Uitgerekend eind mei/begin juni

Dat hoop ik! 
De baby van gebruiker uit zichzelf (gebruiker, hoe was de 24 uur urine waarde? Mocht je naar huis?), En die van witte chocola uit zichzelf en dan die van mij na het strippen vanmiddag! 
Het huis (en de ramen) zijn er in ieder geval klaar voor ?
Kom maar op!

Zonnetje fijn dat jullie lekker thuis zijn. Hoop ook dat je minder last krijgt van de plek van je hechtingen zodra die eruit zijn. Goed dat je in ieder geval veel kan bespreken met je kraamhulp en verloskundige, daar zijn ze voor. Het lijkt mij ook allemaal enorm overweldigend inderdaad!
Duim voor jullie witte chocola en zwanger yes dat het strippen wat op gang gaat brengen! Succes alvast!

Oke sorry maar ik moet even zeiken. Er is een reden dat we de datum van de keizersnede niet hebben gedeeld. We willen het graag als verrassing houden. Maargoed men weet ook dat het deze week gaat gebeuren omdat ze weten dat eind deze week ik op 40w zit en men het niet later gaat doen. En nee hoor we respecteren dat, echt heel logisch blabla. Maar ik word dus nu deze week elke keer geappt met van die 'pols' berichtjes zoals ik ze noem... Gisteren al van mn moeder die vroeg "hoe het ging en of alles nog onder controle was..." en nu weer van mn zusje die vraagt of ik nog thuis ben vandaag. Dat ik denk gdvr laat me met rust. Zo is het wel makkelijk uitvragen elke dag.
Dus ik heb haar net geappt met goh als er nieuws is dan hoor je het wel. En nu is ze beledigd want kreeg ik een sneer terug met "was alleen maar lief bedoeld hoor..."
En ik denk nu nee was niet lief bedoeld. Je bent gewoon bloednieuwsgierig. En dat begrijp ik allemaal wel maar dit werkt zo niet. Maar ondertussen voel ik me nu wel schuldig want ik heb echt een hekel aan gedoe met mn zusje zo op het laatste moment. 
Oke sorry voor de klaagzang maar ik werd er gek van en moest het ergens kwijt.

Oh veraa snap ik hoor! Bah! Ja als je iets wil laten weten dan laat je dat wel weten.. en dat hebben de mensen om je heen te respecteren. Zou bijna een dag later als datum opgeven en dan een dag lekker met z'n drieën zijn ? maar vervelend voor je zeg. Snap helemaal dat je daar zo niet op zit te wachten! En dit is zo uitgesproken hoor met je zusje, zou me daar geen zorgen om maken verder. Jij deelt expres de datum niet dus dan slaat het nergens op om daar op die manier naar te vragen. 'ben je nog thuis'. Eh.. ja ?

Pff ik zit ook alleen maar huilend op de bank. Vind het zelf ook zo onwijs spannend....
Mijn man heeft nu ingegrepen en een app gestuurd naar de familie:
"Haai. Ik wil graag even aangeven dat als er nieuws is, wij dit uiteraard zullen delen. Echter lopen de emoties bij ons ook hoog op en willen daarmee momenteel even met rust gelaten worden. Hopende op jullie begrip."
Nu hopen dat de hint duidelijk is. Ik haat dit. Want uiteindelijk sta ik weer tussen mijn familie en mijn eigen gezin in te sussen.... Pff.

Wat goed van je man Vera! Is een heel net, maar duidelijk bericht. Hoe goed bedoeld ook, iedereen leeft natuurlijk ontzettend mee, al die aandacht levert ook druk en stress op. 

Heeeel herkenbaar! Super irritant, iedereen vraagt ben je het al zat? Uh nee geef aan dat het goed gaat. Ze hadden bedacht dat het eerder komt en zitten dus al ruim 2 weken in spanning. Terwijl ik zaterdag pas ben uitgerekend. Lief bedoeld...maar wel echt vermoeiend. Idd we laten het echt wel weten! Vera i feel you. Komt goed. Na de bevalling is iedereen het vergeten ; )

Aah Vera, een dikke digitale knuffel voor jou! Het brengt voor jullie al zoveel spanning met zich mee dat ik je goed kan begrijpen dit vanuit jullie zelf te laten weten en alle berichtjes niet helemaal mee helpen in jullie wens. Ik snap dat familie heel nieuwsgierig is maar hebben wel jou wens te respecteren. Fijn dat je vriend het nogmaals duidelijk heeft gemaak en jullie elkaar daarin steunen! Met je zus kom je er ook wel uit. Die begrijpt het vast. Mocht je er toch mee zitten kan je nog even contact met haar opnemen dat je het niet vervelend hebt bedoeld maar het zo voelt voor jou. En klagen maar hier altijd! 
Hier vanmorgen weer controle gehad en baby en ik weer helemaal gekeurd. Voor de aanhoudende gespannen kerstbuik moet ik urine laten checken en anders is het wss iets dat bij mij of dit moment van de zwangerschap hoort. Mocht het echt niet gaan of ik er uitgeput van raak mag ik bellen zodat we kunnen kijken wat er kunnen doen. Gelukkig voel ik me daarnaast juist erg goed en slaap ik merendeels nog goed dus wacht het nog gewoon even af. Extra weekje maakt dan niet uit?

Terug
Bovenaan