Uitgerekend eind mei/begin juni

Oh veraa, jammer dat het niet jullie eerste keuze werd, maar echt apart om naar een specifieke datum toe te leven! Al doe ik dat op zich ook, alleen dan kan er nog van alles gebeuren. 
Nog steeds helemaal niks qua voorwerk hier trouwens. Ik vind het een beetje jammer stiekem ;p

Haha wat apart joh Zwanger yes dat er echt nog 0 voortekenen zijn. Maar dat zegt gelukkig niets. Kan zomaar vannacht ineens gaan gebeuren!
En ja ik vind het niet zo erg hoor dat het niet onze eerste 'keuze' is. We hebben gewoon willekeurig 3 data doorgegeven met de boodschap "kijk maar, als het maar vroeg op de dag kan" (ik zie het niet zitten om de hele dag nuchter te blijven namelijk). Een normale bevalling kun je ook niet kiezen denk ik dan maar. Dus ik heb er prima vrede mee zo.
Fijn wittechocolade dat het vals alarm was. Maar wel rot dat je inderdaad zo vaak al op en neer bent gegaan deze week. Kan me voorstellen dat je liever gewoon lekker in rust thuis de bevalling afwacht in plaats van elke keer die spanning en stress in het ziekenhuis. Hopelijk kun je nu nog wat rust pakken de rest van het weekend.

Thanks voor de tips zwanger yes! Rot voor je dat je astma hebt, heb je dr nu ook meer last van?
Lekker dat het idd vroeg kan Veraa! Kan ik me goed voorstellen. 
Ziekenhuis heeft onderhand al gebeld over de uitslag van mn bloed, en dat was ook allemaal goed. Daarna even contact gehad met de verloskundige. Het is natuurlijk fijn dat er niks aan de hand is, maar de klachten blijven.. Dus daar baal ik wel heel erg van. Ik heb afgesproken met haar dat ik nu elke 6 uur paracetamol neem. Maandag bel ik de huisarts om Temazepam te krijgen. Vaak krijgen vrouwen dit rond dit termijn 1 of 2 keer om een nachtje even goed door te slapen. Zou me zo lekker lijken.. 
Ik lig onderhand al gedoucht in bed, ben helemaal op. Ik trek het eigenlijk echt niet meer. Dus ik ga slapen, hopelijk wekt dat het eea op, of rust ik iig genoeg uit en zijn die k*t kwaaltjes morgen weg. Even lekker klagen? 
????

Fijn dat ze met je meedenken zeg, een paar nachten goed slapen zou zo fijn voor je zijn! Snap dat je er even doorheen zit hoor, hopelijk slaap je goed. 
Ik heb zeker meer last van m'n astma. Heb ook geen ruimte voor de longen natuurlijk. Maar goed, het is nog twee weken uitzitten. 
Veraa, fijn dat je er zo in staat hoor! En je hebt gelijk ook, normaal heb je ook niet te kiezen. 
Die tip die ik had gekregen van je van die grotere inlegkruisjes was trouwens echt vet fijn veraa! Dat scheelt echt ?
Gek hè, bij sommigen rommelt het al een maand van te voren en hier helemaal niks.. ik vraag me af of hij ooit nog komt ? het is wel stom, want ik weet ook wel dat de kans het grootst is dat een bevalling begint tussen 40 en 41 weken, maar toch blijf ik elke keer teleurgesteld hopen ?. Ach ja, baby heeft tot 23 mei, dan ben ik 41 weken en dan ben ik het echt zat ?

Goedenacht allemaal met wel of niet rommelende buiken! Spannend hoor! We lezen gelukkig weer wat vaker mee :) ik lig te wachten tot Thijmen zin heeft in wat lekkers! We hebben een heerlijke dag gehad, lekker rustig met z'n vieren (partner, kraamzorg, Thijmen en ik). De geboortekaartjes zijn rondgebracht en thuis verliep alles in een heel fijn ritme. Borstvoeding loopt ook, met tepelhoedje wat heel goed gaat. Vanavond had Thijmen alleen even zin om z'n darmen te legen en we hebben hem 5x in een uur moeten verschonen. Tussentijds steeds voeden want hij had zin. Bijzonder haha. Tot de volgende keer weer! 

Haha het lijkt de eerste clusterdag wel ?
Fijn dat jullie zo genieten HappyH! ? Geen last meer van je hechtingen en zo?
Hier nog helemaal niks :p. Zal het toch16 of 20 mei worden :p 

Fijne moederdag voor de moeders onder ons! En de anderen maar even genieten van de schokjes en bewegingen!
Heftig avondje achter de rug dus chocola! Gelukkig was alles goed. Het lijkt inderdaad alsof ze geen risico's nemen, wel fijn dat we serieus genomen worden.
Zo fijn om te lezen dat t goed gaat happy. Tot wanneer heb je kraamhulp?
Nog even geduld zwangeryes! 

Terug
Bovenaan