Uitgerekend eind mei/begin juni

Wittechocola, dat is een goede vraag. Als ik snel naar huis mag dan thuis denk ik en anders ziekenhuis. We hebben sowieso afgesproken dat we het eerste uur nog niemand gaan bellen. We kregen de tip van de verloskundige om daar mee te wachten, omdat baby’s het eerste uur heel wakker zijn en daarna meestal gaan slapen. Voor de hechting en een goede start leek ons dit dus wel fijn.

Tulipaa, wij hadden idd ook die tip gekregen, maar ook vooral om te bellen als de placenta eruit is. Maar dan zit je alsnog 2 uur in het ziekenhuis te “wachten” tot je naar huis mag. Ik denk dan, dan kun je t beste iedereen daar hebben, zodat je lekker rustig thuis kunt komen. Ik hecht daar meer waarde aan dan in zo’n ziekenhuis waar personeel in en uit loopt enzo..
Ik wil nog steeds 100% ziekenhuis, maar ik ben nieuwsgierig of het niet raar is wat ik wil. Aangezien mn vriend er heilig van overtuigd is dat zoiets thuis hoort. 

Wij willen geen kraambezoek in het ziekenhuis. (Er vanuit gaande dat we gewoon weer naar huis mogen). Wel zullen we bellen dat hij geboren is. Maar lekker nog tijd met zn 3en. Dan alleen ouders, verder moeten we maar zien hoe we ons voelen en hoe het gaat. 

De vorige keer zijn onze ouders en broers naar het ziekenhuis gekomen. Dit keer wil ik dat niet, omdat ik wil dat onze zoon zijn broertje of zusje als eerste ziet en dan wel in zijn eigen vertrouwde omgeving.Zo zie ik het nu. Mocht ik onverwachts een keizersnede krijgen, dan wordt de situatie anders.

Zieknhuis ouders en zussen ivm onze keizersnede (die kunnen we helaas niet 3-4 dagen laten wachten tot we thuis zijn?).
Overig bezoek is pas welkom na de kraamweek bij ons thuis. Lekker rustig met elkaar opstarten vind ik belangrijk. Bezoek heeft geen prioriteit.
Fijn dat je redelijk lekker hebt geslapen witte chocolade!

Hoi dames,
In het begin hier wel eens iets gepost, altijd meegelezen en nu samen met jullie aan het afwachten en toch de behoefte weer wat mee te kletsen.
Nu 38w2d, en van mij mag het allemaal wel gebeuren, ben er klaar voor. Gelukkig niet superveel grote klachten, al begint het nu wel allemaal wat pijn te doen ;)
@wittechocolade, wij hebben al de ouders ingelicht dat de kans best aannemelijk is dat ze pas een dag later komen, eerst ff lekker met zn 3en aan elkaar wennen. Maar goed, geheel afhankelijk van hoe dingen gaan lopen natuurlijk.
spannend dit alles, succes allemaal met de laatste loodjes!

Welkom confetti en G-G! 
Gebruiker, hopelijk gaat het goed met je!
Hopelijk hoef je niet meer zo lang te wachten confetti. Zeer vermoeiend is dat, wachten ;p wel goed dat jullie hebben aangegeven de eerste dag samen te willen zijn. Wij laten ze in het ziekenhuis komen, geen zin in gedoe nog thuis daarna. 

Jeetje gebruiker, klinkt heel zwaar allemaal! Zeker omdat het zo lang begint te duren. Veel sterkte! Fijn dat je vriend zo lieve steun is ook. Je kunt het en we steunen je digitaal!!
jippie, jij al iets opgeknapt!
gezellig GG en Confetti dat jullie mee kletsen.
Wij bellen ouders en broers/zussen wanneer na de bevalling alles goed blijkt en we ons eerste moment samen hebben gehad, tot rust zijn en ik weer bedekt lig ?. Ze mogen dan in het ziekenhuis langs komen en uiteraard de eerste week thuis ook nog ?. Verdere bezoek willen we ivm rust pas na 2/3 weken laten komen. Eerst elkaar leren kennen ?.

Terug
Bovenaan