Uitgerekend eind mei/begin juni

Zo, jeetje. Wat een verhalen weer! Ik heb ook een bijzonder verhaal, die komt zo. 
Gebruiker, wat bijzonder dat je waardes weer goed zijn. Snap dat het toch een soort teleurstelling is dat je je beeb niet gaat ontmoeten wanneer je had verwacht. 
Petje af Mie!! Bizar eigenlijk. Ben ook wel benieuwd naar de vragen die gesteld zijn. 
Ben okk benieuwd of t kindje is ingedaald Jippie. Heb je wel al die pijnen daarvan gehad?
Jammer hoor, zwanger yes. Lekker ramen zemen is ook goede manier om in beweging te blijven?? Vind t er altijd wel grappig uit zien, een hoogzwangere die aan t poetsen is. 
Nou, nu mijn verhaal. Gisteravond kreeg ik ineens hele heftige pijn onderin mn buik. Had de hele dag al een gespannen buik en zeurend gevoel. Ook die menstruatieachtige krampen. Toen ik die pijn voelde, dacht ik; dit is het, dit zijn de weeën die ze bedoelen. Lang verhaal kort; we hebben op een gegeven moment getimed, een uur lang. Weeën kwamen om de 5 minuten, en duurde 5 minuten. Inclusief aanloop naar de piek. Die piek was er duidelijk, wat een hel. Kon niet praten, niks, was echt heel heftig. Ongeveer 6 van die momenten gehad. Rond half 2 werd het weer rustig en zijn en mn vriend en ik maar gaan proberen te slapen. En dit raad je niet, het heeft zich niet doorgezet.. Heb gewoon geslapen vannacht. Verloskundige gebeld want ben toch wel erg nieuwsgierig wat t is geweest. Het zouden weeën geweest kunnen zijn, vooral gezien de intensiteit van de pijn. Het is wel apart dat t zich niet heeft doorgezet, maar het zou kunnen dat het wel al begonnen is. Ze kunnen dr helaas niks over zeggen, want elke zwangerschap/bevalling is anders. Heb nog steeds een erg onrustige buik, met af en toe ineens een steek. Nu maar stiekem duimen dat t zich gaat doorzetten. Ben morgen 40 weken, dus mag ook wel. Anders word ik gestript, misschien is dat het laatste zetje wat nodig is!
Iedereen weer succes vandaag??

Poeh, weer veel gemist hier. Mie, eerst alle respect voor jou! Ik moet er niet aan denken om nu nog te moeten werken en ben woensdag pas 37 weken. Super knap en ik hoop inderdaad dat je nog een paar dagen rust krijgt voordat je kindje zich aandient!
Jippie, ik heb vorige week dinsdag ook van die krampen gehad en dacht even: "en daar gaan we!". Maar het stopte na een goed uurtje weer en de volgende dag bleek ze bij de verloskundige ingedaald te zijn. Ik duim dus voor je!
Vera, ik zou ook bloednerveus zijn voor zo'n keizersnee. Ben ik trouwens voor de bevalling sowieso, maar dan heb je nog het idee dat je zelf wat controle hebt. De kraamzorg zullen ze inderdaad wel verlengen. Ik hoorde van twee vriendinnen die de eerste dagen echt hun rust hebben gepakt dat ze daarna het herstel toch wel snel vonden gaan. Maar die eerste dagen moet je dan wel echt rust pakken en dat lijkt me ook wel weer lastig.
Gebruiker, wat een verhaal zeg, sjonge... Ik zou denk ik ook heel teleurgesteld zijn. Je stelt je helemaal in op een baby in je armen en dan word je weer naar huis gestuurd... Mentaal super heftig inderdaad!
Zwanger Yes, wie weet helpen de poetsbewegingen om er wat gang in te krijgen ;-)
Nou en dan wittechocola... misschien is er al wat voorwerk gedaan? Verweking baarmoedermond of al een beetje ontsluiting? Je hebt de eerste etappe alvast maar gehad moet je maar denken, deze weeën zijn alvast achter de rug ;-) En wie weet wat het in gang heeft gezet?
Hier na vorige week een aantal ontzettende baaldagen, vandaag weer eens een goede dag. Zat energie, geen pijntjes of extreme ongemakken dus daar geniet ik vandaag lekker van!

Jeetje meiden wat een avonturen. Ik sluit me geheel aan bij de opmerkingen die al gemaakt zijn.
Chocola ik las jou bericht en ik dacht echt aan het einde verteld ze dat de baby is geboren... ons geduld word zwaar op de proef gesteld bij bijna iedereen. 
Ik houd me rustig en het bevalt me prima. Ook een heel actief kind! Tot soms zelfs soort van irritant ??

