@jippie, ja wat is goed he. Ik zag in t bevallingsdossier dat ik toch een 2e graads ruptuur bleek te hebben. Dat verklaart alle pijn. T trekt nog steeds wel wat maar lang niet zo erg meer als eerst. Op zich voel ik me goed, ik moet gewoon niet teveel doen. En me aan thijmens rusttijden houden, dat ik dan ook even weinig tot niets doe. Maar verder vind ik t heel goed gaan!
Trouwens voor degene die minder leven voelen in deze weken, baby's kunnen sowieso wat minder beweeglijk zijn in de buik richting t einde. Ik had t ook een aantal dagen per week dat t echt aanzienlijk minder was. Ook in t zkh geweest daarvoor. Dus als je je zorgen maakt, trek aan de bel. Maar t hoeft niets te betekenen.
&welkom mommymommy
Trouwens voor degene die minder leven voelen in deze weken, baby's kunnen sowieso wat minder beweeglijk zijn in de buik richting t einde. Ik had t ook een aantal dagen per week dat t echt aanzienlijk minder was. Ook in t zkh geweest daarvoor. Dus als je je zorgen maakt, trek aan de bel. Maar t hoeft niets te betekenen.
&welkom mommymommy