Nou ja zeg gebruiker, de waardes weer goed! Wauw! Dat is echt vreemd (vind ik dan ?) dus vanmiddag misschien weer naar huis toe? ? Het is wat! Kan me flink voorstellen dat je nu had gerekend op een baby en dat het nu weer anders wordt erg moeilijk kan zijn. Hopelijk doen de tabletten van vandaag genoeg om voor donderdag zelf te bevallen en kan je thuis dan nog maar wat rust nemen een dagje. Zonder krampen als het even kan! Jij bent ook wel richting de 40 weken aan het gaan toch nu? Tsjoh, arme jij..
Veraa gek hè, helemaal niks
. Nu 40+4 en bij mijn dochter begonnen de voortekenen met 40+5 dus dat zou morgen zijn ? maar het einde komt in zicht. Denk ik. Nog maximaal 9 dagen denk ik maar ? hoop ik ? of eerder, maar dan moet hij nog even indalen, dat zou top zijn.
Mijn baby is trouwens ook ECHT druk
is inderdaad nog best heel pijnlijk.. helaas.. maar goed, ook daarvoor, nog een paar dagen. Voor jou natuurlijk ook. Hoe ver ben jij nu? Keizersnede over een paar dagen denk ik.. hoe sta je daarin? Ben je er al een beetje aan toe?
Ik begin me ook wel meer te vervelen. Inderdaad omdat je toch geen energie meer hebt en geen zin meer en toch zit te wachten. Gisteren hadden er vogels op mijn ramen gepoept dus ik moet toch wat doen straks ? ga geen kraamvisite ontvangen in de vogelpoep natuurlijk hè..
Veraa gek hè, helemaal niks
Mijn baby is trouwens ook ECHT druk
Ik begin me ook wel meer te vervelen. Inderdaad omdat je toch geen energie meer hebt en geen zin meer en toch zit te wachten. Gisteren hadden er vogels op mijn ramen gepoept dus ik moet toch wat doen straks ? ga geen kraamvisite ontvangen in de vogelpoep natuurlijk hè..