Uitgerekend eind mei/begin juni

Oooh veraa dan helpt dat bij familie gaan zij zich ermee bemoeien.. weten zij dat je een keizersnede krijgt? 
Strippen was op zich gelukt, net aan. Nog wel een lange baarmoedermond en heeft volgens mij geen effect gehad :p. Maar ik heb het geprobeerd. Over 2 of 3 dagen opnieuw proberen 

Zwanger yes.. Wie weet komt het later op gang. Bij mij hebben ze smiddags gestript en snachts zijn mijn vliezen toen gebroken. In de ochtend zijn de weeën op gang gekomen. 
Gebruiker.. Fijn dat je weer thuis bent! Goed dat je duidelijk hebt aangegeven wat je wil. Ik kan me voorstellen dat je niet weer die medicatie wil aangezien het niet heel veel heeft gedaan. We gaan duimen dat het vanzelf op gang komt. 

Vera probeer het je niet te veel aan te trekken. Iedereen leeft zo met je mee. Normaal zou je er waarschijnlijk geen problemen mee hebben, maar die hormonen hahaha.... Een net berichtje van je vriend.
De vorige keer hebben wij het tegen niemand gezegd dat ik werd ingeleid, maar nu toch mijn ouders ingelicht aangezien onze zoon naar hun toegaat. Kon er niet meer omheen lullen. Wel heel duidelijk gezegd dat ik niet wil dat ze het tegen anderen vertelt.
Gisteravond nog extra controle bij VK gehad. Ik kreeg minder contact met de baby de laatste dagen. Gelukkig klonk het hartje goed en de bewegingen zijn ook weer toegenomen. Het gaat nu echt opschieten... nog 2 dagen ?...

Begrijpelijk Veraa! Mooi berichtje van je man??
Spannend Sanne, jij bent ook op een lekker tijdstip wakker?
Ben benieuwd of het strippen zin heeft gehad zwanger yes, hoop het zo voor je!
Ik ben gisteren rond half 5 gestript. Had 1/2 cm ontsluiting en kindje kon nog een klein stukje indalen. Vrij snel werd het onrustig, ook mn darmen. Veel druk onderin en waarschijnlijk had de verloskundige een deel van mn slijmprop meegenomen naar buiten? Ik had echt wel het idee dat het vannacht zou gebeuren, maar tot nu toe helaas niks. We zijn lekker vroeg naar bed gegaan, met 2 paracetamol. Ik kan mn draai niet meer vinden in bed, grrrrr. Maar.... Nu ik dit aan het typen ben, begin ik ineens weer vanalles te voelen...? 
Ik hou jullie op de hoogte!!

Heb weer ff 2 uurtjes kunnen slapen, nu weer klaarwakker. Tot nu toe helaas weer niks doorgezet. Wel merk ik elke keer die druk onderin als ik heb geplast. Dan heb ik blijkbaar de boel weer ff wakker gemaakt. Hoop ook gewoon dat het strippen niet nog een keer hoeft.... Kom nou babieeeee, ben er klaar voor/mee?

Super spannend voor je witte chocola! Hopelijk zet het door!
Hier zet niks door :p. Pff slopend. Misschien dan maar samen met Sanne bevallen over 2 dagen :p. Voor jou ook een spannende tijd nu dus! Nog heel even als gezin van 3.
Vandaag 40+6 dus :p 

Lijkt me lastig wittechocolade, als je er zo klaar mee bent en eigenlijk aan het ‘wachten’ bent. 
Ik ben vanochtend maar weer vroeg uit bed gegaan omdat mn bekken en rug me verveelden in bed. Dus dan beneden maar een beetje aanrommelen.
Hopen dat het zonnetje een klein beetje doorzet vandaag, zin om lekker op een teras te gaan lunchen. Je moet toch wat met je vakantiegeld als je het niet kan opmaken aan kleren voor jezelf en je alles voor de baby al hebt hè haha ?

Terug
Bovenaan