Uitgerekend eind mei/begin juni

Jippie, fijn dat het kaartje gelukt is!
Hier weer beide goed gekeurd tijdens de controle van net. De branderige jeuk en roodheid in het gezicht is wss hormonaal. Tegen het einde kan je last krijgen van een soort overhang kwaaltjes als dit dus?. Gelukkig geen geks dus. Ook voelde ze aan mijn buik en zei dat de kleine rond week 40 (over twee weken dus) wel zeker 3800 gram was waarschijnlijk. Wij zijn zelf lang dus het kan ook een lange dunne worden maar toch schrik ik wel even van zo hoog getal! Het moet er ook nog uit??. Iemand die ook ervaring heeft met zo voel schatting? Kan ik ervanuit gaan dat dit klopt of iemand ervaring met een flinke? Als die ze super schattige eerste pakje nog maar past dan haha.

Hier ook een groot kindje geschat, zonnetje wordt daar voor ingeleid toch? Maar in principe maakt het niet veel uit, het extra gewicht zit over de hele baby en als het hoofd er uit is floept de rest echt zo mee. Dan maakt 2800 of 3800 niet zo heel veel uit. Fijn dat de controle weer goed was!
Mooi dat het kaartje er goed uit ziet ja!

Ja klopt, de grootte is bij mij reden voor inleiden. Maar niet op basis van voelen, juist op basis van (4) groeiechos op een periode van 10 weken. Ze schatten de onze op 5kg met 40 weken dus dan is t prima dat ie nu bijna komt (als dat klopt, want dat is altijd nog maar de vraag natuurlijk). Hoop dat ie vooral een dik buikje heeft en idd niet super lang is, want ik heb zo’n leuke pakjes in maat 50-56.? en vooralsnog was het hoofdje wel binnen de marges dus dat is ook wel zo prettig ? 
Leuk die kaartjes! Hier vandaag de enveloppen gekregen, kan ik alvast de adressen erop gaan schrijven. ? 
Voor dat geld mag je wel een heerlijke nachtrust hebben chocola! ? 

Eh ja 5 kilo is wel heel veel ? kan me wel voorstellen dat inleiden veiliger is. Een kind van 5 kilo of meer als hij blijft zitten na 40 weken lijkt me haast onmogelijk ?
Ben je 38 weken met inleiden?

Jeutje, heftig?
Bij mij hebben ze geen schatting gemaakt. Ik ben slank van mezelf, en mn vriend is lang. Ze zeiden in het begin dat het een fijn poppetje zou zijn, maar de laatste keer zei ze dat ze een gemiddeld gewicht enzo heeft. Dus ben erg benieuwd. Allebei mn neefjes zijn lang en slank, net als mn broers (en ikzelf). 
Ben zo benieuwd morgen wat de verloskundige gaat zeggen, krijg t moeilijk uit mn kop?

Terug
Bovenaan