Uitgerekend eind mei/begin juni

Wat moet dit dan idd erg bijzonder voor je zijn Annemieke! Volgend jaar dan al helemaal, de eerste Moederdag met het kindje uit je buik?
Helaas, die van mij zit nog lekker binnen.. Ze heeft er nog geen zin in. Zometeen nog even een stukje wandelen. Darmen zijn weer flink van slag vandaag? Morgen de huisarts bellen voor de Temazepam, lijkt me zo lekker om even een paar uurtjes achter elkaar te slapen, in de REM slaap. Die heb ik al maanden niet gehad.. 
Leuk, de geboortekaartjes? Wij hebben de proefdruk al binnen, ligt in het nachtkastje van mn vriend samen met de geboorteslinger met haar naam erop? Kan niet wachten om dr naam van de daken te schreeuwen! Vinden jullie dat ook zo lastig??

Hahaha dat blijft lekker gelijk op lopen dan! Jullie krijgen een jongen toch? Wij een meisje, toch een verschil daar Haha. Zou grappig zijn als we ook op of rond dezelfde datum bevallen. Wie weet!
Je hebt je vriend nu toch wel ingeprent: “Bij twijfel... doen!!” mag ik hopen ? Ik had er gewoon heel opzichtig op gehint dus meneer wist wel dat hij iets moest regelen hahaha

Haha ik had ook 100x gehint "goh het is moederdag 12 mei..." Kreeg natuurlijk altijd terug "dan ben je nog geen moeder, maar met vaderdag ben ik wel vader!" Vond ie leuk. Ik niet. Dus veel hints en hij had toch heel lief een pakje met mini Tony's chocolonely gekocht. Eerste moederdag jeej!
Witte chocolade ik gun je de REM slaap! Hoop dat die temazepam je gaan helpen.

Hahaa dan hadden jullie het beter gedaan dan ik! Maarja geeft niet hoor.
Ja wij een jongen inderdaad Tulipa. Wanneer was jij nou uitgerekend? Wij 5 juni.
Ik ben wel benieuwd naar de proefafdruk!

Hahahaha. Zo herkenbaar. Ik zei vanmorgen ook; goh, jij boft. Met vaderdag is ze dr al. Ik heb 9 maanden lang bloed zweet en tranen voor dr over, en dan blijft ze zitten. 
Hij ging bij zn zusje eten met zn ouders, dus heb ik mezelf maar verwend met een lekker ontbijtje en hem een foto gestuurd. Met de tekst: dan doe ik het zelf maar? Meneer heeft boodschappen gedaan, maar tot nu toe helaas niks.. Zal vrees ik ook niet meer komen..
Thanks Veraa! Ga morgen direct bellen en denk dat ik t dinsdagavond neem, dan kan ik woensdag uitslapen. Dinsdag is mn vriend vrij, dus slapen we vaak niet uit en word ik wakker van m. 

@Jippie, ik ben 12 juni uitgerekend en ook heel benieuwd naar de proefdruk.
@wittechocola, alleen al het idee dat je nu een nachtje doorslapen kunt plannen, lijkt me al zo fijn voor je!
Nog ff wat anders. Zetten jullie een geboortebord in de tuin? En zo ja, maken jullie het dan zelf? Mijn vriend is er vandaag zelf aan begonnen. Bord is al uitgezaagd (een olifant, zoals we ze ook als wanddecoratie hebben gemaakt), maar moet nog geschilderd worden en de naam moet er natuurlijk nog op. Ik zit er nu aan te denken om die naam in hetzelfde lettertype uit te printen als op het geboortekaartje en dan om te trekken, maar zou dat de handigste manier zijn?

Geen baby's geboren dus ?
Wel jammer dat hij toch niks had gedaan voor moederdag..
Wij doen geen geboorte bord in de tuin :p we hangen wel de vlag uit een dagje ?
Heerlijk hoor witte chocolade, dat je kan uitkijken naar dinsdagnacht goed slapen en woensdag uitslapen. Het idee alleen al geeft denk ik al rust!

Shiiiit, woensdagochtend moeten we al vroeg bij de verloskundige zijn, dus wordt pas woensdag dan het pilletje nemen? Zal je net zien dat die eigenwijze drol dan wilt komen. Maar idd, wat jullie zeggen, fijn om een nachtje doorslapen te kunnen plannen?
Net weer mn vitamine B12 aangevuld (injectie), dus wie weet krijg ik daar ook wat meer energie van. 
Wij doen geen geboortebord. Hebben een vrij kleine voortuin waar je weinig mee kunt. Maar hebben wel leuke slingers voor beneden. Tijdens mn babyshower hebben vriendinnen etc. vlaggetjes versierd met leuke teksten enzo. Dus die gaan we in de slaapkamer ophangen aangezien ik daar toch de eerste dagen zal doorbrengen. 
Tulipaa, lijkt me idd leuk om hetzelfde lettertype te doen! Dan heb je 1 geheel. Leuk dat je vriend zo creabea is!

Terug
Bovenaan