Zoo wat is er weer veel geklets vanmorgen! Ga proberen overal op te reageren maar excuses als ik iemand oversla (hormonen, vergeetachtigheid ?).
Gebruiker, wat dubbel!! Fijn dat je waardes vreemd genoeg toch goed zijn maar wat vervelend dat geschommel in acties en niet wetend waar je aan toe bent. Hopelijk kan je thuis nog even op je eigen plekje wat rust pakken en begint het gewoon uit zichzelf!
Mie succes je laatste week!! Daarna groot welverdiend verlof!
Voor een aantal een spannende week meen ik me te herinneren. Morgen chocolade en zwanger Yes strippen, succes alvast!! Hopelijk lukt dat ondanks dat er eentje niet is ingedaald. En wie weer chocolade is het strippen niet nodig en beval je toch ineens spontaan na je weeeen nacht! Jippie voor jou ook spannend of de baby al ingedaald is vandaag. En een keizersnede, succes Veraa! Spannend lijkt me maar een mooi vooruitzicht voor erba. Hopelijk is het herstel spoedig, goed minimaal een week in bed blijven is heel bevorderlijk heb ik gehoord van de kraamzorg met de intake . Zowel bij gewoon als keizersnede bevalling. 
Weet niet meer wie het vroeg maar hier ook een enorm bewegelijke baby. Vooral beweeglijk in het naar buiten willen drukken en steken van zijn lichaamsdelen ?. Billen, voeten, rug etc. 
Ook ik ben nog nooit bevallen en kan dus geen antwoord geven op hoe weeeen voelen.
Wel al een week last van veel en lang aanhoudende gespannen harde buik. Alsof je word uitgenodigd voor een kerst diner, je al helemaal vol hebt gegeten, nog niet alles geproefd heb, dit ook word aangeboden en je niet kan weiger en je nog voller eet ?? Alsof een baby niet meer nog groter gaat passen en dat terwijl het nog anderhalve week gaat groeien.
fijne dag vandaag weer dames!

Zo wat een verhaal witte chocolade! Wat bizar dat het niet heeft doorgezet.. Ik hoop toch dat het vandaag nog gaat doorzetten en dat je toch gaat bevallen vandaag. Je hoefde niet op controle te komen?
Die baaldagen herken ik wel.. Als ik niet vooruit kan of veel pijn heb, dan word ik wel chaggerijnig. De laatste loodjes wegen het zwaarst.. ?

Hahaha ikwijjij dat verhaal van het kerstdiner ? maar lekker rustig aan hoor Annemieke, lekker doen!
Het is flink druk hier ja! Spannend verhaal chocolade, hopelijk zet het door vandaag ?
Tsja, zwangerscjapsdementie toch ? hier ook last van!

Ik moest ook alles even teruglezen. 
Jeetje gebruiker, wat een verhaal. Alleen maar goed natuurlijk dat je waardes allemaal weer goed zijn. Maar ik begrijp dat je een beetje van slag bent dat het allemaal toch even niet loopt zoals je misschien (gehoopt) gedacht had. Zou ik ook hebben, denk ik. Nou, rustig aan en hopelijk dient de baby zich toch wel weer snel aan. 
@witte Chocolade. Dat klinkt als serieuze weeën meid! Spannend hoor. Wel vreemd dat de weeën ineens wegvallen. Het begin is er in elk geval. Is het je eerste kindje? Ik moet zeggen dat een deel van het verhaal me wel een beetje bekend voorkomt. Bij m'n dochter 2 jaar geleden begonnen de eerste weeën op 2e paasdag (maandag), je weet gewoon dat het weeën zijn, instinctief. Maar dat heeft toen ook nog dagen doorgesluimerd. Zo had ik vanaf smorgens om de 7 minuten weeën en zo waren ze ineens weg om dan weer paar uur daarna weer terug te komen. Daardoor ook slechte nachten gehad. Maar de volgende ochtend waren ze er weer. Door op woensdag rondjes te lopen in de tuin is het uiteindelijk toch op gang gekomen. M'n dochter is toen op donderdagnacht geboren. 
Ik wil niet verweren dat alle bevallingen op die manier gaan hoor, elke bevalling verloopt anders zoals je verloskundige ook al zegt. Is echt met geen touw aan vast te knopen. Maar ik hoop voor je dat de weeën weer terug komen en nu ook doorzetten. Het juist lopen en onder de warme douche staan enzo, wat de verloskundige mij toen adviseerde hielpen uiteindelijk wel. Heel veel succes. Ik ben erg benieuwd naar je verdere verhaal. En wanneer je je lieve kindje in je armen hebt enzo. Hopelijk duurt dat niet erg lang meer. 

Dat kerstdiner...! Dat. Precies dat! Helemaal goed omschreven!!
@witte chocola spanning en sensatie in de tent. Kan me voorstellen dat er teleurstelling is dat het stopt maar wie weet heb je vanavond ronde 2! Je lijf is in ieder geval bezig! 

Terug
Bovenaan