Uitgerekend eind mei/begin juni

Nou ja zeg gebruiker, de waardes weer goed! Wauw! Dat is echt vreemd (vind ik dan ?) dus vanmiddag misschien weer naar huis toe? ? Het is wat! Kan me flink voorstellen dat je nu had gerekend op een baby en dat het nu weer anders wordt erg moeilijk kan zijn. Hopelijk doen de tabletten van vandaag genoeg om voor donderdag zelf te bevallen en kan je thuis dan nog maar wat rust nemen een dagje. Zonder krampen als het even kan! Jij bent ook wel richting de 40 weken aan het gaan toch nu? Tsjoh, arme jij.. 
Veraa gek hè, helemaal niks :p. Nu 40+4 en bij mijn dochter begonnen de voortekenen met 40+5 dus dat zou morgen zijn ? maar het einde komt in zicht. Denk ik. Nog maximaal 9 dagen denk ik maar ? hoop ik ? of eerder, maar dan moet hij nog even indalen, dat zou top zijn. 
Mijn baby is trouwens ook ECHT druk :eek: is inderdaad nog best heel pijnlijk.. helaas.. maar goed, ook daarvoor, nog een paar dagen. Voor jou natuurlijk ook. Hoe ver ben jij nu? Keizersnede over een paar dagen denk ik.. hoe sta je daarin? Ben je er al een beetje aan toe?
Ik begin me ook wel meer te vervelen. Inderdaad omdat je toch geen energie meer hebt en geen zin meer en toch zit te wachten. Gisteren hadden er vogels op mijn ramen gepoept dus ik moet toch wat doen straks ? ga geen kraamvisite ontvangen in de vogelpoep natuurlijk hè.. 

Vera ik herken het hoor. Die van ons beweegt ook nog mega veel met bijna 38 weken. Toen hij dus een ochtend niet schopte moest ik dus ook gelijk die ctg scan. 
Gebruiker je mag best even klagen hoor. Al vind ik het geen klagen. Je maakt nogal wat mee en elke keer ander nieuws. Je weet eigenlijk niet waar je aan toe bent! 
Ik ben nog nooit bevallen dus weet ook niet hoe weeën voelen. Maar hoe jullie die verkrampingen van bovenaf naar beneden voelen trekken dan denk ik huh heb ik dat nou af en toe al eens.. Maar dat zal wel niet en ik zal straks t verschil wel merken gok ik.
Vanmiddag weer naar de verloskundige. Ben benieuwd of hij nu ingedaald is..

Zwanger yes, Ja het blijft toch spannend. Ook al heb je al een bevalling meegemaakt. En geen een bevalling is hetzelfde. 
Gebruiker, wat een rollercoaster zeg! Wat bizar dat je waardes nu ineens goed zijn.. Wel fijn natuurlijk! Maar het is toch steeds weer schakelen zeg.. Van keizersnede naar toch weer naar huis zonder baby! Heel veel sterkte.
Jippie, die krampen kun je al wel voelen hoor. Dat zijn voorweeen, maar ze zijn minder heftig als ontsluitingsweeen. Je lichaam moet zich toch voor gaan bereiden op de bevalling. 
Hier is de baby ook nog heel bewegelijk tot idd pijnlijk toe. Soms steekt er iets uit en dat voelt niet echt bepaald fijn. ? We moeten het allemaal vol heel even volhouden!! 

Gebruiker wat een bizar traject waar je in zit. Ik kan me voorstellen dat het mentaal mega zwaar is, vooral omdat het elke keer verandert en je niet weet waar je aan toe bent. Bij ons is het gewoon heel duidelijk het wordt een keizersnede punt. En dan kun je je daar ook op gaan instellen. Maar die wisselingen lijken me vreselijk. Het doet wel een beroep op je vermogen om los te laten. Heel veel sterkte en succes in ieder geval weer!
Zwanger yes, ik ben nu 39+3 dus keizersnede idd deze week. Hoe sta ik erin... tja. Goeie vraag haha. Gisteravond paniekaanval. Vanmorgen superrelaxt en zin in. Dus heel erg op en af. Ik zie vooral heel erg op tegen het herstel ná de keizersnede. En ik ben nog nooit geopereerd dus ik vind het allemaal nogal wat. Maar vooral dus dat herstel... en de pijn die erbij komt daar zie ik wel tegenop. Hoop vooral dat ik nog wel voor ons kindje kan zorgen.
Op zich voor jou wel fijn dat het nog max 9 dagen gaat duren. Maar die gaat wel eerder komen hoor! Ik denk dat je morgen na het strippen gelijk activiteit gaat merken. Althans... dat hoop ik voor je :D
Jippie, Zwanger yes en Daiskuh, oke zeer beweeglijke (en soms pijnlijke) kindjes dus. Check. Dat is niet raar nog zo laat in de zwangerschap :) Ik dacht dat die kleintjes dan bijna geen ruimte meer hadden... nou ze doen goed hun best dus nog haha!

Haha ja hoort erbij dus veraa! Spannend hoor, 39,3 weken al, gaat lekker :) het lijkt mij ook heel wat, een operatie.. hopelijk knap je er snel van op. Wilde je borstvoeding gaan geven? En krijg je uiteindelijk tot 10 dagen na de bevalling kraamzorg met een keizersnede? Je mag meestal na 3 dagen uit het ziekenhuis toch? Blijft je man bij je slapen in het ziekenhuis?
Jippie ik ben ook benieuwd! Hopelijk daalt hij in! En die krampen kunnen inderdaad gewoon voorweeën zijn, ook erg nuttig voor wat verweek-werk! Als het maar niet te veel wordt waardoor je niet meer kan slapen ?
Ik hoop dat strippen überhaupt lukt ? schijnt lastig te zijn als het kind niet is ingedaald :p 

Ja wil wel borstvoeding geven... hoop dat dat een beetje vlot op gang komt. Duurt toch altijd wat langer bij een keizersnede. We krijgen wel kraamzorg maar de dagen in het zkh gaan eraf. En die kunnen er weer bij worden geplakt als de kraamhulp en verloskundige thuis menen dat er extra zorg nodig is (volgens mij vragen ze dat altijd aan haha). Dus dat zal wel goedkomen denk ik. Mijn man is ook gelukkig 3 weken thuis dus dat is fijn. We blijven inderdaad minimaal 2 nachten in het ziekenhuis maar kan oplopen tot 5 afhankelijk van het herstel. Ik denk dat mijn man niet blijft slapen daar (mag wel hoor) maar dat ik hem lekker naar huis stuur voor z'n eigen bedje. Hij kan toch niet zoveel als ik borstvoeding geef... Maar misschien veranderen we nog daarin :)
Baby nog steeds niet ingedaald nee? Wat een eigenwijsje... hoop ook dat het strippen dan wel lukt want anders is het dus gewoon uitzitten.

Terug
Bovenaan