Uitgerekend eind mei/begin juni

Oeps daiskuh? nu zal je er vast extra op letten dat je niks zegt.
fijn chocolade dat je de pillen kan halen!
de zon gaat hier op zich wel. Niet te lang en met me gezicht van de zon af. Heerlijk even na al dat barre weer!
vandaag een snaai dagje gehad ? niet eens zozeer veel gegeten maar van alles een enkel hapje. Pfoe, lijkt wel alsof ik nu drie kinderen in me buik heb ipv 1?

Hahahaha Harrie?? Aiiiii, dat lijkt me heel lastig idd. Gisteren had mn schoonzus het ook over een naam, en daar week 1 letter vanaf. Gelukkig noemde ze de naam van de buurhond, dus konden we snel van onderwerp veranderen. 
IkJijWij, hahaha dat snaaien is erg herkenbaar. Heb je eindelijk alle energie verzameld om op te staan, 1 hapje en je zit vol?

Hahaha ook heel herkenbaar. Zo'n trek in rozijnen, zit je na een paar van die dingen vol en dan 5 minuten later zit ik aan de rijstwafels, yoghurt, nootjes of wat we dan maar in huis hebben ? wel goed voor de lichaamsbeweging ?
Harry is wel lekker makkelijk. De eerste week normen jullie haar vast per ongeluk ook een keer zo ? wij weten niet wat het is dus dan is het wel makkelijk om de naam niet te zeggen omdat we het niet weten. Gelukkig maar! Want anders had ik me vast ook versproken een keer 
Stom dat het alsnog via de verloskundige geregeld moest worden. Had de dat wel meteen kunnen doen :p. Wanneer ga je het nou nemen? Donderdag? Of je geeft je man er dinsdag ook een, dan slaapt hij ook gewoon uit ?
Hier nog steeds niks op gang gekomen hoor :p. Zat gisteren nog aan de bitter lemon maar nee hoor :p

Onze eerste naam is al door drie mensen geraden zonder dat ze het door hadden, werd ineens die naam geopperd. Zo stom, maar ze hadden niets door. Mijn vader wist afgelopen week ineens de tweede naam. Dat is een vernoeming die totaal niet voor de hand ligt, maar hij riep het als grapje op de achtergrond terwijl ik met mijn moeder zat te bellen. Ongelooflijk die man, hij weer ook altijd al wat hij voor zijn verjaardag krijgt zelfs als het iets is wat hij niet eens heeft gevraagd. Ik heb het maar een beetje weg gelachen, maar die zal ook wel triomfantelijk gaan reageren denk ik zo... 

Hahaha, jouw rijtje is nog lekker gezond. Ik zat vanmiddag aan de chocoladekoekjes en chips, echt een aanrader, die combi?
Ja super irritant. Ze kreeg nog een spoedje tussendoor dus duurde ook wel een tijd voordat zij terug belde. Heb gelukkig niet gewacht, maar lekker even geslapen. Ik neem m woensdagavond, zodat ik donderdag lekker uit kan slapen. Morgen komt de schilder vrij vroeg, dus dan mag mn vriend lekker het bed ervoor uit, blijf ik lekker liggen?
Hahahaha, ik had ook laatst tonic gedronken, ging bijna over mn nek, zo vies? Dus maar ff achterover getikt haha. T is wel mooi weer om te bevallen, lekker zonnig☀️

Haha bah tonic! Wat we allemaal doen om het op gang te krijgen he... Alhoewel. Ik doe niets. Ja wachten haha en juist hopen dat ie blijft zitten tot de ingeplande datum ?. 
Hoop dat je met die pillen beter gaat slapen woensdag!
Hier heeft nog niemand zich gewaagd aan een gokje op de naam. We hebben ook gewoon een werktitel die we veel gebruiken. Maar men wordt wel nieuwsgierig. Ook naar de datum merk ik. Er wordt veel gepolsd naar of ik nog plannen heb deze week of.... 
Hopen dat het mooie weer aanhoudt dames, lekker nog even van genieten!

Oh ja dat ook veraa. Of ik nog af wil spreken.. tsja, maar ik kan afbellen.. voor jou natuurlijk helemaal lastig omdat jij een datum hebt. Weet iedereen dat je een keizersnede gaat krijgen? 
Haha ja tonic, pff, toch liever niet ? bitter lemon gaat nog wel :p. Maar het doet niks, dat is jammer. 
Ik begin wel flinke steken in mijn onderbuik te krijgen en de baby is erg druk. Ik hoop gewoon alweer of nog steeds op indalen ?? dat zou schelen!
Bij mij gokt ook niemand de naam. We hebben ook geen logische naam of zo, bij de eerste deden ze het wel, maar dat werd zo'n andere naam dat ze het afgeleerd hebben denk ik ?
Wat moet er geschilderd? Wel fijn als je vriend ervoor uit kan en jij nog even kan liggen ja! En dan woensdag naar de verloskundige voor controle toch?
Weet hier iemand of je kan strippen als de baby niet is ingedaald? Ik kan het nergens echt vinden ? en ik zou natuurlijk over een week en een dag al kunnen (met 40+5 doen ze dat hier). En aangezien er nog niks aan het gebeuren is..

Oehh zwanger yes, die van mij is ook erg druk!! Wie weet........ Bij mij zit ze vandaag ook erg te drukken op mn blaas en bekken, dus ze ligt weer erg laag. 
De schilder heeft een half jaar geleden de hele buitenkant geschilderd en hij moet nog ff het eea herstellen. T is nogal gaan werken. Dus veel scheuren in het hout..
Nu wordt het zonnescherm opgehangen, joepieeeeee!! Vrees alleen dat ie nog niet aangesloten wordt, maar dan is de tuin iig weer leeg. Zo’n ding van 5 meter ligt behoorlijk in de weg? 
Woensdagochtend idd naar de verloskundige, ben benieuwd wat ze gaat zeggen over wat ze eventueel voor me kunnen betekenen als ik 40 weken ben. Heb het ook aan niemand verteld dat we dat te horen krijgen. Dan krijg je weer die appjes met de vraag of ze er al is?
Hmmm, dat strippen weet ik niet. Lijkt mij dat dat niet uit hoeft te maken. Want ze doen het om het eea op te wekken. Gek dat je er niks over kunt vinden. Volgens mij had ze het erover dat het bij mij vanaf 40 weken kan doen. Dus dat zou dan 21 mei zijn. Wanneer moet jij weer naar de verloskundige?

Terug
Bovenaan