Uitgerekend eind mei/begin juni

Ik ben ook slank van mezelf en mijn vriend heeft ook normaal postuur. Maar ik was zelf ook een dikke baby. Dus we gaan erachter komen. Beter wat reserves dan een te klein kindje denk ik maar steeds ? en dan fijn te weten dat ik in goede handen ben als het toch wat groot blijkt.. maar op de buik is er nog nooit eentje blijven hangen ?
Zou 38.6 zijn (ze leiden pas in na 38.3 omdat ze t kindje niet tekort willen doen en t weekend zat ertussen) en nu 39 dus.. maar begin is met ballonkatheter als baarmoedermond niet genoeg verstreken is nog en die was dus vorige week wel aant beginnen... dus ik hoop dat dat niet nodig is eigenlijk. Morgen weet ik t! ? spannend! 
Vanavond nog ff avondje met vriendin naar een cursus en dan morgenmiddag naar ziekenhuis. Als t dan wel nodig is moet ik daar blijven en starten ze donderdag de inleiding als t niet vanzelf op gang komt.. ?

Superspannend zonnetje! Ik hoop dat je al even die 2 centimeter ontsluiting hebt die je nodig hebt bij de controle morgen! Of dat je vannacht of morgen opeens weeën krijgt ? dat zou helemaal mooi zijn!
Veel plezier op de cursus!
Ja spannend morgen witte chocola! Hopelijk gunstig nieuws. En dan donderdag lekker slapen!

De schatting die ze maken klopt niet altijd of het moet idd zo gemeten zijn. Bij een vriendin van mij zeiden ze dat het een klein baby'tje zou zijn, maar die was toch groter als wat ze hadden geschat. En wat ik me herinner hadden ze bij mijn eerste geschat op een gemiddeld kindje, maar ze was een klein poppetje. Dus toch maar weer afwachten tot dat de baby geboren is.. ?
Spannend zonnetjeinhuis! Succes morgen!
Houden jullie ook einde van de dag vocht vast? Pfff.. Mijn voeten zijn savonds enorm dik en pijnlijk. 

Sjemig wat is er weer veel geschreven. Ik heb alles gelezen, maar wie nou precies wat heeft gezegd weet ik niet meer Haha.
wittechocola, jij gaat lekker slapen morgen, dat wist ik wel nog! Heerlijk!
Zonnetje, succes bij de controle. Wordt nu wel heel ‘ echt’ he?
Ik heb een hoes besteld bij bol.com, want de action had ze hier niet volgens mij. Is altijd handig dacht ik voor over een paar jaar wanneer tante Pollewop in een groot bed slaapt en nog wel eens een ongelukje heeft.
Ons dametje is geschat op 3400 gram bij 40 weken. Ik vraag me af of ze dat gaat redden. Ik ben nog maar vier kilo aangekomen en heb geen hele grote buik. Zelf woog ik maar 2600 gram en mijn vriend 3200. Ik ben 1.76 en slank en mijn vriend is net zo groot als ik en wat breder gebouwd. Ik verwacht eerder een dun meisje met lange benen dan een propke, maar wie weet! Volgens mij zitten ze er idd regelmatig naast. 
Morgen mag ik weer op controle. Ga even aangeven dat ik regelmatig last heb van hyperventilatie s nachts. Niet heel heftig, maar ben een beetje bang dat ik daar tijdens de bevalling ook laat van ga hebben en dat lijkt me echt naar. Verder zijn mijn darmen aan het rommelen (letterlijk), er lijkt wel een orkest te spelen.... Dametje vind het wel gezellig en danst er vrolijk op los, die is super druk. Geen idee of dat iets zegt? Ik voel me verder wel prima.
Oh ja, onze proefdruk was ook prima! Morgen de enveloppen alvast bestellen!

Spannend zonnetje! Voor meerdere een spannende dag morgen. Ik hoop zelf dat ie nog even lekker blijft zitten. Al ben ik zooo benieuwd hoe hij eruit ziet!

Spannend zonnetje!!!! 
Ons kindje wordt boven de 4kg geschat n.a.v. de 3 groeiecho's dus ik hoef ook niet tot 42 weken heeft de verloskundige al die tijd gezegd. 
Zo jij bent weinig aangekomen Tulipa!

Haha 4 kilo, wauw. Hier zit er nu 18 bij ?? niet normaal ? maar dat komt wel weer goed denk ik, was bij de eerste ook ongeveer, toen 16. 
Ik zou zeker aangeven dat je last hebt van hyperventilatie, misschien kunnen ze wel helpen. Of vannacht met de rommelende darmen bevallen gaan ?
Ik houd geen vocht vast (gelukkig)! Dus geen pijnlijke enkels en voeten.. 
Wel 'last' van die gekke lucht borrels in mijn buik waar jullie het laatst geloof ik over hadden witte chocolade en Veraa. Heeeel gek is dat zeg :p
Slaap lekker allemaal

Wordt zeker echt nu Tulipaa, heel vreemd! Duimen dat Mn lijf zelf al bezig is, al is t dan een goede undercover operatie want ik merk er niks van nog steeds. Wel idd ook die popcorn achtige plopjes bovenin Mn buik waar jullie het pas over hadden, heel gek! 
Ik hou verder ook geen vocht vast gelukkig :) 

Terug
Bovenaan