ‘s nachts gebeurd??♀️