Uitgerekend eind mei/begin juni

Ik wil nog niet bevallen hoor.. Laat het nog maar even zitten. De baby komt wanneer hij er klaar voor is.. En hoe langer hij blijft zitten des te beter (als natuurlijk alles goed gaat). Ik ben zo bang dat als ik te vroeg ga bevallen dat er zoveel zorgen zijn en dat kan ik er eigenlijk niet bij hebben. ?
Bij de kruidvat is komende week een aanbieding.. Alles op A merken voor baby's 1+1 gratis. Dus ook flesjes en spenen enz. Ik ben echt fan van het merk MAM. Dus dan maar gauw wat in slaan. ?

Dat is echt een TOP tip zwanger yes!! Heb t idd tegen mensen gezegd, maar alsnog krijg ik appjes.. Mn vader zelfs (waarmee het contact niet echt goed is), kreeg gisteren een appje van m en vandaag ook weer. Soms kan ik mn nieuwsgierigheid niet onder controle houden en wil ik t toch lezen. Niet over die vinkjes nagedacht, ideaal. Thanks!
Oohjee, gevaarlijk Daiskuh! Ik vrees echt dat ik een speentjesverslaving ga krijgen. Die dingen zijn zo leuk.. Shopse!!

Inderdaad de blauwe vinkjes uitzetten, maar ook kun je de tijd uitzetten. Dan kunnen mensen niet zien wanneer je voor het laatst online was. Tenzij je op dat moment online bent dan staat er online.
Goede tip van Kruidvat. Ik denk dat de folders net gebracht zijn bij ons dus weer even speuren.

Die heb ik altijd al uit staan Jippie? Nu afgesproken met mn vriend dat we via iMessage (hebben allebei iPhone) gaan appen. Kunnen mensen ook niet zien dat ik online ben?
Leuk, lekker shoppen! Ik hoop de foldertjes morgen binnen te krijgen, ga ik ook ff snuffelen?

Oh handig van Kruidvat! Volgende week dan eens kijken 
Nee laten we bevallen met alleen de mensen die willen bevallen :p. Ik doe wel mee witte chocolade. Nog totaal geen symptomen maar jij ook niet, dus het kan nog. We beginnen des noods vanavond wel ? een Moederdag baby lijkt me ook leuk! 12 mei klinkt echt prima. Vanavond krijgen we nog visite, daarna kan het gebeuren! Al moeten we op moederdag eigenlijk ook op visite is gepland.. dus dan moet ik even bevallen tussen 11 uur vanavond en 3 uur morgenmiddag ? deal? ?
Mijn dochter nam nooit speentjes.. dus mijn kast zit nog vol van de vorige keer allemaal ingepakte speentjes ?. Flesjes was na 9 weken ook helemaal over. Nooit meer genomen. Gelukkig werk ik maar 2 dagen en kon ze daarna lekker clusteren

Hahaha goed plan zwanger yes????
Heb even jullie advies nodig. Ik werd vannacht wakker met heftige pijn bij mn maag en daar omheen. Was ook heel benauwd en had flinke steken. Toen ik ging staan ging het opzich wel weer, dus heb een tijd op de rand van t bed gezeten. Toen ik ging liggen werd het weer erger. 
Maar nu heb ik het weer, terwijl ik rechtop zit. Het is een heel oncomfortabel gevoel en heb t gevoel dat ik niet goed kan ademen en steeds wil zuchten. Nu doet t ook pijn op mn rug. Vannacht had ik echt het gevoel dat het die band was (die ze bedoelen met vergiftiging), dus had ik mn slaapbh uit gedaan. Dat gaf wel wat verlichting. 
Denken jullie dat t mn ribben zijn? Of is het toch die band en moet ik bellen? Ik dacht de pijn aan mn ribben wel te herkennen maar dit voelt eigenlijk niet echt hetzelfde..
Wat moet ik doen??

Bellen.. gewoon doen ? kan nooit kwaad. Kunnen ze even checken bij je. Geeft ook wat meer geruststelling. Vooral nu overdag is er iemand bij de telefoon die toch wel wakker is waarschijnlijk. ik denk het trouwens wel te herkennen, heb ook wel eens dat ik zo benauwd wakker word. Ik slaap ook echt niet meer met bh hoe groot die borsten ook zijn.. 

Zo weer.een hoop berichtjes!
Fijn dat alles goed was Jippie!
@wittechocola, bellen! Beter even laten controleren inderdaad!
Wij hebben een datum gekregen van het ziekenhuis!! En lekker vroeg gelukkig (8u melden). Nu hopen dat ie nog even blijft wachten tot dat moment. En verder aftellen ?

Terug
Bovenaan