Hi Dames,
Als eerst gefeliciteerd met de al geboren wondertjes.
Zelf lees ik al een tijdje mee maar heb eigenlijk nog nooit gereageerd.
Zelf momenteel 36w1d zwanger van ons 2e wondertje een zoontje heb al een dochtertje van 8jaar.
Gister kon ik met spoed naar het ziekenhuis vanwege minder leven bij de kleine babyboy had hem al een dag amper tot niet gevoeld en is normaal een echte kickbokser, zelf al vanaf vrijdag enorme steken gehad zo extreem dat ik amper kon functioneren en lopen.
kleine man wilde gister tijdens het hartfilmpje lekker eigenwijs doen en zich niet echt laten meten, maar uiteindelijk wel goed gekeurd.
In mijn urine waren eiwitten gevonden van mijn nieren, dus dan meteen door de malle molen of je geen zwangerschaps vergiftiging hebt op gelopen, dat was gelukkig na bloed onderzoek niet het geval, maar het was toch even schrikken. Hoe graag we hem in onze armen willen hebben en geen geduld meer hebben, hoop ik dat die voor nu even nog even veilig en gezond blijft zitten.
@Veraa
Heel herkenbaar, daarom heb ik er zon mega handdoek overheen gelegd, want mag in me handjes klappen ondanks de enorm gebroken nachten en plafondiensten dat ik soms even me slaap kan pakken. Slaap mijn gehele zwangerschap al zo beroerd en dan snachts lekker maagzuur erbij Shoot me.
Fiets tip is inderdaad een aanrader, las het toevallig maar fiets zelf nog met regelmaat om me dochtertje naar school te brengen. Ben van hoog niveau kickboksen, nu ineens hoogzwanger dus mis het sporten enorm als uitlaat klep en fitness en andere sporten is nu even geen wijsheid met mijn bekkeninstabiliteit want dat nekt me echt en hoe eigenwijs we zijn later op de dag is het amper wat kunnen dus, dan wijs maaar even niet. Krijgen er zoveel moois voor terug dus het is het allemaal waard.
Succes ladys met de laatste loodjes.