Oo dat is wel echt vervelend? Dat werkt ook niet mee dan. Hopen dat je vanmiddag dan idd nog even lekker wat kan slapen.
Slim, om voor 2 dagen te koken! Wij eten de laatste tijd dingen die ik al eerder op de dag klaar kan maken als ik energie heb. Vandaag staat spaghetti op het menu, dan maak ik ook teveel zodat we het kunnen invriezen voor de kraamweek. Mn vriend is niet zo’n keukenprins?
Nou, lekker niet doen hoor. Herken het heel erg. Maar ik ben al heel lang niet geweest omdat ik heimwee naar ze heb, en ik de cliënten nog meer ga missen als ik langs ga? En daarnaast is t voor mn bekken niet oke. Dan idd maar met baby! Leuk, zo’n speeltuin trouwens? Goed van je om nog lekker in beweging te zijn.
Hahaha, super gek, maar ik heb ook zin om te bevallen. Mn vriend vroeg ook zaterdagsavond, wat zullen we doen? Toen zei ik, nouja, ik zou wel willen bevallen? Jij nog 3 dagen joh. Ik ben morgen 39 weken? Als je er zo over na denkt, wel bizar. Vanaf 9 oktober zit ik al thuis, en ik leef gewoon nog??