Uitgerekend eind mei/begin juni

Ik moet donderdag weer naar de verloskundige. Dan ben ik 40 weken en strippen doen ze hier vanaf 40+5. Dus ben benieuwd. 
Slim hoor, niet vertellen dat ze je met 40 weken al willen strippen. Al die appjes lijkt me maar niks. 
Succes met de schilder morgen. Fijn dat het zonnescherm hangt! Ik kan me voorstellen dat dat even flink scheelt in de tuin!
Oh spannend dat ze ook weer druk is! We gaan gewoon door met hopen ?

Ik weet ook niet of dat kan zwangeryes.
Onze smurf heeft vandaag weer feest gevierd. Hij was natuurlijk veel te bang dat hij weer een keer naar het ziekenhuis moest dus hij is sinds vrijdag weer knetterdruk zoals we hem kennen. Ik voel hem ook wel stuk lager dan voorheen, maar hij was nog niet ingedaald.
Vandaag naar de drukker geweest om boeken te halen en we hebben net maar even gekeken. We hebben nog niet het wow gevoel dus ik hoop dat t kaartje wat morgen binnen komt wel naar onze zin is.

Auw, onze baby is weer gedraaid. Hoofd ligt nu boven mijn rechter heup bot, en dat doet pijn. Morgen even de verloskundige bellen denk ik, even laten checken of dat nog wel goed gaat.. gelukkig ligt het hoofd nog wel richting de uitgang, maar op deze manier draait hij zich straks nog naar sterrenkijker of onmogelijk te bevallen positie of zo, daar zit ik niet op te wachten. 
Fijn dat je weer lekker een drukke baby hebt jippie! Beetje de oude weer ?

Tjee wat een hoop gemist! 
Gefeliciteerd Sandy en welkom neusje! 
Ik ga nu lekker slapen, ben bekaf. Vanavond t aanschuifbedje gehaald en verder vandaag bed verhoogd en leuke voorjaarsplantjes ingeslagen. Ook gebeld dat de datum v inleiden verplaatst moest worden ivm planning vd bezetting... dus tis n dag later, geen ramp maar wel ff schakelen..? iets meer kans op natuurlijk begin al voel ik geen steken of krampen of niks, dus k heb er n hard hoofd in.. 
fijne nacht en tot morgen!

Hey meiden, leuk om te lezen over al die naamperikelen! En bijzonder dat ze ook al geraden zijn! Dat was hier denk ik niemand gelukt.
Qua tips om de bevalling op te wekken, heb ik er nog 1 die  ik wilde doen maar bleek niet nodig. Fietsen! Ik fietste een flink stuk toen ik 37 w weken was ofzo en ik voelde t gewoon verder in dealen haha. Nou wie weet ;) 
Ben nu aan t typen met links want Thijmen ligt aan de borst. Berichtje duurt zo een eeuwigheid hihi. Alles gaat goed hier. Gister de kraamzorg afgesloten. Was goed zo. Mijn vriend werkt vandaag nog een half dagje en morgen weer volledig. Thijmen groeit inmiddels met 30-50 gram per dag dus super! Ben heel blij :)

Balen zonnetje dat je een dag langer moet. Misschien dus een stuk fietsen :p. Ik ben helaas te benauwd om te fietsen, dat durf ik niet meer aan met mijn dochter achterop, ben bang dat ik val door de duizeligheid.. 
Hier is de baby weer teruggedraaid denk ik, voelt nu beurs. Ik bel alsnog straks de verloskundige eventjes.. vind het toch wel engig dat de baby nog zo'n stuk kan draaien en ik ben een beetje bang dat het straks dan een sterrenkijker wordt of zo.. dus even vragen of ze tijd hebben om dat te checken denk ik. Maar wel om 9 uur pas, beetje schappelijke tijd :p
Meiden die hadden gebeld voor weinig leven, hadden jullie via de praktijk gebeld of het spoednummer? Heb zo het gevoel dat spoed alleen voor bevallingen is ?
Hopelijk doet de schilder zijn werk goed chocola!

Ik ben ook wel benieuwd naar jullie geboortekaartjes. Er is zo ongelooflijk veel keuze... Ik ben echt super blij met de kaart die wij hebben gekozen. Het liefst laat ik m op tafel staan zodat ik ernaar kan kijken. Maar ja als er dan iemand op visite komt. Wel leuk die kleine geheimpjes. Laatst was onze naam op tv we waren met vrienden. En dan heb je echt een onderonsje met je partner, zo leuk. 

Haha nee dat zou zonde zijn, als de visite je kaart al heeft gezien. Wij hadden dat met een modelkaart, maar diegene zag alleen de kaart die we juist niet wilden en de modelnaam dus die zal wel opkijken als we een andere naam en kaart hebben ? naam past wel bij ons trouwens, hij stond in de top 4 van jongensnamen :p  

Terug
Bovenaan