Uitgerekend eind mei/begin juni

Iedereen een goede nacht gehad? Hier wel, niks op gang gekomen ondanks het gerommel. Had wel wat buikpijn gisterenavond, misschien indeling? Ik zal het zo bij de verloskundige wel horen.
is de undercoveractie al gestart zonnetje ?

Oh jij ook zonnetje! Zal wel heel normaal zijn dan hè ? gekke belletjes..
Heel veel succes vanmiddag en hopelijk al wat ontsluiting ?
Jij succes bij de verloskundige zo witte chocola, ik ben erg benieuwd! 
Tulipaa, zijn je rammelende darmen doorgezet naar een rommelende baarmoeder? :p
Hier wederom niks 

Succes vandaag bij alle afspraken weer! Benieuwd of er iemand al stiekem wat voortgang heeft. Undercoveractie zoals zonnetje zegt haha.
Nog weinig berichtjes dus hopelijk hebben jullie een goede nacht gehad!
Hier de slechtste nacht ooit! Heb niks, nada, noppa geslapen. Dacht nog wel ‘ogen dicht, aanhouder wint want ben zo moe’ maar helaas. Veel last van krampen, echt pijn aan mijn buik en meneer die dan nog mee trapt of zich heel hard aanduwd werkt ook niet mee. Geen weeën etc dus geen voorwerk. 

Daiskuh, ik heb t vocht idd ook. Helaas ook in mn handen, waardoor ik last heb van het Carpaal Tunnel Syndroom. Vreselijk irritant. Kan ook allang geen ringen en horloge om enzo. Mn kleine tenen lijken wel cocktailworstjes? Echt van die olifantenpoten. Lekker veel omhoog leggen en koel houden??
Ik heb 20 kilo eraan!?
Was zo moe gisteren, veel last weer van mn bekken dus snel t bed in gegaan. Vriendlief lekker tv gekeken in bed en ik een beetje gedommeld. Toen ik echt wilde slapen, werd ze klaarwakker. Hierdoor weer een rot nacht gehad.. Voelde wat knakken helemaal onderin, dus moest van mn vriend gaan staan. Maar helaas, was droog? Nu lekker uitkijken naar komende nacht! Nu ik dit typ, gaat ze ook helemaal los, ben zo beurs van binnen onderhand? Tijd om te komen, buiten heeft ze veel meer bewegingsvrijheid.. Begrepen ze dat maar..
Oh nee hè IkJijWij, wat rot voor je. Hopelijk kun je vandaag rustig aan doen en eventueel wat slapen!

Oh vervelend van je handen chocolade! Moest stiekem wel lachen om je term ‘cocktail worstjes’?. Hier gelukkig pas twee keer wat vollere voeten gehad met het hele warme weer en daarbij te hebben gelopen. Balen weer van de slaap! Maar vanavond heb je gelukkig wat om naar uit te kijken!
Begrepen baby’s inderdaad maar dat het hierbuiten veel makkelijker bewegen is. Het is heerlihj genieten dat voelen aan alle golven maar krapjes word het wel inderdaad.

Heerlijk geslapen vannacht, maar eigenlijk altijd wel. Standaard 1 keer plassen en dan weer door en een paar keer door mijn gedraai wakker.
Witte chocola, ik heb ook al eentijdje enorm zere vingers vooral bij buigen en gisteren zag ik dat ze dikker waren. Verloskundige zei nog dat je ze s ochtends onder de warme kraan kan doen en dan rustig in een balletje of iets knijpen. Heb het nog niet geprobeerd, polsen draaien werkt bij mij wel een beetje. Merk dat ik ook last van die gewrichten in mn tenen last ga krijgen.
Buikpijntjes heb ik regelmatig, maar hoort er een beetje bij volgens mij. Verder 13kg aangekomen.
De zon schijnt dus weer genieten van een mooie dag!!

Gisteren een heel stuk getypt maar die stomme app had het weer verwijderd.
Jk ben al iets van 20 kilo aangekomen. Gaat er later wel weer van af. Eerst maar bevallen.
Vannacht was mijn zoontje aan het spoken. Doet ie anders nooit. Het voordeel is dat hij nu nog slaapt. 
Mijn zoontje werd op basis van voelen ook een pond zwaarder geschat maar was net geen 7 pond. Dit kindje werd dmv groeiecho eerst ook rond de 9,5 pond geschat, maar de laatste echo rond 8,5 pond. Vandaar dat ik met 39 weken wil worden ingeleid. Kon met 38 weken al, maar dat vond ikzelf te vroeg. Bij grote kinderen zijn ze vooral bang dat de schoudertjes klem komen te zitten. Ik heb wel geregeld ongesteldheidskrampjes, maar dat schijnt met indalen te maken kunnen hebben. De baby is nog niet helemaal ingedaald. Heeft hij/zij nog een week de tijd voor.
Succes allemaal weer en pak zoveel mogelijk je rust!!

Terug
Bovenaan