Uitgerekend eind mei/begin juni

Klinkt goed HappyH, leuk om te lezen waar je middenin zit. Nog eventjes en we kunnen met je meepraten. 
Gewoon bellen wittechocola, druk maken is het laatste wat je kunt gebruiken. Beter keer teveel gecheckt. Misschien zijn het je darmen die in krampen schieten? Ik heb het een paar maanden terug gehad.. ook zo rondom je maag waar je normaal niet echt je darmen verwacht ? 
Leuk Veraa, een datum! Heel gek! Wij leven nu ook naar die datum toe en ondanks dat ik hoop dat het spontaan begint is alles nog steeds verdacht rustig.. dus wat dat dit weekend bevallen betreft: ik doe mee! Als jullie weten hoe te triggeren dan hoor ik het graag ? 
wij zijn vandaag lekker buiten bezig. De box stond nog in de garage dus die hebben we eruit gehaald, zometeen in de woonkamer zetten. Wel grappig, is meteen zon echt baby ding in huis. De babykamer zit toch wat meer verborgen he.. 

En al gebeld witte chocola?
Haha ja ik dacht er ook al aan. Wie er voor de moederdag gaat. Dat is een mooi geschenk. Ik doe ook nog even niet mee hoor en wacht nog liever 2 weken.
Wel gek Vera en zonnetje dat jullie een datum hebben en je daar op kunnen richten, tenzij het natuurlijk eerder komt...

Kom maar op morgen hoor zonnetje, ik beval graag met je samen ???
Wat spannend dat de datum nu staat veraa! Wel een van jullie keuzes? En een beetje een mooie tijd? Hopelijk doet jouwe niks raars voor die datum! 
Hier helemaal geen enkel voorteken nog. Ik vrees toch dat het eerder een weekendje later komt maar ik blijf hopen

Even weer snel een berichtje van mijn kant?
Lig nu aan de ctg in t ziekenhuis. Had idd de verloskundige gebeld, en die was gekomen. Bloeddruk was prima, maar alsnog mn hoofddruk voor mijn doen wel aan de hoge kant. 
Co assistente is net geweest, heeft vragen gesteld en paar controles gedaan, en die controles waren goed. Nu gaat ze overleggen wat ze verder willen doen. 
Jullie horen van me!?

Spannend wittechocola. Keep us posted. Valt wel op dat als iemand van ons in dit stadium de vk of het zkh belt je gelijk aan de CTG wordt gehangen. Goed dat ze alles serieus nemen in ieder geval.
Ja was 2e datum keuze zwanger yes. Had van mij eerder gemogen want is nu dik in de 39e week gepland... dus er blijven lichte zenuwen dat meneer zich eerder gaat aandienen maargoed. Zal wel loslopen. 

Ja klopt idd Veraa, vind ik wel goed! Ze nemen idd geen enkel risico. Ik ook niet, daarom had ik gebeld?
Spannend hoor Veraa, lijkt me zo gek, wetende wanneer je kindje ongeveer komt. 
Wij zijn onderhand weer thuis. Alle testen waren goed, alleen word ik nog gebeld over de uitslag van het bloed. Is waarschijnlijk “gewoon” een kwaaltje die hoogzwangere hebben. Word er onderhand een beetje moe van. Heb nu al 3 keer (in 2 weken tijd) “stress” gehad, en 2 keer in 1 week naar het ziekenhuis gemoeten. Ben dr echt klaar mee. Dus nu maar weer afwachten.....

Gelukkig dat alles goed is witte chocolade! Kan me voorstellen dat het wel veel extra stress geeft.. ze wilden jou toch wel al met 40 weken proberen te strippen als je dan nog niet bent bevallen? Hopelijk zorgen al je kwalen wel voor ontsluiting!
Als je nou weer benauwd word vannacht, proberen een beetje meer rechtop te slapen.. en altijd een raampje open. Dat is zeg maar het enige wat wel wat helpt hier, maar ik heb astma en dus medicijnen.. het meeste vang ik daar dus gelukkig mee op.

Terug
Bovenaan