Uitgerekend eind mei/begin juni

Ik ben begonnen bij beide kinderen met borstvoeding en later overgegaan op kunstvoeding. Een tip voor borstvoeding.. Als je het heel graag wil probeer door te zetten als het niet lukt. Het kost in het begin wel wat energie, maar ik raad het echt aan. Bij de eerste liep het niet lekker, maar heb toch doorgezet en daar was ik nadien heel blij mee. Ik heb qua kunstvoeding altijd nutrilon gebruikt. Gewoon de standaard.. Ik zou sowieso met standaard beginnen en je kunt altijd overstappen op speciale voeding.
Ik heb gewoon een simpel badje en niks speciaals. 
Mijn 2de bevalling was idd makkelijker, dus dat geeft je hoop.. ? Ook heb ik de tweede bevalling fijner ervaren. Ik heb bij beide bevallingen niks gemerkt van het verliezen van mijn slijmprop. 

Wij gaan voor de flesvoeding van Kruidvat. Degene om mij heen zijn er erg tevreden over en als het niet bevalt kan ik altijd nog switchen. Verder vandaag wel geboortekaartjes bij kaartje2go gekeken en wat ontworpen, maar kan nog alle kanten op. 
Fijn de voetreflexmassage om lekker te ontspannen. Ik mag morgen en ook nog naar de verloskundige.

Gek zeg, had ingelogd op de computer en opeens staat Mn post er als gebruiker op.. vreemd.. naja. 
Was iig heerlijk. Nu afwachten. 
Ik wil voor borstvoeding gaan, heel benieuwd hoe dat gaat, maar lijkt me zo bijzonder ook.
dat filmpje heb ik ook gezien wittechocola. Idd een goed idee om zo’n doekje of iets bij je in bed te leggen, kleine moeite he. 
Ik had twee weken geleden dat ik wat rozige afscheiding had een hele dag en toen dacht ik wel, misschien was dit dan de slijmprop.. maar goed, kan net zo goed wat anders geweest zijn. Vrijdag (inwendige) controle, benieuwd wat vk dan zegt.

Ik heb nooit kunstvoeding in huis gehad dus kan daarmee niet helpen :p. Ik heb de instelling van als het niet lukt dan kan mijn man na 2 dagen wel even wat halen bij de supermarkt of zo.. maar ik hoop dat ik deze baby ook lang kan voeden. Wel eventjes doorzetten in het begin misschien met de stuwing en ik had spruw, ook doorzetten en zo snel mogelijk behandelen. Purelan vond ik sowieso fijn voor de pijnlijke tepels. 
Spannend, de slijmprop eruit. Dan gebeurt er wel iets, al weet je alsnog niet wat en wanneer. Niet schrikken als je volgende week opeens weer je slijmprop verliest trouwens :p. Dat ding maakt zichzelf gewoon opnieuw aan als je niet gaat bevallen.. 
Ik moet morgenochtend op controle, hopelijk valt mijne er dan ook uit :p haha!
Ik hoop dat de voetreflexmassage helpt met iets op gang te helpen gebruiker! Haken ben ik trouwens ook mee begonnen bij de eerste zwangerschap! Had toen een knuffel gehaakt, die is onderweg kwijt geraakt tijdens een wandeling met baby en ik ben er nooit meer aan begonnen :p
Ons geboortekaartje is nog niet af. We moeten de tekst nog verzinnen :p. De voorkant is wel af. Begint wel tijd te worden.. 
Goeie tip witte chocolade. Ik slaap ook met een knuffeltje inderdaad. Voor het geval dat het helpt he! Fijn dat je vannacht wat beter hebt geslapen! En hoe heb je je tutteldoekje gemaakt? :)
Willen jullie eigenlijk het kindje bij jullie op de kamer laten slapen of meteen op de eigen kamer? Ik heb de eerste heel lang bij ons in bed gehad maar wil proberen deze bij ons op de kamer in het eigen bedje te laten slapen.. hopelijk lukt dat :p

Ik ga ook zeker bv proberen hoor! Alleen, als het niet lukt, moet ik gewoon stoppen. Je lichaam maakt natuurlijk door de bv meer hormonen aan, en dat is voor mijn klachten (voornamelijk bekken) moeilijk om dan te herstellen. 
Lijkt wel controle-dag morgen, ik moet ook! Bij mij doen ze alleen nooit inwendige controle, bij jullie wel dan?
@ zwanger yes, laatst was er bij Kruidvat zo’n aanbieding van Bambino met panterprint hydrofiele luiers enzo. Daar heeft mn moeder een tutteldoekje gemaakt. Is gewoon een vierkante hydrofiele luier zegmaar. Mn neefje (2 jr) heeft zo’n ding ook en is dr helemaal gek van. Ben zelf helaas niet zo handig dus daarom mams?
Wij zijn van plan haar in het wiegje in de slaapkamer te laten slapen en overdag slapen in dr eigen ledikantje in dr kamertje op een gegeven moment. We moeten nog ff kijken of mn vriend haar ‘s nachts het wiegje uit haalt, of ik. Als ik t moet doen, moeten mn vriend en ik ff wisselen van kant van t bed, want bij mij is er niet zoveel ruimte met dat wiegje erbij.
Ligt er ook een beetje aan hoe snel ik weer op de been ben. Moet de eerste 2/3 dagen plat, mag alleen eruit om te plassen.. Ben zo ontzettend benieuwd hoe mn bekken zich herstellen na de bevalling!!
Vanavond vriendjelief maar weer even lief aankijken of hij de drukpunten van de baarmoeder in mn voet wilt masseren. Ook misschien een tip voor jullie om dat lekker te laten doen. Mag alleen wel vanaf 37 weken zei mn masseuse. Moet je ff op internet kijken waar die drukpunten zitten.  

Ik bedacht me later dat zonnetje naruurlijk wordt ingeleid dus dan zullen ze misschien willen weten of er al ontsluiting is of zo. Ik zat ook al zo te twijfelen, bij mij doen ze ook nooit inwendige controle

Klopt inderdaad zwangeryes. Puur om te kijken of er een afspraak nodig is om een ballonnetje te plaatsen... dus ik hoop van harte dat er vandaag/morgen iets gebeurd zodat dat niet nodig is.. 
haha knuffeltje kwijt, wat zonde! Ik ga vanavond weer vol goede moed verder. 
Wij kunnen van vrienden een cosleeper overnemen en zijn van plan om ons kleintje bij ons op de kamer te laten slapen en overdag dan idd gauw genoeg wel in t eigen bedje op de babykamer. Maar ik moet zeggen dat ik alles ook maar een beetje laat gebeuren zoals het komt, als het anders uitpakt is dat ook prima.

Terug
Bovenaan