Uitgerekend eind mei/begin juni

Zwanger yes, zat ik ook idd al aan te denken. Maar toen ik de afspraak maakte vroeg ik of het donderdagochtend kon, en dat kon toen niet. T is nu ook belangrijk dat mn vriend mee kan, aangezien we de informatie krijgen over wat ze kunnen doen als ik 40 weken ben. Dus vrees dat ik het lekkere slapen nog even uit moet stellen?

Hier ook niks op gang gekomen... zijn vanmiddag samen gaan lunchen en daarna nog een uurtje gewandeld. Nog ff bij vrienden geweest ook, heerlijk dagje! 
Wij hebben vorige week de proefdruk gekregen, nog iets aangepast maar nu staan er twee kaartjes klaar. 
Oh wat zul je uitkijken naar lekker slapen wittechocola, is je gegund! Hopelijk werkt t ook dan. 
Wij wel een geboortebord, wordt door vrienden inde tuin gezet. Jaren geleden gemaakt vh eerste kindje in de groep ?

@wittechocolade: wanneer ben je eigenlijk uitgerekend? De medicatie is voor in slaap komen en doorslapen? Anders ga je toch gewoon al op tijd naar bed ipv uitslapen? Volgens mij slaap je nu in de nacht zo weinig.. Dat een aantal uren achter elkaar slapen en al een verademing is. ?
Wij hebben wel een geboortebord. Deze maakt mijn schoonvader en dat heeft hij bij de andere 2 ook gedaan. Leuk om de naam in hetzelfde lettertype te doen. Ik zou het idd overtrekken en dan schilderen. 

Terwijl ik dit typ, is mn vriend de drukpunten van mn baarmoeder in mn voet aan het masseren????
Daiskuh, ik ben 21 mei uitgerekend. Ik ben gister idd eerder naar bed gegaan, maar zodra ik in bed lig ben ik klaar wakker. ‘s Morgens slaap ik het liefste ook veel omdat de dag dan al een gedeelte voorbij is. Maar die Temazepam is volgens mij idd voor het doorslapen, en zorgt ervoor dat je in die diepe slaap komt waardoor je lichaam meer uit rust. Vroeg naar bed zie ik ook niet helemaal zitten, want dan heb ik nog minder quality time met mn vriend. We moeten t echt van de avonden hebben zegmaar. 
Wel leuk zo’n geboortebord!?

Hi dames ik lees stiekem al een tijdje mee en nu toch een post!
Gisteren om 15.46 de trotse ouders geworden van dochter Tess! Wij hebben al een zoontje van 2.5 en nu zijn we compleet! Het was extra bijzonder omdat ze op moederdag en op mijn verjaardag kwam! Ook is ze pcies als me zoon met 39.3 geboren ik was 16 mei uitgerekend.
Bevallingsverhaal (Let op elke bevalling is anders dus dit is om niemand bang te maken) het was mijn tweede bevalling en die schijnen een stuk makkelijker te gaan :/ 11 mei in de avond veel harde buiken zonde regelmaat, om 3 uur snachts gingen deze me ook wakker houden om kwart over 3 loop ik naar het toilet want ik dacht voor nummer twee te moeten en onderweg braken me vliezen! Ik zag dat het helder was met witte vlokjes. Om 5 uur de verloskundige gebeld want het begon al op te schieten met de weeen! 3.5 CM yes dat gaat goed. Om 8.30 zou ze terug komen. Echter om 8 uur gebeld want voor me gevoel ging het erg hard! En ja 5 CM op naar het ziekenhuis, daar aangekomen bleef de ontsluiting vlotten ik had om 11.30 al 9 CM. Echter was er een "randje" in me baarmoeder waardoor ze niet goed zakte in het geboorte kanaal, de 9 CM weeen werden te heftig en daarom heb ik om een fentanyl pompje gevraagd dat haalt de scherpe randjes weg van de weeen. Pfffff ik heb uren pers weeen gehad Vresselijk zwaar toen ging het erom spannen ze hadden het serieus over een keizersnede en daar had ik niet op gerekend en wilde ik absoluut niet na meerdere pogingen was het de gynaecologe gelukt tijdsen mee persen het randje terug te duwen AUW! En toen was ze binnen 5 minuten geboren om 15.46

Ik lees hier ook al een paar weekjes mee maar reageer eigenlijk nooit omdat ik eind juni pas uitgerekend ben en het gewoon heel fijn vindt om te lezen hoe het iedereen afgaat zo vanaf de 35/36 weken.. om te weten wat me te wachten staat over een paar weekjes ??
Maar ik wil alleen alle nieuwe mama's feliciteren met hun kleintjes! 
SandyB wat een bijzonder verhaal zo op moederdag en je verjaardag. Dubbel gefeliciteerd! ?

@wittechocolade, Nog even volhouden! Begrijpelijk dat je ook quality time met je man wil. Dat is zeker belangrijk. Ik hoop dat je de dag uitslapen nog kan plannen en dat je echt nog even tot rust komt voordat de bevalling begint.
SandyB gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje! Wat is ze op een bijzondere dag geboren. Wat heftig dat het zo gelopen is! Maar gelukkig is het uiteindelijk allemaal goed afgelopen en hoefde je niet vaak te persen. Nu rustig bijkomen en genieten van dit mooie wondertje! 

Terug
Bovenaan