Uitgerekend eind mei/begin juni

Sandy gefeliciteerd met de geboorte van Tess!! Je hebt er hard voor moeten werken zo te lezen, nu lekker uitrusten en aan elkaar gaan wennen!

Gefeliciteerd Sandy! Leuk zeg!
Ik hoop ook dat je die dag uitslapen nog goed kan plannen voor de bevalling! Dat heb je wel nodig denk ik! Vandaag naar de huisarts toch? 
Welkom neusje!

Gefeliciteerd Sandy! Gelukkig is het toch via de natuurlijke weg gegaan. Nu lekker genieten?
Leuk neusje, welkom!
Ik ga straks idd de huisarts bellen, eerst even rustig wakker worden? Vannacht, alles bij elkaar, toch een aantal uurtjes kunnen maken. Werd alleen helemaal gek van de jeuk op mn buik ineens. Maar ze is weer links gaan liggen, dus wellicht dat het weer even opgerekt is? Had een smeerseltje van mn masseuse gekregen, normaal helpt dat wel, maar vannacht niet. Heb tot half 2 daardoor wakker gelegen. En nu nergens last meer van??‍♀️ Behalve een klein meisje die mn ribben weer mooi aan het blauw trappen is?
Jullie nog plannen vandaag? Ik ga denk ik lekker relaxen en morgen en overmorgen toegeven aan mn nesteldrang. 

Hier geen plannen, maar ik zit helemaal verstopt (neus en oren) dus ik voel me ook gewoon nog niet lekker. Ook niet goed geslapen vannacht, want zowel ik als mijn man waren aan het snurken dus als ik sliep kon hij niet slapen en andersom :p. Maar goed, vanmiddag even bijslapen.. gisteren voor 2 dagen gekookt dus dat scheelt. Alleen nog wat groente erbij koken, maar ik heb nog diepvriessperziebonen dus dat komt goed :D 
Straks nog even met m'n dochter naar de speeltuin en dan is de ochtend weer voorbij :p. Ik zou eigenlijk nog op bezoek naar m'n werk gaan in mijn verlof maar heb er al 5 weken weken geen zin in ? . Dus ook vandaag weer niet :p. Ik ga wel langs met baby of zo ?
Ik heb wel echt zin om te bevallen inmiddels :p nog steeds. Ben nu 39+4 en ik verwacht het nog echt niet.. 

Oo dat is wel echt vervelend? Dat werkt ook niet mee dan. Hopen dat je vanmiddag dan idd nog even lekker wat kan slapen. 
Slim, om voor 2 dagen te koken! Wij eten de laatste tijd dingen die ik al eerder op de dag klaar kan maken als ik energie heb. Vandaag staat spaghetti op het menu, dan maak ik ook teveel zodat we het kunnen invriezen voor de kraamweek. Mn vriend is niet zo’n keukenprins?
Nou, lekker niet doen hoor. Herken het heel erg. Maar ik ben al heel lang niet geweest omdat ik heimwee naar ze heb, en ik de cliënten nog meer ga missen als ik langs ga? En daarnaast is t voor mn bekken niet oke. Dan idd maar met baby! Leuk, zo’n speeltuin trouwens? Goed van je om nog lekker in beweging te zijn.
Hahaha, super gek, maar ik heb ook zin om te bevallen. Mn vriend vroeg ook zaterdagsavond, wat zullen we doen? Toen zei ik, nouja, ik zou wel willen bevallen? Jij nog 3 dagen joh. Ik ben morgen 39 weken? Als je er zo over na denkt, wel bizar. Vanaf 9 oktober zit ik al thuis, en ik leef gewoon nog??

Ik werd ook wakker met een zere keel. Verkouden tijdens de bevalling lijkt me ook niks. Hopen dat hij komt als ik weer fit ben. De afgelopen dagen ook echt veel geslapen. Het is toch allemaal wat hè. Ja chocola ik kan ook niet wachten om de naam bekent te maken. Ben benieuwd naar de reacties. Al zijn er nog steeds mensen die er gewoon naar vragen... Zo apart vind ik dat
Toch nog een baby geboren. Gefeliciteerd!

Owh bah Annemieke, hopelijk spreken je lichaam en baby even wat af samen?? Hoop dat je je snel beter voelt!
Ja, he. Wij hebben tegen de omgeving gezegd dat we het niet over de naam willen hebben, en toch begint mn schoonmoeder en vaak over. Maar vooral tegen mn vriend, alsof ze t achter mn rug om doet.....
Heb weer wat geks. Mn buik is ineens heel zacht! Kan mn huid gewoon vastpakken als ik lig. Lijkt alsof ze gewoon is verdwenen in mn buik. Echt heeeeeel raar!! Herkent iemand dit? En wat zal dit betekenen? Zou ze volledig ingedaald zijn??

Hahaha ja hè, alsof ik nu nog de namen ga zeggen ?, heb het al zo lang geheim gehouden. En mensen proberen ook nog steeds achter het geslacht te komen, maar we weten het zelf ook echt niet. Niemand gelooft dat.. voor het gemak zeg ik vaak hij dus dan is het meteen: oh een jongen dus! Of versprak je je toevallig? Ja geen idee joh ?
Ik mis de cliënten ook wel een beetje ja, daarom wil ik aan. De ene kant juist wel langs en de andere kant juist niet ? maar ik denk dat ik de komende week lekker rondom huis blijf en hoop dat ik ga bevallen :p

Terug
Bovenaan