Uitgerekend eind mei/begin juni

Aah @HappyH dat klinkt goed hoor. Klinkt als een fijne eerste daagjes ondanks dat Thijmen gisteren 5x verschoond moest worden in een uur. We gaan het allemaal ook meemaken denk ik! 
@Zwanger yes, fijn hè die inlegkruisjes. Ik moest gisteren weer inslaan toen moest ik nog aan je denken (klinkt heel raar haha!). Ik kan ze zelf bijna nergens krijgen, alleen bij de AH XL. Maargoed ik vind ze top. Ook voor de kleine beetjes urineverlies als ik nies enzo.
@Wittechocola, ik hoop dat je een beetje geslapen hebt, en anders dat de medicijnen gaan helpen om je beter te doen slapen. Die rust heb je nu nog echt even nodig!
@Zonnetje, fijn dat je lekker slaapt, dat is een unicum hier zoals je kunt lezen :)

Ik voel me zo vereerd! Bij ons heeft het een aantal jaar geduurd voordat ik in verwachting raakte... deze dag moederdag is niet voor iedereen een feestje. Heel dubbel. En toch ook op een rare manier een drive om niet op te geven. Geniet er van en laat je lekker verwennen al geld dat voor alle vrouwen wij hebben het verdiend! ♥️ 

Ja heerlijke dagen! De kraamzorg is er nog tot en met morgen. Maar voelt goed om af te sluiten. 
Hechtingen doen sinds vandaag geen pijn meer:) heel fijn. Wel bandenpijn wanneer ik teveel doe, ik krijg meteen reactie van mn lijf. Is voor jullie ook wel belangrijk om goed op te letten straks! 
Fijne zondag!

Haha Vera ik.had jouw tip.van de inlegkruisjes ook overgenomen, maar ben ook zeer  tevreden.
Is je partner dan nog een paar dagen vrij als de kraamzorg weg is? Of mag je het helemaal zelf gaan doen?

Wat fijn Annemieke, geniet ervan dat het nu eindelijk zo ver is ?
Hier een mooie kralenketting gekregen van mijn meisje. Mijn andere baby vindt moederdag geen goed moment voor de bevalling helaas
Grappig dat jij ook die inlegkruisjes hebt jippie. Scheelt echt!
Witte chocola en zonnetje, jullie nog bevallen volgens afspraak? ?

Nog geen bevallingen op gang gekomen vannacht? Wij hebben van half vier tot half vijf samen een aflevering van een serie gekeken... Ik had weer wat last van hyperventilatie. Niet heftig, wel irritant genoeg om niet meer te kunnen slapen. Daarna lekker nog wen paar uurtjes gepakt. Ik heb vanmorgen van mijn vriend een mooie bos bloemen gekregen. Bijzonder hoor, zo’n toch-al-een-beetje-moeder-dag.
Verder hebben we vandaag samen een proefdruk van het kaartje besteld. Was nog best even werk, met al die verschillende lettertypes waar je uit kunt kiezen.

Wat toevallig Tulipa! Ik heb vrijdag en zaterdag 2 kaartjes ontworpen en vanavond gaan wij een proefafdruk bestellen van de kaartjes. En leuk dat je een bos bloemen gekregen hebt. Ik helemaal niets, want hij twijfelde en had het toen toch maar niet gedaan.

Terug
Bovenaan