Uitgerekend eind mei/begin juni

@jippie, ja wat is goed he. Ik zag in t bevallingsdossier dat ik toch een 2e graads ruptuur bleek te hebben. Dat verklaart alle pijn. T trekt nog steeds wel wat maar lang niet zo erg meer als eerst. Op zich voel ik me goed, ik moet gewoon niet teveel doen. En me aan thijmens rusttijden houden, dat ik dan ook even weinig tot niets doe. Maar verder vind ik t heel goed gaan! 
Trouwens voor degene die minder leven voelen in deze weken, baby's kunnen sowieso wat minder beweeglijk zijn in de buik richting t einde. Ik had t ook een aantal dagen per week dat t echt aanzienlijk minder was. Ook in t zkh geweest daarvoor. Dus als je je zorgen maakt, trek aan de bel. Maar t hoeft niets te betekenen. 
&welkom mommymommy

Wauw wat een hooo gemist, ga mijn best doen om overal oo te reageren.
happy H wat fijn dat het zo goed gaat en je kan ‘opbouwen’ met straks alleen zijn. Vind je het spannend?
oh zwanger Yes, fijn zo extra check of de baby nog goed ligt, ben benieuwd, keep us posted!
haha over dat matje wilde ik juist wat zeggen. Iemand had een hele tijd geleden als tip zo waterdichte matras beschermer gegeven hier in de groep. Bij de action 5,95 ongeveer. Ik plakte ondanks de handdoeken en alle lagen er ook aan vast maar nu al twee nachten een verademing. Zo de moeite waard en maar enkele Euro’s!
vera verdere tips als idd lekker weg rollen in een voedingskussen heb ik niet. Slaap gelukkig zelf goed. Oh ja een paar hapjes vanille vla houd alles rustig bij de maag etc bij mij mocht je daar ook last van hebben nachts.
welkom mommy! Fijn dat alles uiteindelijk goed was in het ziekenhuis!
Hier nog een lekker beweeglijk kindje die ook kriebelt en drukt onderin! Nog twee weken te gaan! Al heb ik zelf het wedje gelegd op komende zondag ?. Al hoeft ie niet perse te komen, laat me verrassen. 
Gisteren avond kreeg ik trouwens ineens enorme brandende jeuk over mijn hele gezicht en hals. Niks hielp. Iemand die weet wat dat kan zijn?

Welkom mommymommy! Nog even doorzetten een paar weken!
Hier net terug van de verloskundige, baby ligt wel weer goed, als hij nog een keer draait moet ik wel weer bellen. Voor de rest ligt de baby helemaal tegen mijn hele middenrif aan, dat verklaart de ernstige benauwdheid en ze raadde me ook aan om door middel van mijn astma medicijnen die ik normaal eigenlijk weinig nam tijdens de zwangerschap toch te proberen die longblaasjes open te houden zodat er nog iets van lucht in komt.. verder niks aan te doen behalve wachten op indalen en zoals het nu lijkt gaat hij dat niet meer voor de bevalling doen. Heel vermoeiend dus..
Ik heb wel een afspraak voor strippen over een week. 40+5, zoals verwacht :p. Hopelijk haal ik dat niet :p

Gezellige drukte hier ☺️ 
Goed te lezen happyh, ik heb er ook zin in, de kraamweek en alles wat daarna op ons afkomt. Ook al zal t echt wel zn pittige en pijnlijke momenten hebben..
Fijn dat ie weer goed ligt zwangeryes. Hopen dat t zo blijft en dat ie t buiten snel leuker vindt dan binnen! Krijg jij ook weer wat meer lucht
Onze namen zijn nog niet geraden.. heel benieuwd ook zelf wat het is! 
Niet gefietst vandaag maar wel weer een stuk gewandeld. Nu ff middagslaapje en dan lekker nog wat opruimen.
Hopelijk blijft ie nog even zitten mommy, wel fijn dat je bevestiging kreeg dat alles gewoon goed is

Zwanger Yes fijn dat de baby weer goed ligt zeg! Spannend om een data te hebben voor het strippen maar fingers crossed dat het gewoon vanzelf eerder gebeurt en de baby dan heel gauw naar beneden zakt ?.
slaap lekker Zonnetje!

Wat fijn dat ie toch weer goed ligt zwangeryes. Wat voor medicijn gebruik jij tegen astma?
Bed moet hier nog omhoog en zeiltje er ook nog onder. Dat wordt misschien een keer tijd haha. Kan dus nog niet meepraten over de warmte en het gekraak. Moet wel zeggen dat ik t s nachts warm heb en regelmatig zonder deken slaap.
Proefkaartje is het binnengekomen met de naam erop. En ik moet zeggen ik vind m echt zo leuk. Hoop mijn vriend ook. Wel raar om een kaartje met de naam te zien.
Welkom mommymommy.

Fijn, zwanger yes!! Ook fijn dat ze je gaan strippen! Hoop idd dat het kindje zich eerder meldt, via de natuurlijke weg is natuurlijk altijd het beste. Wie weet zien die van ons het zonnetje buiten, en bedenken ze toch 1 deze dagen eruit te willen?
Haha Jippie, snap dat het raar is om de naam te zien! Wij hebben een andere naam erop staan aangezien iemand anders het kaartje heeft ontworpen. 
IkJijWij, zullen de hormonen zijn. Super irritant, ik lag laatst ook wakker van de jeuk. Zo ben ik er achter gekomen dat ik zwanger was. Door de jeuk te onderzoeken?
Nou, ik heb de pilletjes binnen! Morgenavond lekker slapen!!!! 2 pilletjes voor €14? Be-lach-e-lijk!! Betaal €160 per maand aan zorgverzekering, en dan nog dit betalen. Maargoed, we hebben het ervoor over?

@Ikjijwij, ja dat ding van de Action, dat zocht ik! Straks even winkelen ?. Die jeuk kan trouwens een allergische reactie zijn, dus zeker de moeite waard om even te onderzoeken waar het vandaan komt.
@zwanger yes, opluchting! Maar nog steeds niet ingedaald dus? Hopen dat de baby dan wel in positie blijft nu. Fijn dat je mag laten strippen volgende week!
@Jippie, gaaf dat.het kaartje mooi is geworden! 

Terug
Bovenaan