Uitgerekend eind mei/begin juni

Beterschap Annemieke!
Oh dat is gek witte chocola, misschien ingedaald ja! Zou niet verkeerd zijn.. is het lopen nog moeilijker geworden? :p of toch een andere kant op gedraaid dan je dacht of zo :p

Witte chocolade.. Wat gek van je buik. Ik herken het niet en de baby is hier al helemaal ingedaald. Anders gewoon de verloskundige bellen om te vragen wat het zou kunnen zijn.. Ik ben wel benieuwd. Lijkt me gek om mee te maken! 

Hahaha, nee, sommige mensen snappen dat niet. Alsof je nù de naam zou zeggen. Al helemaal als je t geslacht niet weet. Wel vervelend soms die nieuwsgierige mensen? Vanmorgen wéér een appje van mn vader gekregen met de vraag hoe het gaat. Is al de 4e op rij. Gezegd dat het nog steeds hetzelfde gaat en even stiekem een paar hints gegeven dat het nogal irritant is om elke dag een appje te krijgen? Wij vertellen toch pas iedereen als de placenta is geboren. Dus ik zal nooit appen: ehm ja, ben nu aan t puffen pa??
Ze was al ingedaald, maar misschien nu nog meer. Als ik plat op mn rug lig is mn buik zo zacht. Verder is ie gewoon hetzelfde als ik loop of zit ofzo. Heel gekkig. Dacht echt dat ze weg was??
Assistente gaat even met de huisarts overleggen over de Temazepam, dus word straks teruggebeld??

Dat gaat nu echt opschieten dan zwangeryes en chocola! 
Ik mis het werk niet zo. En met een aantal collega's spreek ik nog regelmatig af moet ik zeggen. Het is vandaag zulk lekker weer dat ik lekker in de tuin in de zon lig met een tijdschrift. Genieten!!
Wel gek dat de namen gevraagd worden aan jullie hoor. Zou zelf nooit zo'n vraag stellen. Het gaat er wel eens over, maar nog niet verklapt gelukkig. Niemand heeft onze naam ook nog geraden. Wel de namen die we verder in onze top 5 hadden.
Beterschap voor iedereen die zich niet fit voelt!!

Gefeliciteerd Sandy! Zwaar einde zo te lezen maar fijn dat alles natuurlijk kon gaan.
welkon Neusje!
zwanger Yes, vervelend zeg dat je niet helemaal fit bent nog, hopelijk is alles gauw over.
Chocolade, herken het niet de zachte buik en hier ook een ingedaalde baby. Maar de mijne is 9/10 keer lekker oppervlakkig aanwezig ook al ligt ie stil ,dus misschien daarom. Hopelijk kan je ook snel even een goede nacht door slapen, zal je vast goed doen!
Heerlihj Jippie in de zon, goed idee ook! Straks ook eens eventjes spieken buiten.
hier vragen mensen niet direct naar de naam maar meer dat ze aangeven benieuwd te zijn wat wij nou zullen kieze . Vind dat zelf niet zo erg, ga een gewoon niet op in haha. Het geboorte kaartje ligt al helemaal al dus die heeft wel een goede verstop plek mocht er onverwacht iemand langs komen?
veel zijn er bijna uitgerekend, succes dames we kunnen het tot het moment suprême!

@chocolade, jullie meisje houdt je wel bezig zeg. Ik zou ook schrikken als je de baby ineens kwijt bent of anders ligt. Fijn dat je het anders wel gewoon zit.
Bij ons wordt er niet naar de naam gevraagd, maar alleen dat ze benieuwd zijn. Maar dit vind ik niet zo vervelend. Ik zou ook graag de namen willen delen, niet dat ik het al zou willen zeggen maar gewoon leuk om alles te delen. Maar nog even wachten.. Maximaal nog 5 weken. ? Ik heb bij mijn eerste wel de namen verklapt.. 1 week voordat ik ging bevallen verklapte ik perongeluk de namen tegen mijn moeder. Ik baalde zo erg.. ?

Kunnen jullie wel in t zonnetje zitten? Ik kan echt niet tegen warmte.. Gelukkig wordt vanavond het zonnescherm opgehangen?
Nou hehe, ik kan mn slaappillen ophalen bij de apotheek. Huisarts belde na 3 uur terug, met de boodschap dat ze t niet voorschrijven, dus de verloskundige maar gebeld. Zij heeft t geregeld?? Meteen gevraagd over mn buik. Ze zei dat ze waarschijnlijk gewoon wat dieper ligt. Maakte me geen zorgen hoor, maar was gewoon nieuwsgierig.
Hahaha Daiskuh, oepsie! Wij hebben ons ook al versproken, maar gelukkig had niemand ons door. Sindsdien noemen we haar naam 1x per dag tegen elkaar, ‘s avonds in bed. Verder hebben we t maar over “baby”? 

Haha mijn vriend noemt ons meisje steeds Harrie als er anderen bij zijn ? 
En heel vervelend, mijn moeder heeft nu al enkele keren de naam genoemd die het ook nog echt gaat worden..  eerst al geraden op de voorspellingen kaartjes bij de babyshower en nu zegt ze vaker waar anderen bij zijn dat ze die naam zo leuk vindt ? ik probeer dan altijd zo neutraal mogelijk te reageren haha.. ben benieuwd hoe ze reageert als het zover is ?

Terug
Bovenaan