Uitgerekend eind mei/begin juni

Zwangeryes ik had die vrijdag gewoon mijn verloskundige gebeld. Zij heeft 1 mobiel nummer, geen extra nummer ofzo, en toen heeft zij het ziekenhuis gebeld. Met 5 min belde ze mij terug dat ik naar t ziekenhuis mocht gaan en naar welke afdeling en daar stonden ze toen inderdaad klaar.
Wat fijn dat Thijmen zo goed groeit en knap dat je het al zelf gaat doen. Ik neem aan dat het met jou dus ook goed gaat??
Ja gek idee he Annemieke. Wij hebben dat ook als we de naam zien op kaartjes. Ik heb m nog niet echt gehoord.

Ik moet vanmiddag even langs de verloskundige zodat ze kan kijken of de baby weer goed ligt. Duimen!
Inderdaad een fijn verhaal HappyH! Lekker wennen met een halve dag en morgen heerlijk de hele dag met je zoon samen zijn!

Ojee Zwanger Yes, die kleine gaat geen gekke dingen doen nu he... Draaien enzo. Ik duim voor je mee dat de baby gewoon nog goed in hoofdligging ligt!
Bij ons weet iedereen wel dat we een ks krijgen dus ze zijn drukker met raden wanneer het gebeurt dan met de naam haha.
Ben zo benieuwd naar jullie namen ook! Ik denk dat er in de komende 2-3 weken ineens een hele hoop babynieuws is! 
Fijn hoor HappyH dat het zo goed gaat. Is toch altijd maar even afwachten. Maar klinkt heel goed allemaal! 
Vannacht voor het eerst ook echt een beroerde nacht gehad (ik word ook gek van dat plastic eronder... Man wat heet, wat waren de tips daar ook alweer voor?) en die buik die continue hangt (ondanks kussens). Nee niet ideaal.

Jeetje, weer een hoop gemist!
Aiiii zwanger yes, dat klinkt erg vervelend.. Hopelijk wilt het kindje luisteren. Je zal dr idd behoorlijk beurs van zijn! Zo’n groot kind met dat gewicht dat zich draait, bah.. Fijn dat je langs mag komen! Dan weet je t maar..
Veraa, ik heb gewoon een incontinentiehoeslaken gekocht. Die ligt gewoon over het gehele bed, aangezien hij over het topdek gaat. Ideaal!
Heerlijk HappyH!!
Die kleine van mij zit er nog, heeft me goed wakker gehouden vannacht en vanmorgen. Ze zit ontzettend met dr hoofdje te draaien in mn bekken en blaas, zelfs als ik lig. Ze ligt dus lekker laag? Vandaag 39 weken, joepie?? Ben erg benieuwd wat de verloskundige gaat zeggen morgen. 

Hi Dames,

Als eerst gefeliciteerd met de al geboren wondertjes.
Zelf lees ik al een tijdje mee maar heb eigenlijk nog nooit gereageerd.
Zelf momenteel 36w1d zwanger van ons 2e wondertje een zoontje heb al een dochtertje van 8jaar.
Gister kon ik met spoed naar het ziekenhuis vanwege minder leven bij de kleine babyboy had hem al een dag amper tot niet gevoeld en is normaal een echte kickbokser, zelf al vanaf vrijdag enorme steken gehad zo extreem dat ik amper kon functioneren en lopen.
kleine man wilde gister tijdens het hartfilmpje lekker eigenwijs doen en zich niet echt laten meten, maar uiteindelijk wel goed gekeurd.
In mijn urine waren eiwitten gevonden van mijn nieren, dus dan meteen door de malle molen of je geen zwangerschaps vergiftiging hebt op gelopen, dat was gelukkig na bloed onderzoek niet het geval, maar het was toch even schrikken. Hoe graag we hem in onze armen willen hebben en geen geduld meer hebben, hoop ik dat die voor nu even nog even veilig en gezond blijft zitten.
@Veraa
Heel herkenbaar, daarom heb ik er zon mega handdoek overheen gelegd, want mag in me handjes klappen ondanks de enorm gebroken nachten en plafondiensten dat ik soms even me slaap kan pakken. Slaap mijn gehele zwangerschap al zo beroerd en dan snachts lekker maagzuur erbij Shoot me.
Fiets tip is inderdaad een aanrader, las het toevallig maar fiets zelf nog met regelmaat om me dochtertje naar school te brengen. Ben van hoog niveau kickboksen, nu ineens hoogzwanger dus mis het sporten enorm als uitlaat klep en fitness en andere sporten is nu even geen wijsheid met mijn bekkeninstabiliteit want dat nekt me echt en hoe eigenwijs we zijn later op de dag is het amper wat kunnen dus, dan wijs maaar even niet. Krijgen er zoveel moois voor terug dus het is het allemaal waard.

Succes ladys met de laatste loodjes.

Ja er ligt al een badlaken overheen maar het blijft warm ? ligt misschien ook aan de slaapkamer zelf. Zo'n incontinentiehoeslaken is op zich wel een goed idee... Maarja ik weet ook weer wanneer het gaat gebeuren dus voor die korte periode is het misschien sneu geld. Aan de andere kant als het de slaap bevordert... Geld meer dan waard natuurlijk. Ik ga er even over nadenken. Thanks voor de tips 
Zwanger yes, je houdt ons op de hoogte he!
@mommymommy, welkom, en spannende tijden zo met die ziekenhuis bezoekjes! Duimen dat het voor jou ook op gaat schieten nu en dat die kleine snel in jullie armen ligt en het herstel kan beginnen. Over een paar maandjes sport je weer én is er een lief kindje! dat is een mooi vooruitzicht! 

Spannend zwangeryes! Wel fijn dat ze even extra kijken, maar ik kan me je zorgen wel voorstellen.
HappyH wat fijn dat alles zo goed gaat met Thijmen. Lekker genieten samen! Voor je het weet (het klinkt cliché) zijn ze groot. ?
Spannend mommy mommy! Gelukkig is de baby goedgekeurd. 
Ik heb bij de tweede vanalles geprobeerd om de bevalling op gang te laten komen, maar meneer had nog geen zin. Vaak komen zr echt pas wanneer ze er zelf klaar voor zijn..Daar hebben we dus geen controle over helaas. ? Bij mij hebben ze bij de tweede gestript bij 40+5. Dat zetje had hij toen net nodig, maar zelfs met het strippen wil het niet zeggen dat de bevalling daarmee op gang komt. Soms hebben ze net dat zetje nodig en soms blijft het bij rommelen en zet het niet door. Het blijft maar spannend.. 

Terug
Bovenaan